Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ahoj , muzu nejak spojit ex upc sluzby (internet) + vodafone tv, tak abych to mel v jedne fakture od Vodafonu? Nebavi me platit dve samostatne faktury, kdyz poskytovatel je stejny. Prosim o radu.

Predem moc dekuji.

Odesláno

Už jsi byl migrován do systémů Vodafone ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Nevim co tim presne myslis. Stale se prihlasuji pres exUpc, ale fakturu v tom jiz mam primo od Vodafonu

Odesláno

To stejné i já. Platím net+tv zvlášť a mobil taky zvlášť. Nebaví mě furt zadávat nový symboly a hlídat splatnost. Je to rok a půl co koupil VF UPC. Nevím ,jak dlouho budeme ještě čekat. Když v Itálii kupoval Vodafone operátora Omnitel, tak do roka měl vše hotovo a to je 60ti milionová země.

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno
Mám to stejně (net+TV zvlášť a mobily taky zvlášť) a u obou služeb nastavené inkaso z účtu, takže nic neřeším :)
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@marek-81a u toho omnitelu bylo nutné měnit přes milion zařízení u zákazníků?

 

Až teď začaly migrace bez výměn zařízení. Drtivá většina zákazníků by měla být zmigrovaná do dubna

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@Marek-26to asi ne, protože Omnitel byl mobilní operátor, ale na druhou stranu měl nějakých 20 milionů zákazníků a taky se musely měnit sim karty atd. Upc mělo asi jeden milión.

Upraveno uživatelem marek-81

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno
před 5 hodinami, lhorejsi napsal:

Nevim co tim presne myslis. Stale se prihlasuji pres exUpc, ale fakturu v tom jiz mam primo od Vodafonu

Pokud se stále přihlašuješ přes moje UPC, tak je tvůj účet ještě v systémech exUPC, teprve až bude převeden do systémů Vodafone a vymění ti setobox, pokud nějaký máš, tak můžeš uvažovat nad spojením svých účtů, což proběhne během následujících měsíců, do té doby to opravdu nejde.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
V 11. 11. 2021 v 17:31, MekliCZ napsal:

Na https://www.vodafone.cz/prevedeni-sluzeb/ se po zadani variabilniho symbolu da zjistit termin prevodu k VF

Na firemním účtu mi to dává termín začátek ledna, u domácího mi to píše Změna termínu - převedení vámi využívaných služeb do systému Vodafonu proběhne v jiném termínu. Dáme vám vědět hned, jakmile ho přeplánujeme.

  • Super, Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5, Compal CH7465
  • Zlín

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.