Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Nakonec jsem vydoloval IP adresy a zjistil jsem, že jsou všechny servery od jednoho providera (stejná class c IP adresa) - například 176.57.70.17. Momentálně je odezva v pořádku (standardních 20ms), pokud budu mít problémy, zkusím zjistit na kterém hopu to dělá a napíšu tady.

  • po měsíci...
Odesláno

Přešel jsem na internet od UPC od konkurence (Nexet 100mbit/ 350kč/měs),kde jsem této rychlosti nikdy nedosáhl.Teď mám 200mbit,ale nevim. Mám STB Horizon,kde je vše v jednom a dle měření přes speedtest.net mě to včera naměřilo 5-20mbit po celý den (připojeno kabelem přímo,nulová zátěž PC).Večer pak cca 150mbit i dnes přes den,nyní večer nějakých 50.Včera jsem objednal technika na pátek,ale nevím,jestli něco pořeší. :scratch:

Odesláno

Ty rychlosti jsou hodně nízké. O pár % to samozřejmě nižší být může, ale ne o 3/4. Jinak je připojení stabilní bez výpadků?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Včera večer jsem změřil 10mbit,teď to samé.Přijde mi,že u mě to je dle zatížitelnosti.Přes den (jako včera) jsem změřil cca 150mbit a večer 10. :thumbdown: Zkoušel jsem samozřejmě restart hl.vypínačem,pak dvojhmatový a restart modemové části.

Odesláno

To už dávno máte volat na infolinku, oni Vám to vzdáleně proměří, pošlou technika. Po návštěvě technika by to bylo být už v normálu, pokud ne, tak opět to stejné kolečko - infolinka, atd.

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Zdravim, chtel jsem Vas poprosit o pomoc jako zakazniky UPC.

Po prestehovani do nove lokace se zda ze se snizila rychlost na nase servery a potreboval bych to overit.

 

Mohu poprosit o zkousku rychlosti na

https://www.multishare.cz/speed-test

 

Diky moc

Odesláno

Rád bych pomohl, ale test has expired

 

wGM0.png

 

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

Coby zákazník multishare bych rád otestoval, ale mám stejnou chybu jako Pepe.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany
Odesláno

už to asi opravili, ale žádná sláva to teda neni :lol: i když většina těhlech mini speedtestů stojí za prd :? odezva je ale fajn

multishare.png.af954f9634dddb4de751c108e0d19c88.png

multishare.png.3e24980d6ceae906486fedd1aecdd1b9.png

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.