Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Občas se mi ztratí signál HDMI. Chvíli černá obrazovka a po chvilce vždy zase naskočí. Setkal se s tím někdo? Nevím jestli to nemůže být TV, ale HDMI signál z jiných zdrojů je ok. Mám starou plazmu Panasonic Viera. Zkoušel jsem všechny HDMI vstupy, měnil jsem kabel a stále žádné zlepšení.

Odesláno

Někde tu na fóru se dříve psalo, že s Panasonic to má nějaké problémy. Myslím, že pomohlo snížit rozlišení na výstupu, ale spousta lidí sáhla po redukci na SCART

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

nevíte někdo proč nejde vypnout tověkový omezení na cihle.Zkoušel jsem různý varianty od 16-18 přes vypnuto,ale nefunguje nic,pokaždym přepnutí musím dávat kod.V blokovaných kanálech nemám žádný označeny,přestoo ty xxx prostě nejdou.

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Chci se zeptat, zda máte někdo podobné potíže s cihlou, jako mám já?

Už více jak 2 měsíce se mi cihla po nějaké době provozu či v pohotovosti (doba kratší jak 1 den) dostane do stavu, že sice jdou přepínat programy, ale obrazovka je černá a nejde zvuk (tedy nefunguje). EPG vidím, jen u jednotlivých kanálů nevidím logo stanice, ale jen "*" (hvězdičku). Po nějaké chvíli při přepínání kanál naskočí, ale pokud pokračuji dál v přepínání a pak se vrátím na daný kanál, tak zas nejde. Po chvíli mi zas jde jiný kanál, ale situace se opakuje (přepnu jinam, vrátím se a zas nejde).

Pomůže jen vypnutí a zapnutí cihly, ale jen na zmiňovaný necelý den, pak je potřeba opět vypnout-zapnout.

Za tu dobu u mě byli technici asi už 4x, kontrolovali a měřili kabely vč. kabelového vedení z rozvodové skříně, měnili spojky, měnili zásuvku, měnili setobox (2x), ale situace pořád přetrvává.

  • Premium
  • -
  • Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Kolín
Odesláno

Mám cihličku od února minulého roku a tebou popisovaný stav se mě párkrát stal. Ale během toho ročního používání ani ne 10x. Vždy to nastalo, když jsem byl nedočkavý / rychlý a přepínal jsem rychle. U mě stačilo chvíli počkat, a buď přepnout kanál zpět, nebo dopředu. Pak jsem se vrátil na ten kanál, který byl bez obrazu (zvuk šel vždy) a již v pohodě.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Tak mi dnes dorazil email o testovani:

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HORIZON - Vítáme Vás v testování interaktivního prostředí Horizon

********************************************************************************

 

Dobrý den,

 

děkujeme Vám za dosavadní testování služeb Horizon na Vašem Horizon HD DVR Mediaboxu.

 

Připravili jsme pro Vás novinky, které bychom rádi s Vaší pomocí otestovali a získali Vaši zpětnou vazbu.

 

********************************************************************************

Na co se můžete těšit?

********************************************************************************

 

Zpětné zhlédnutí, které Vám umožní:

------------------------------------------

 

• přehrát odvysílané pořady až 7 dní zpětně

• pustit si právě běžící pořad od začátku

• přetáčet si již odvysílaný pořad libovolně dopředu/dozadu

 

Zpětné zhlédnutí je dostupné na vybraných programech v rámci základních služeb

digitální televize Klasik, Komfort nebo Komplet.

 

Upozornění: Pro aktivaci Zpětného zhlédnutí potvrďte v interaktivním prostředí Horizon

„Žádost o nahrávání pořadů pro vlastní potřebu“. Pořady pro zpětné zhlédnutí budou

k dispozici od okamžiku potvrzení žádosti.

 

Nové uživatelské rozhraní, které přináší:

------------------------------------------

 

• zjednodušené MENU hlavní nabídky

• nový design TV průvodce

• mini TV průvodce s rozšířenými informacemi k pořadům,

možnost procházení již odvysílaných či budoucích pořadů

v TV programu

• nové prostředí videotéky (Filmy & seriály) s doporučenými tituly, nejoblíbenějším obsahem

u našich zákazníků a mnoho dalších novinek

 

********************************************************************************

Jak aktualizace proběhne?

********************************************************************************

 

Aktualizace Vašeho HD DVR Mediaboxu proběhne zcela automaticky. V následujících 2 týdnech

Vám aktualizujeme software Vašeho boxu na novou verzi, která bude obsahovat funkcionalitu

Zpětné zhlédnutí. Horizon HD DVR Mediabox Vás přivítá novým uživatelským rozhraním.

V případě, že jste při vyplňování registračního formuláře uvedl telefonní číslo, budeme

Vás o tomto kroku informovat SMS zprávou den před aktualizací.

 

Prosím, neodpojujte svůj box v uvedeném termínu z elektrické zásuvky.

 

 

Přejeme příjemnou zábavu při testování a těšíme se na Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá

neustále zlepšovat naše služby.

 

Děkujeme,

 

Vaše UPC

Odesláno

No to prostředí vypadá líp, doufám, že bude i slibovaně rychlejší. Dle webu to v noci 26.1. spustí.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno

IQ2 - moc rozumu jsi nepobral co? Na konci máš informaci, že nemáš tento text a další informace zveřejňovat. Tudíž můžeš zaříznout další testery.....

Odesláno

Totální idiot :(

Odesláno

Sama firma UPC by měla zcela veřejně svým zákazníkům sdělit, co chystají za novinky, jak by si představovali aby jejich STB fungovaly a co všechno by měly umět., co se zatím zkouší a kdy by to mohlo přijít k veřejnosti. Je to normální přístup ke svým zákazníkům. Na západ od nás celkem běžná věc. UPC není vojenská společnost, nepracuje s vojenským materiálem a neprovozuje rozvědku.

Já si při těhlech stížnostech vždy vzpomenu na starý předrevoluční pořádky, kdy bylo všechno zakázané a třeba na vlakových nádražích nesměli fandové železnic fotit mašiny apod., což jejich kolegové na západ od nás nemohli za Boha nikdy pochopit.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.