Jump to content

Zamyšlení o televizních reklamách


sodekcz
 Share

Recommended Posts

Mě třeba reklama nikdy nevadila, protože si uvědomuji, že žijeme v tržním hospodářství a komerční televize musí z něčeho žít. Navíc silná reklama=silná ekonomika, protože my vytváříme tu kupní sílu. Samozřejmě chápu, že když je člověk "zažraný" do filmu a najednou reklama, tak to třeba vyruší, ale to je hlavně chyba českých tv, že se neumí držet normálu. Hodně sleduji italské tv a tam nikdy netrvala žádná reklama víc než 3 minuty + max 30 sek promo. U nás jen promo trvá 3 minuty. Prostě se musí najít rovnováha, aby byl spokojený divák a televize. 

  • 150 Mb/s
  • 4 GB
  • Klasik
  • CI+
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Problém je, když reklama trvá déle než úsek vysílání. Na klasické lineární vysílání jsem se krom živých sportovních přenosů nedíval už roky. Nevidím důvod se přizpůsobovat harmonogramu televizních stanic. O kvalitě českého obsahu rozvádět diskuzi ani nebudu.

Osobně vidím budoucnost v IPTV, kvalita určitě půjde ještě nahoru, ale už nyní si myslím, že je pro 90 % lidí dostatečná. Těch dalších 5 %, co si potrpí na ultra hd kvalitě, už z podstaty věci nemůže mít problém, předplatit si nějakou streamovací službu či videopůjčovnu, co tuhle kvalitu poskytuje (Netflix, Disney, Apple TV...). No a těch zbylých 5 % se přizpůsobí.

  • -
  • -
  • -
  • CA
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

To se musím skutečně zasmát, protože co asi tak šíří IPTV za programy? Nejsou to náhodou ty stejné, co šíří i kabelovka a satelitní operátoři? Takže kvalita obsahu naprosto identická :-)

A nějaké přetáčení reklam - pokud někomu reklama vadí do té míry, že ho zjevně vyruší natolik, že to dotyčný psychicky neustojí, pak si moc nepomůže ani s IPTV a OTT, protože tam mu prostě reklama taky skočí (a tedy ho vyruší od děje pořadu) a musí ji ručně přetáčet a hlídat konec, pak ještě upoutávky a nakonec se trefit do pokračování onoho pořadu.

  • Agree 2
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to comment
Share on other sites

Na IPTV ti kašle pes.

Pokud mě štvou reklamy, tak si to můžu nahrát na HDD a pustit, až budu chtít. Můžu použít timeshift a začít se dívat o něco později a reklamy přeskočit. Nebo použiju zpětné, pokud stanice má. A nejsem vázaný žádným internetem. A dalšími krabičkami ke každé TV.

  • Agree 2
  • Jiná služba
  • -
  • Komplet
  • CA
  • OVA
Link to comment
Share on other sites

Adolf Shitler má pravdu. Souhlas. Přetáčení reklam brzy zatrhnou. Každopádně fakt nechápu proč tolik nenávisti vůči reklamě. To je jako kdybychom nadávali na prodejce, že chce za výrobek po nás peníze... Tak jako i televizní kanál a obsah v něm je zboží.

  • Agree 1
  • 150 Mb/s
  • 4 GB
  • Klasik
  • CI+
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Protoze 100x nic umorilo vola. To je jak na webu, pokud bylo par reklam, cloveka to neotravovalo a neresil to, dnes to skace kdo vi kde, vsude reklama a proto pak Adblock. Bohuzel u TV je to to same, pokud bude blok 3min tak to moc lidi vnimat nebude, jenze je to delsi, o hodne delsi. Sam jsem to pozoruji u sebe, pred par rokama jsem blokovani neresil, dnes bez toho nedam ranu.

  • Agree 1
  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Compal, Technicolor
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Protože těch reklam je díky nižším cenám a více programům více než dříve a řada stanic, zastupovaných stejnými agenturami, vysílá stejné reklamy a někdy i ve stejném pořadí. Takže můžete jednu reklamu vidět i 20x za den, což je na palici. Nemluvě o tom kolik reklam se nyní objevuje na YouTube bez ohledu na kanál.

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • Kaon
  • Hlavní město
Link to comment
Share on other sites

Což je další věc... Máme tu nejen reklamy mezi pořady a uprostřed pořadů, ale i sponzory pořadů před a po a dokonce ještě bannery během pořadů. To znásobte množstvím stanic a průměrných pauz a jde vám hlava kolem. Je to otravné. A taky zoufalé, ceny musí být hodně nízko (anebo vysoko), že ani toto množství nestačí.

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • Kaon
  • Hlavní město
Link to comment
Share on other sites

U reklam by bylo dobré vědět, že i komerční stanice jsou limitovány zákonem a tudíž si tedy nemohou svévolně zvedat objem, který odvysílají. Rozhodně tedy reklam není ani více a ani nejsou delší, než tomu bylo dříve. Reklam je pořád stejně.

Edited by Adolf.Shitler
  • Haha 2
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...