Jump to content

anv9anv

User
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    300 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    ∞ GB 10 Mb/s
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    iPhone 13 Pro
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

anv9anv's Achievements

Level 2

Level 2 (2/14)

  • Week One Done
  • First Post
  • Conversation Starter

Recent Badges

0

Reputation

  1. Marku, nebudu to tu už vypisovat, takže krátká odpověď - ano, přesně takhle výběr čísla nabízí O2, v samoobsluze, nikdo se nemusí otravovat hodinu na lince s operátorem - a nevím, jestli je tam nějaký poplatek, ale pokud ano, tak naprosto minimální - 99Kč, například. A k té slevě - jak zmiňuju v postu, po asi 7273737 telefonátech na infolinku mi to zařízení - telefon - objednala nějaká operátorka s tou slevou, kterou mi slibovali - nicméně ten balíček asi NEEXISTUJE. Jak jsem již zminovala v postu. Vodafone mi včera tvrdil, že ho už předal a tedy 28.12. byl pripraven k doručení, ačkoliv podle čísla zásilky to není pravda. Muff se nejde dovolat a na e-maily nikdo neodpovídá, neexistuje tam žádná otevírací doba či snad provozní doba call centra. Neprisel mi na e-mail žádný mail o potvrzení objednávky, předání dopravci ani nic podobného, nepřišla mi žádná SMS, v samoobsluze není po žádné objednávce ani stopa. Od Muff mi nepřišla žádná SMS s informacemi o přepravě, s datem doručení, referenčním číslem atp. Po dnešním dalším telefonátu do Vodafonu a kolečku neúspěšných snah spojit se s Muff mi pracovník Vodafonu řekl, že tedy napíše na sklad, co s tou zásilkou je, že bude mít odpověď během 30 minut a zavolá mi. To bylo před 6 hodinami. A stále mi nikdo nevolal, navíc mi stále ani nikdo z Muff neodpověděl. Takže mám někde zařízení - telefon - a buď nikdo neví kde, a nebo mi to nikdo není schopný říct. Btw - je jedno, jestli to jejich klamání vycházelo z nevědomosti, to upřímně je chyba pouze té firmy, že nemá zaměstnance proškolené, a případně i zaměstnanců, pokud informace, kterými si nebyli jisti, vydávali za 100%. Což dělali. Ale - jak už jsem říkala - vůbec nezáleží na tom, jestli to věděli nebo ne, i tak se jedná o klamání spotřebitele, na které jsem při mých stížnostech vlastně vytvořila reklamaci a ta byla vyřízena kladně. Až na to, že tížený outcome - telefon - je stále vypařený 🙂 Přijde mi to tedy od začátku do konce jako extrémní amaterismus. Já jsem chápající a klidně bych si vybrala jiný telefon s jiným způsobem doručení, kdyby mi někdo dal vědět, že mají problém se zásilkou atp; a tento původní by si mohli nechat vrátit na sklad. Ale udělal to někdo? Ne. 😀 Takže zítra bude předpokládám další den, ve kterém se o té zásilce nic nedozvím.
  2. Hele jo, asi je jiný. Jo, to jsem si všimla taky, bohužel mi nic jiného než Vodafone prozatím nezbývá, proto si tady stěžuju 😀, ale je taky dost možné, že až zjistíme, kde přesně a co vrtat, tak už si nebudu stěžovat, protože sem dostanu nějakého jiného poskytovatele, ale to je v řádu několika měsíců
  3. Já to můžu zítra vyfotit, ale bydlíme tady po IT geekovi a máme připojení na internet reálně i ve skříni, je jich v bytě asi 7, a O2 technik - vlastně jediný, který to viděl, se o něm taky nějak blbě nevyjadřoval, takže si nemyslím, že by to byl nějaký stoletý modem. Prostě na to jen ve Vodafone kašlou a asi nechtějí po mrtvém člověku modem, hádám. 😀 Každopádně v Plzni Pilsfree beze smlouvy za 300 Kč i s basic internetovou televizí, bez omezení rychlosti, pak se člověk odstěhuje do Prahy a nestačí se divit 🤷🏻‍♀️😂
  4. On ho ani nikdo neviděl, měli jsme samoinstalaci, technik mi dal mezi dveřmi nový, podepsala jsem papír a zase jel 😀 ale říkala jsem jim to při vytváření nové smlouvy a moc nikoho nezajímal, nikdo se na něj neptal, tak teď se na něj muže hezky prášit ve skříni.
  5. Stěhovali jsme se s přítelem do společného bytu, já u mě měla TP-link od poskytovatele Pilsfree, byl tady o2 technik a řekl mi, že si nový nemusím brát, že mám poměrně nový model z minulého bydliště a že to v něm bude fungovat dobře. Ale pak jsme zjistili, že někdo zazdil blbě v bytě kabely a bLa bLa, takže bychom na O2 museli vrtat. Takže prirozene padla volba na Vodafone. Po minulém rodinném příslušníkovi, co tu bydlel, tady zbyl UPC modem, na kterém měl Vodafone internet až do srpna, kdy náhle zemřel. Ten modem po mně nikdo zpět nechtěl, ale řekli mi, že ho nemůžu použit. Že zkratka musím platit 70 Kč měsíčně za nový. Takže mám vlastně doma 3 modemy, ale 2 jsou ve skříni. 😂
  6. Převedla jsem si všechny služby k Vodafone a od té doby se nestačím divit 😄 První věc, která je pro mě jako zákazníka naprosto nepochopitelná - proč si nemůžu koupit modem a set-top box? Proč si je musím pronajímat? Proč platím měsíčně 310 Kč za věci, které v případě modemu doma mám, a to dokonce dva, a v případě set-top boxu - proč neexistuje normální aplikace? A proč je tak základní věc jako bezdrátové Wi-Fi připojení v premium verzi? To jsme v Bulharsku? Opravdu nechápu a u mě to tedy vypadá tak, že i přes to, že bez vrtání u mě doma jde jen UPC- Vodafone, asi radši budu vrtat 😀 Proč jsem si vybírala číslo po telefonu s operátorkou asi 20 minut, protože jsem chtěla nějaké lépe zapamatovatelné, místo toho, abych si ho normálně vybrala v košíku/samoobsluze sama během 2 minut? Proč mi všichni zaměstnanci lhali, když mi na konci listopadu a v průběhu prosince tvrdili, že slíbená sleva na zařízení mi bude platit i v lednu, a to bylo několik různých operátoru a lidí na prodejně, když mi pak při zjištění, že žádnou slevu na e-shopu nemám, jiná operatorka řekla, že platí pouze 14 dní? Vážně by mě zajímalo, jak v roce 2021 může někdo takhle klamat spotřebitele? 😄 Když už mi někdo tedy objednal zařízení po telefonu, protože z nějakého důvodu i přesto, že mi obnovili smlouvu, to nešlo na eshopu objednat, tak pro změnu to zařízení se asi vypařilo, podle Vodafone už ho má dopravce MUFF - kapitola sama o sobě, a údajně mi ho měl dopravce dle operátorky Vodafone dnes doručit, no to už asi nestiha, je 21:20, když tohle píšu. Muff se nedá dovolat, prý volám mimo provozní dobu, což mi tam hezky zní celý den. Možná by bylo fajn teda tu provozní dobu na ten retro web i umístit. Nějak nechápu, co je na 28.12. nepracovního, pokud jste přepravní společnost. A pokud mají linku zprovozněnou každý třetí úplněk od 11-12, mohli by to na ten web alespoň napsat. Vůbec tomu asi nerozumím, těmto společnostem😄 Proč někdo platí něčemu, jako je Muff, to je taky otázka. Špatná kurýrní služba vrhá špatné světlo i na firmu, co jejich služeb využívá. Já to bohužel neznala a říkala jsem si, že cokoliv lepší, než ČP, no omyl vážení, omyl. A to mi ještě někdo na prodejně řekl, že si to zařízení můžu vyzvednout na prodejně, což jsem taky chtěla před Vánoci udělat, ale podle paní operátorky to naopak takto nejde a musím si ho jen objednat domů 😀 Podle Vodafone stránek mi mělo přijít na mail minimálně shrnutí objednávky a něco jako potvrzení o odeslání, nic tam nemam, ani v SMS, ani v samoobsluze. 😀 a od Muff mi měla údajně přijít SMS s informacemi o objednávce, referenčním číslem atp, tu samozřejmě taky nemám. Po moji zkušenosti s Alzou, kdy mi měsíc doručovali zboží, které melo byt skladem a samozřejmě nebylo, se ptám - je to zboží vůbec skladem? Je vůbec na cestě ke mně? Těžko říct, když mi zaměstnanci Vodafonu lhali už předtím, než jsem se vůbec stala zákazníkem 😀 Kdyby mi to v tom Muff alespoň někdo zvedl, tak si pro to dojedu do nějakého jejich skladu nebo snad pojedu řidiči naproti 😂 ale tezko říct, jestli to vůbec mají. Podle čísla objednávky mají pouze přijaté informace o zásilce. No zkrátka - nevím, jestli jste měli někdy někdo taky takový problem? Zítra mě čeká další kolo telefonátů a už mě to fakt přestává bavit, taky nemůžu sedět až do konce ledna doma a čekat na balíček, který je i není 🤦🏻‍♀️
×
×
  • Create New...