Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Takže zpětné shlédnutí opět nefunkční....
To to dlouho nevydrželo...

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

Odesláno

U mě vše funguje jak na mobilu tak na setoboxu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Co mi budeš vyprávět? Ano dopoledne mi taky funguje. Ale dnes večer opět hláška o předplatném... A zase nic...

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

Odesláno

Stejný problèm, mám zaplaceno a píše. Aktualizuje si předplatné.

Odesláno

Ono si to občas dělá co chce - tuším v noci z pátku na sobotu to taky nešlo, live programy šly (dívám se na tabletu) ale zpětné zhlédnutí to nenabízelo (konkrétně Hercule Poirot vysílaný v pátek večer).

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Btw je někde napsáno na kterých programech je ZZ dostupné? Na webu UPC je, že na 48 - fajn, ale počítat to nebudu, jen bych chtěl vědět, zda to zrovna teď nefunguje a nebo to na tom konkrétním programu ani není aktivní (a je to tedy správný, byť absolutně nepochopitelný, stav).

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

V seznamu kanálu který jsem uváděl to najdeš

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zdravím, občas mám problémy se zpětným zlédnutím a nevím, zda je problém u mne či UPC. První věc je. Mediabox mám neustále připojený přes kabel LAN k modemu. Jen ho vždycky ovladačem vypínám. První problém, že třeba po spuštění TV, nebo i když už nějakou chvíli běží mám často problém, že to nic nenajde. Jdu pár hodin zpět, pár dní a vždy píše Informace nejsou k dispozici. Pak různě mediabox povypínám, resetuju, vytáhnu kabely a povede se mi načíst nabídku zpětně. Když chci něco vidět, takhle to dělam tak z 80%, málokdy se stane, že zapnu TV a můžu sledovat.  A pak další poslední dobou např. Joj cinema nebo nova atd. mají problémy, filmy se průběžně zasekávají, třeba 10 minut ok a zasekne se na 5 sekund, poskočí a jede dál, takhle vždy třeba po 5 minutách, je to různé. Ale když najdu ten stejný film třeba z jiného dne, pokud tedy je, tak ten jde v pohodě. Asi chybná nahrávka? Někdy ale mám jen tu jednu verzi...

Odesláno

A máme to tu zase. Zpětně zhlédnutí zase na TV nefunguje. Takže se začnu poohlížet po konkurenci. Už mě nebaví ta nespolehlivost.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.