Jump to content

Všechno špatně


anv9anv
 Share

Recommended Posts

Zdravím,

Vodafone to tak se zařízeními má prostě má nastavené. Za UPC se daly zařízení odkoupit mělo to své výhody i nevýhody. Předpokládám, že to s tou WiFi je myšleno u STB pro příjem televize. Není to jediná prémiová vlastnost toho STB, ale jelikož u DVB-C je stejně nutné propojit koaxiálním kabelem box se zásuvkou, tak natáhnout ethernet už většinou není problém. A takováto stacionární zařízení by měla být prostě připojena kabelem, nikoliv přes WiFi což je volné pásmo, notně zarušené, přehlcené atd. Aplikace zatím existuje pro mobilní zařízení (telefony a tablety s Android a iOS), aplikace pro televize by měly snad konečně být během příštího roku (spíše v první půlce). Každopádně dané aplikace jsou pro OTT příjem, nikoliv pro mnohem kvalitnější DVB-C. 

K výběru čísla – asi by to naprogramovat šlo, ale jen takhle z fleku mě napadá problém s rychlostí synchronizace, rezervacemi atd. Přeci jen by si to muselo sahat ze samoobsluhy do jiných systémů a navíc předpokládám, že se to vybírá někde uprostřed tvoření objednávky, takže další kvantum problémů. Asi to za tu námahu nestojí (stejně si dnes skoro všichni čísla přenášíme). Nabízí vůbec někdo další vlastně možnost vybrat si telefonní číslo? Neberu v potaz zlatá a stříbrná za hrozné ceny.

Jestli operátoři tvrdili (zvláště při telefonátu), prostě to reklamujte, že bylo slíbeno. Myslím, že Vodafone reklamaci po náslechu hovoru uzná. Ale jelikož to tvrdilo několik lidí, tak předpokládám, že vycházeli ze stejné špatné informace / stejné neznalosti. Komplot a lhaní bych v tom neviděl.

Ad ten Muff - nevím, co by měli doručovat, modem a STB by měl doručovat technik, který provede i zapojení v rozvodné skříni. Ledaže by byla objednána internetová OTT televize namísto DVB-C. 

 

  • Agree 1
  • 500 Mb/s
  • ∞ GB
  • Komplet
  • Compal LGI, Compal VF, Arris,
  • Brüx
Link to comment
Share on other sites

Marku, nebudu to tu už vypisovat, takže krátká odpověď - ano, přesně takhle výběr čísla nabízí O2, v samoobsluze, nikdo se nemusí otravovat hodinu na lince s operátorem - a nevím, jestli je tam nějaký poplatek, ale pokud ano, tak naprosto minimální - 99Kč, například. 
 

A k té slevě - jak zmiňuju v postu, po asi 7273737 telefonátech na infolinku mi to zařízení - telefon - objednala nějaká operátorka s tou slevou, kterou mi slibovali - nicméně ten balíček asi NEEXISTUJE. Jak jsem již zminovala v postu. Vodafone mi včera tvrdil, že ho už předal a tedy 28.12. byl  pripraven k doručení, ačkoliv podle čísla zásilky to není pravda.

Muff se nejde dovolat a na e-maily nikdo neodpovídá, neexistuje tam žádná otevírací doba či snad provozní doba call centra.

 

Neprisel mi na e-mail žádný mail o potvrzení objednávky, předání dopravci ani nic podobného, nepřišla mi žádná SMS, v samoobsluze není po žádné objednávce ani stopa.

Od Muff mi nepřišla žádná SMS s informacemi o přepravě, s datem doručení, referenčním číslem atp.

 

 

Po dnešním dalším telefonátu do Vodafonu a kolečku neúspěšných snah spojit se s Muff mi pracovník Vodafonu řekl, že tedy napíše na sklad, co s tou zásilkou je, že bude mít odpověď během 30 minut a zavolá mi.

 

To bylo před 6 hodinami. A stále mi nikdo nevolal, navíc mi stále ani nikdo z Muff neodpověděl. 
 

Takže mám někde zařízení - telefon - a buď nikdo neví kde, a nebo mi to nikdo není schopný říct. 

 

Btw - je jedno, jestli to jejich klamání vycházelo z nevědomosti, to upřímně je chyba pouze té firmy, že nemá zaměstnance proškolené, a případně i zaměstnanců, pokud informace, kterými si nebyli jisti, vydávali za 100%. Což dělali.

Ale - jak už jsem říkala - vůbec nezáleží na tom, jestli to věděli nebo ne, i tak se jedná o klamání spotřebitele, na které jsem při mých stížnostech vlastně vytvořila reklamaci a ta byla vyřízena kladně. Až na to, že tížený outcome - telefon - je stále vypařený 🙂 

Přijde mi to tedy  od začátku do konce jako extrémní amaterismus. 
 

Já jsem chápající a klidně bych si vybrala jiný telefon s jiným způsobem doručení, kdyby mi někdo dal vědět, že mají problém se zásilkou atp; a tento původní by si mohli nechat vrátit na sklad.

 

Ale udělal to někdo? Ne. 😀 

 

Takže zítra bude předpokládám další den, ve kterém se o té zásilce nic nedozvím. 

Edited by anv9anv
  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komfort
  • iPhone 13 Pro
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

@anv9anv pochybuji, že tady na fóru někdo pomůže vyřešit otázku zpackané zásilky. Doporučuji tlačit na VF, nebo to zkusit řešit někde v prodejně, nechat si na prodejnu doručit stejné zboží k osobnímu převzetí nebo něco v tomto smyslu.

Co se týká modemů a dalších zařízení, dej sem nějaké fotky, aby bylo jasné, o jaká zařízení jde. Z toho by se dalo poznat, zda je šance použít starší zařízení, nebo zda je nutné použít jen to nejnovější v pronájmu. 

Jinak v případě skutečně hrubé nespokojenosti s VF bych hledal cestu k co nejrychlejšímu ukončení spolupráce a hledal bych jiné možnosti u jiných providerů.

  • Jiná služba
  • -
  • -
  • Bridge
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...