Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

A máte DVB-C placené? Jestliže ne, jde DVB-T dobře? A víte o tom, že když máte vlastní rozvody, tak Vám UPC neposkytuje záruku na signál?

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

DVB-C placené nemám (když nepočítám těch 20-30Kč na vyúčtování). Vážně ho zvažuji, ale nechci se uvázat k placení, když nemám jistotu, že kostečkování přestane. UPC kabel mám natažený do komory (ještě bych mohl zkusit TV napojit přímo tam) a dál rozvedeny kabely po bytě  elektrikářem + dodané a zapojené (tři) zásuvky technikem od UPC. Mě spíš zaráží to, že dva roky to nedělalo a teď se na to nedá dívat. DVB-T sleduji na druhé TV v ložnici a nevšiml jsem si, že by kostečkoval obraz a vypadával zvuk. V obýváku jedu na DVB-C, protože chci mít ČT z Brna,...

  • Start+, Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno
Odesláno
před 1 hodinou, Zlaťák napsal:

Mě spíš zaráží to, že dva roky to nedělalo a teď se na to nedá dívat.

Tak zapremyslej, co se za ty dva roky zmenilo v okoli... kdo, kolik a jakych novych mobilu si poridil, jakou novou lednicku si poridil ci jiny pristroj, ktery muze zpusobit ruseni... kolik novych BTS s LTE signalem se objevilo v okoli, atd.
Treba te to pak prestane zarazet...

Odesláno

Nejdůležitějši je pro tebe to, že zaplacením se samo od sebe určitě nic nezlepší. Pokud je tam zdroj rušení a nedostatečně stíněné kabely nebo konektory, budou ty programy rušené pořád. Maximálně si budeš moct pozvat technika, který přeměří úroveň signálu, ale na 99% výsledkem bude, že si musíš pořídit kvalitnější kabeláž.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Zkus napojit ten televizor v komoře a hned bude jasné jestli problém na přívodu nebo až u tebe doma v rozvodech.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zkusím to v té komoře. Ale musím napřed sehnat redukci ze sroubovacího konektoru na klasickej antenovej. Nemám tam zásuvku, ale rovnou rozbočovač.

Zkoušel jsem i na hlavní televizi DVB-T a kvalita signálu 100 a chybovost 0. Takže to dělá jen DVB-C.

Upraveno uživatelem Zlaťák

  • Start+, Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Tak se UPC musím omluvit. Problém byl nakonec v nekvalitním propojovacím kabelu mezi zásuvkou a TV. Zvláštní, že dva roky to fungovalo. Nakonec stačilo koupit kabel s trojitým stíněním a kvalita signálu je opět na stovce.

Upraveno uživatelem Zlaťák

  • Start+, Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.