Přejít na obsah

Nefunkční CA modul po obnovení programové nabídky


Návštěvník V. Blaha

Doporučené příspěvky

Návštěvník V. Blaha

Problémy s TV od UPC (CA modul, karta)

 Mám kabelovou televizi od UPC/Vodafone. V TV mám originál CA modul zakoupený od UPC (nebo od LICA) asi před pěti lety.  CA modul a karta od UPC jsou spárovány, poplatky platím. Asi před týdnem, když mi kostičkovaly některé programy, jsem provedl přes webovou stránku „Moje UPC“  tzv. obnovení programové nabídky.  Tato operace sice proběhla, ale přestala fungovat řada kanálů, které dříve jely bez problémů.  Situaci jsem následně řešil telefonicky s operátorem UPC a požádal jsem jej, aby mi udělal refresh karty. Toto vedlo k dalšímu zhoršení stavu a teď mi nefunguje ani jeden HD kanál. Když byly ještě tři pokusy o obnovení programové nabídky na kartě neúspěšné, nechal jsem si do bytu poslat technika od UPC.  Když přišel, tak nic s sebou neměl, nic nekontroloval (např. signál, chybu na CA modulu nebo na kartě) a ihned mi řekl, že mi dá do nájmu nový CA modul s novou kartou a už mi to bude fungovat. Toto jsem odmítl, protože nechci platit nájemné za CA modul 70,- Kč měsíčně (dříve to bylo 50,- Kč).

Současný stav:  CA modul CONEX v relativně novém TV Sony je fyzicky v pořádku. Je zasunutý do slotu v TV a v menu nastavení TV se zobrazuje korektně, včetně všech dat, zaplacených poplatků a čísla karty, která je v něm zasunuta. Myslím si, že je CA modul v pořádku. Nevím, proč to nefunguje. Mám tyto otázky:
1) je možné CA modul nějak/někde nechat zkontrolovat, zda není vadný?  Myslím si, že je v pořádku (hardwerově jistě)
2) pokud by byl softwarově vadný, jde jej přenastavit a kde?
3) je možné UPC kartu „vymazat“ a pak na ní znovu nastavit moji zaplacenou programovou nabídku?
4) jsou UPC a jejich operátoři v call centru, když jim zavolám, kompetentní a schopní kartu nastavit?
5)  nemá UPC na servrech nějaké problémy, že refresh karty ani nejsou schopni udělat?  Myslím si, že je chyba u nich a ne u mne.
5) nejedná se o chytračení Vodafonu?  Úmyslně mi odblokují mi kartu a pak mi to opraví pouze tak, že si od nich musím pronajmout nový CA modul?  Technické posouzení, oprava, přenastavení je nezajímá, hlavně když budou mít 70,- Kč/měs. za nový modul.

Budu rád, když mi někdo poradí, co by se s tím dalo dělat? Na satelit nebo pozemní DVBT-2 mohu přejít, ale zatím se mi nechce. Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník V. Blaha

Děkuji za reakci  a názor. 

Ten špatný signál byl pouze krátkodobě.  Velkou chybu jsem udělal já, když jsem si zadal obnovení programové nabídky. Tím se to rozhodilo. Teď už nejde ani jeden kanál HD.  Teď musím doufat, že se jim to podaří obnovit.  V. Blaha

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad 1+2) Nejsem si jist, že by toto někdo nabízel. Možná by šla kontrola a přehrání firmware provést u výrobce, ale jestli by to náhodou ochotni udělat, tak se to určitě nevyplatí.

3) To jste několikrát udělal přes Moje UPC a jestli jste volal na Vodafone, tak zkontrolovali a znovu zaslali do sítě i informaci o párování. Když pošlete do SZ to číslo karty a modulu, můžu nechat ověřit v exUPC systémech, jak se to tváří.

4) A kdo jiný by měl být kompetentní než technická podpora s příslušnými přístupy do systémů? Moc k nastavování tam toho není, v zásadě musí být navedeno v několika systémech, musí to tam být stejně atp. Platí, co jsem psal v prvním příspěvku a výše, že když napíšete ten pár, můžu nechat ještě jednou prověřit.

5) Kdyby jim nefungovalo zaslání nabídky a párování, nešlo by skoro nikomu.

6) Kdyby chtěli daný typ zařízení z jakéhokoliv důvodu stáhnout, udělají to stejně jako s HD DVR, různými modemy atd. Tedy proaktivně budou zákazníky kontaktovat a domlouvat výměny. Kdyby to jen tak vypnuli, tak by se z toho s prominutím po(minuli). Tedy z množství reakcí atd.

 

Máte jen jedno zařízení na DTV? Pokud ne, jak je řešen rozvod? Byly rozvody vybudované technikem UPC? Zkusil jste dát modul do TV a tu následně připojit napřímo do zásuvky bez dalšího rozbočení a nechat běžet 15-30 minut na muxu s Nova HD např.? Ne všechny Muxy obsahují informace ze sítě a k načtení informací je třeba přijímat signál z něho. Co to vlastně na těch HD kanálech hlásí? Je i teoreticky možné, že bude vadná Conax karta v modulu ...

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník V. Blaha

Teď se ulkidním a počkám, jestli mi Marek-26 prověří nastavení CA modulu a karty.  Pokud vycházím z toho, že CA modul vadný není (toto si myslím já a  také tomus) tak už zbývá jenom to, že v UPC to neumí nebo nechtějí  řešit.

Poznámka pro tomuse:  Když si v menu TV zobrazím CA modul, tak je tam v sekci 5 předplatné od 1.1. do 31.1.2021  uhrazeno.

V. Blaha

Info pro Marek-26:

tuto TV , kde mi to teď nefunguje, nemám zapojenou přímo do zásuvky, ale je to rozbočené přes rozbočovač se zesilovačem . Signál je ale velmi dobrý, ale zítra to zkusím obnovit tak, že TV zapojím přímo do zásuvky od UPC.   Pokud se ukáže, že je CA modul v pořádku a zlobí UPC karta, doufám, že mi ji UPC vymění.  Opravář, který byl u mne doma mi nechtěl kartu vyměnit samostatně, jedině s novým CA modulem.

Sériové číslo CA modulu a karty jsem Vám poslal přímo na váš účet.  Modul má SW verzi 26.9.5.09.    Pokud jste údaje nedostal,  dejte, prosím, vědět.

Děkuji  V. Blaha

U všech programů HD, které nejedou, to hlásí:    "Vybraný program je poškozený nebo jej nelze dekódovat"

V. Blaha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud by byl vadný CAM nebo karta, pak se nebude dekódovat ani jeden program a nejspíš také nebude možné v menu televizoru vyčíst z CAM údaje. Jestli ale část programů CAM s kartou dekóduje a část ne, pak by to sice teoreticky mohlo být chybějícími zápisy na kartě, ale mnohem pravděpodobnější je špatný signál.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Problémy s TV (CA modul, karta)

Takže podle toho co píšeš tam předplatné na leden nahrané je (zóna 5), teď se zkus kouknout jestli tam je ještě zobrazený měsíc prosinec a vedle je vždy uvedeno takové dlouhé číslo v šestnáctkové soustavě, tak porovnej ty čísla z ledna a prosince jestli jsou stejná, pokud ne tak tam asi bude nějaký problém, i když někdy se ty čísla můžou lišit i za normálních podmínek ale většinou ne.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...