Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

no seznam by byl vyborny, uz jsem to hledal na ofic. strankach...

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odesláno

2 Marek26:
Každopádně dík, každé info je zajímavé.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Nějaký oficiální seznam těch chybových hlášek by měl být k dispozici, protože k čemu je uživatelovy nějaká hláška o které neví co vlastně znamená, jedinou kterou by asi poznal, by asi byla WTF 😉

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Chyba ověření. Špatné uživatelské jméno nebo heslo. (WA103)

 

přitom mám uvedenou zelenou fajfu u hesla i čísla.Kde je chyba?

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Obávám se, že to tady nikdo nebude schopen zodpovědět. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Ty zelené fajfky značí pouze to, že je tam něco vyplněno, vůbec to neznamená že jsou údaje vyplněné správně, budeš muset kontaktovat přímo Vodafone.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jako ale bída je to veliká. Ta podivnost Horizon go fungoval všude. Teď: počítač nic, tablet nic. Aplikace na telefonu se neuvěřitelně seká. A my pátráme co znamená ta která hláška. Co u jednoho funguje, jinde ani náhodou. Prostě když něco alespoň nějak funguje, tak se to musí prostě zmršit. No díky, vodafone. Ještě že nejsem slávista a večer už budu u televize...😊

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Vážení, tento problém mám taky, kdy náhodile nejde určitý pořad zpětně přehrát. Řešeno s technickou podporou, návštěva technika u mě doma s výsledkem vše OK a výsledek NULA!

Mám zjištěno, že pokud zavoláte na podporu, tak vám řeknou, že jim to funguje. Následně jim sdělte svoje přihlašovací údaje, ať se přihlásí pod vašim účtem a garantuji, že v 90% jim to přehrát najednou nepůjde. Zakopaný pes je totiž váš účet, nikoli zařízení. Mám ověřeno, že pod mým účtem si dotyčný pořad nepřehraji ani v síti UPC (zkoušeno u dvou uživatelů v různých čtvrtích Brna s různými routery) ani v síti Netbox. Ani technikovi na jeho servisním noťasu pod mým účtem mu to nejelo!!! Pokud se vám tohle přihodí, nikde, ani v jiné síti si pod svým účtem si dotyčný pořad NEPŘEHRAJETE!!!

Odesláno

Tak zkus napsat nějaký konkrétní pořad, který ti nejde přehrát, ať to můžeme porovnat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Já kdysi řešil něco podobného ještě u UPC - náhodou jsem zjistil, že mi chybí nějaké kanály oproti jiným uživatelům v Horizon TV (mám komplet).

Taky - ne, jede to, musí tam být. Zkoušeli jsme to, jsou tam všechny. Trvalo to skoro 3 měsíce, než jednoho co mi volal napadlo, ať mu dám přihlašovací údaje a ejhle, fakt, kanály chyběly.

Pak už to šlo ráz na ráz - že prý byla chyba přímo v té uživatelské DB. Takže taky - chyba vázaná přímo na uživatele.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.