Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

penek: hh, dik a nezlob se, jsem skeptik ;-) Neni to sice uplne co jsem myslel, ale dik :P

Ja uz bych to tak neresil, souhlasim s Katodou...

Uz nemuze dlouho trvat, nez to oznami, jestli to ma platit od 1.3., tak by to meli dat vedet verejnosti alespon 10 dnu predem (kvuli tem pripadnym vypovedim smluv), takze podle me nejpozdeji kolem 18-19 unora to budeme vsichni vedet :))))

Se vcera rano nejak kouslo pocitadlo dat a doted nemeri... v Brne. Treba to souvisi s FUP :-)....

Hlasim stejny problem,pocitadlo nemeri...mimochodem uz je to 3. mesic zasebou co se aspon na jeden den zastavilo a prenesena data se z toho dne vubec nezapocitala.Ale ne,ze by mi to vadilo :oops:

Ono se to tam ukaze pozdeji (zkusenost z minuleho mesice) ... :cry:

Treba 16. ledna to nepocitalo..... a v ty tabulce prenosu ten datum stale chybi :) Data z nej se nezapocitala.

kua, tohle vedet dopredu, to by se vzdycky ten den tahalo... ;-)

 

ale jednou sem to zkusil, data se nejak nepocitala, tak sem si stahl nejaky film, byl sem kousek pred limitem... a zdalo se vse ok...

...ale druhy den me to pekne pripocetli.. :cry:

ale ptal jsem se ve stejny den a dostal mnohem pesimistictejsi odpoved

...

Vazeny zakazniku,

 

navysene rychlosti jsou soucasti testovani novych sluzeb. Zatim nemame konkretni

informace o tom, jak budou rychlosti v konecne podobe stanoveny. Nemame k

dispozici ani zadnou infomraci o konecne podobe FUP.

 

Jakmile budeme mi konkretni informace k dispozici, budou vsichni klienti

samozrejem informovani.

 

S pozdravem a pranim prijemneho dne,

 

Irena Mikitincova

Specialista podpory datovych sluzeb

Karneval Media s.r.o.

U svobodarny 1500/5

190 00 Praha 9

tel: 844 111 116

fax: 284 085 000

 

vice na www.karneval.cz

 

................

byla jejich odpoved na muj dotaz

 

> Dobry den,

> S potesenim jsem zaregistroval vyrazne navyseni rychlosti v testovacim

> provozu. Nicmene by mne dost zajimalo, zda hodlate zachovat i FUP s

> omezenim na 20G dat a pomer D/U 10/1? Pokud nedojde ke zmene, nejak

> postradam smysl rychleho internetu..

vice na www.karneval.cz

 

To by mne zajimalo co vic tam najdu :)

Treba 16. ledna to nepocitalo..... a v ty tabulce prenosu ten datum stale chybi :) Data z nej se nezapocitala.

ty 3GB, co jsem ten den sosnul, mi zapocitali do druhyho dne :evil::lol:

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.