Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tu informaci máš odkud?

Výstřižek.PNG

Odesláno

RS8: Televize Óčko Expres přešla do MPEG-4

 

Hudební televize Óčko Expres změnila v multiplexu RS8 (Regionální síť 8) vysílací formát. Původní video kodek MPEG-2 byl nahrazen novějším MPEG-4/H.264 (AVC). Vysílání je tak nyní dostupné je na novějších televizorech a set top boxech.

Óčko Expres je jedním z programů, který využívá nadregionální vysílací DVB-T platformu RS8. Vedle televize Óčko Expres používá MPEG-4 v RS8 i druhý program televize Šlágr.

 

https://www.parabola.cz/zpravicky/28964/rs8-televize-ocko-expres-presla-do-mpeg-4/

 

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Na tv, která umí i HEVC (Samsung JU...) obraz nejde, nejde ani ze záznamu (neznámý formát). Na pc v programu DVBV obraz nejde ani při použití různých dekodérů, přestože DVBV umí i HEVC, o h.264 nemluvě. Nepřehraje ani obraz ze záznamu, naopak tentýž záznam bez problému přehraje WMP...

Takže stanice vysílá v jakési blíže nespecifikované směsici různých standardů :(

Upraveno uživatelem Retiree

Odesláno

Logicky, UPC má po té změně komprese chybně nastavený multiplexer a proto ty problémy. Stačí, aby se tam někdo probudil, hejbnul kostrou a změnil nutné parametry potřebné k bezchybné funkci onoho zařízení.

Odesláno

V Brně v DVB-T (UPC) jede na historické LG (stará minimálně 10 let) v pohodě.

  • Start+, Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno
Odesláno

Vždyť už se někdo probudil....

Ale je to stále/opět v MPEG2

Upraveno uživatelem Retiree

Odesláno
před 6 hodinami, Zlaťák napsal:

V Brně v DVB-T (UPC) jede na historické LG (stará minimálně 10 let) v pohodě.

Já mám novou tv Philips rok 2017 vyrobenou v Polsku. Tak ani nevím jestli je to v T1, nebo v T2. (má T2 ověřeno)

Edit: Očko expres i u mne opět funguje.

Upraveno uživatelem Athlon

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Upc informuje až na dotaz. Proto vzniklo toto fórum, aby se informovali zákazníci mezi sebou, když to UPC neumí.

Kdybych 10.ledna nežádal o opravu analog. příjmu, ani bych se nedozvěděl, že mi ho vypnuli.

Po koupi nové tv zase musím přehazovat mezi DVB-T a C. Protože mají různé složení programů a nejdou dát do jednoho seznamu.

Ale jinak vše funguje, cena se dá upravit, tak asi nejlepší volba. Info se dozvím později zde.

 

Odpověď na nefungující analog:

Dobrý den, paní/e *****,

dovolte prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ohledně služby UPC Televize.

Analogové vysílání bylo zrušeno na celém území ČR, v tomto případě je potřeba TV naladit na digitální příjem, popřípadě pořídit Set-top box.

Upraveno uživatelem Athlon
Doplnění

Odesláno

No, s tim bylo zruseno na celem uzemi CR, bych si dovolil nesouhlasit.

 

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.