Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Centrum péče

@marek-81 Hezký den, Marku,

služby z exUPC systémů vám převedeme na samostatného plátce (do samostatného Vyúčtování), a to kvůli tomu, abyste mohl využívat i původní údaje k platbě, jak jste byl zvyklý (spousta lidí má třeba trvalé příkazy, SIPO apod.). 

Jakmile bude převod hotový a dokončíme také převod financí (obvykle do měsíce od data převedení), tak nás můžete požádat o sloučení obou plátců a všechny služby pak budete mít v jednom Vyúčtování.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor

@Ondra - VodafoneZdravím Ondro, takže pokud to dobře chápu, až bude "po všem" požádám o sloučení a pak budu mít jednu platbu za všechny sluzby. Do té doby budu tedy stále platit dvě samostatná vyúčtování s jiným var. Symb. Děkuji za vysvětlení.

Upraveno uživatelem marek-81

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@marek-81 Přesně tak, ve výsledku můžete mít jedno Vyúčtování pro všechno, jen je potřeba o to požádat. Do té doby budete dostávat každý měsíc 2 různá Vyúčtování.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Muzu u platby internetu nastavit trv.prikaz, dle platby co jsem jiz odeslal minuly mesic? Nebo se stale meni var.symbol? 

Po prevodu pod VF jsem trv.prikaz zrusil a platim to QR kodem, ale trv.prikaz by byl pohodlnejsi.

Dekuji za informace.

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

Já dostávám v elektronickém vyúčtování variabilní číslo vždy stejné - platba klasickým zadáním  jednorázového příkazu 🤔

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

@flacek pokud ti vyhovoval trvalý příkaz, taky doporučuji přejít na inkaso. Nastavili inkaso z účtu u tchánů (po zrušení jejich SIPO), žádný problém. Já v podstatě čekám na migraci svého internetu,  uklidnění situace, k tomu mám na sebe ještě smlouvu u rodičů. Oboje zatím hlídám a platím QR kódem, ale jak si všechno trošku sedne, plánuju na inkaso přejít.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
  • Centrum péče

@ost-plus@seznam.cz Hezký večer, jakmile jsou služby v systémech Vodafonu, tak je každý měsíc stejný specifický symbol (to je zároveň číslo plátce), variabilní symbol se vždy mění a jde o číslo vystaveného Vyúčtování. To je rozdíl proti Vyúčtování v systémech bývalého UPC.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Diky za info, ale inkaso nechci, tak pokud  nejde klasicky trv. tak to zaplatim QR kodem.

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

Dobrý den, dnes měla začínát migrace na mém internetu, ale do ted se stále nic neděje, mohu se zeptat zda se migruje i přes víkend?

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.