Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

To jsem nevěděl, že se k tomu UPC chovalo takto (v té době jsem od nich neměl internet). Ale stejně obecně bych spíše nekupoval proprietární zařízení pro konkrétního poskytovatele (alespoň za předpokladu, že existuje nějaká alternativa k němu), je to v důsledku zbytečná fixace a starost (upgrade sítě, podpora atd.) z mého pohledu.

Upraveno uživatelem r2d2

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
V 15. 3. 2024 v 16:01, DiDiDi napsal:

V první řadě bych zkontroloval, jestli nejde o konflikt (rozsahů) IP adres - podívejte se, jakou IP dává VPN a jakou router/modem, jakou IP má brána apod.

Díky za rady, nejspíš šlo o ten konflikt IP adres, ale než jsem se k tomu dostal, tak to žena zkusila u rodičů, kde to fungovalo. A když se připojila znovu doma, tak se to rozběhlo🙂

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Ahoj  po snížení na STAHOVÁNÍ 250 Mb/s   ODESÍLÁNÍ DAT 25 Mb/s   a tím pádem přechod z Cisco na Vodafone Station 3.1 mám problém STAHOVÁNÍ  3.13 Mb/s  ODESÍLÁNÍ DAT 25 Mb/s někdy i STAHOVÁNÍ  0.83 Mb/s . Testováno na přímo Router mode i po přepnutí na Bridge mode  na IPv6 i na změnu IPv4 . Co s tím ? Děkuji za nápadyNový textový dokument.txt

Odesláno

Na Cisco to jelo 100 let bez problému . Odesílaní je bez problému .  Downstream je v tom txt 1.thumb.jpg.5ebd0c8b1fc50d32aa6e247647ed4301.jpg2.thumb.jpg.e71aff2aeaee194b001941b52d779753.jpg

Odesláno

Ten OFDM kanál by mohl být lepší, ale jestli je to příčina takhle nízké rychlosti to se mi úplně nezdá, jinak je to OK, ještě zkus restartovat modem chvilkovým odpojením od napájení a když to nepomůže tak zavolat na Vodafone co ti k tomu řeknou a samozřejmě nezapomeň tu rychlost měřit na počítači připojeným kabelem ať vyloučíš chybu ve špatné wi-fi.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Modem resetován , odpojen , tovární nastaveni ....   kabel jak na PC tak v TV , WiFi testováno 2,4 i 5 připojen i další router ...  stále stejné . Zavolám na Vodafone a případně přejdu jinam . Děkuji moc za konzultaci . 

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Jaká je prosím aktuální verze FW na Vodafone Stationu (TG3442DE)? Díky 🙂

Odesláno

Dnes dopoledne mi na VS dorazila aktualizace FW - AR01.04.137.04_021624_7249.SIP.10

Docela by mě zajímalo, co se vše "změnilo". Minimálně jsem si všiml, že konečně DOCSIS svítí Online 😅. Taky by mě zajímalo, jestli se vyřešil i problém s kompatibilitou některých Mikrotiků (RB4011 apod).

Za mě zatím žádný problém - bridge mode.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5, Huawei B2368-66
  • Plzeň
Odesláno

Taky mi dorazila aktualizace a nevím zda to souvisí anebo ne, ale zhoršil se o 20% upload. Bridge. Možná jen shoda náhod a něco na lince... A DOCSIS taky svítí, po půl roce, zeleně.

Upraveno uživatelem Vulva

  • Ultra Fibre
  • Premium
  • Základní
  • -
  • localhost

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.