Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Údržba se ne vždy dá provádět jenom v noci, nehledě na to, že vždycky bude spousta lidí, kteří net využívají zrovna v době údržby, ať už je ten čas jaký chce. Spíš se zamyslet nad tím, že pokud někdo potřebuje net k práci, tak si má buď platit nějaký garantovaný business tarif, anebo mít prostě ještě nějaké svoje další rezervní připojení (úplně stačí LTE přes mobil).

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Adolf.Shitler Hmm, spíše se zamyslet nad tím, že net k práci potřebuje spousta zaměstnanců, kteří mají garantovaný business tarif za normálních okolností v kanceláři. Jenže teď má řada lidí jaksi nucený home office.

Upraveno uživatelem janmichaelvincent

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

s Vodafonem to jde opravdu od 10 k 5. Aktuálně nelze ani zaplatit přes moje upc:

CHYBA.

V průběhu zpracování transakce nastala neočekáváná chyba.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

@ janmichaelvincent Pak by se měl zamýšlet jejich zaměstnavatel a ne to házet na ISP, který za home ceny logicky nabízí také home připojení a ne garantovanou linku 24/7/365.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Adolf.Shitler Já myslím, že na ISP tady padla akorát stížnost, že dělá údržbu v pracovní době, což právě vzhledem k současné situaci je celkem oprávněná kritika.

 

Jinak ale souhlasím, že třeba LTE přes firemní SIM je realistické řešení záložního připojení.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

ISP si může dělat údržbu kdy chce a buď si jistý, že každý ISP tak činí s tím, aby svoje klienty co nejméně omezoval, žádný ISP nemá radost z toho, když si klient stěžuje. Najaká pracovní doba je pak irelevantní, protože ISP ani netuší, k čemu který zákazník ten net využívá. Prostě kdo chce mít garanci připojení, pak musí opustit home sféru a jít do business, resp. řešit to již zmiňovanou zálohou. A u home-office je na firmě, aby se starala, nikoliv zaměstnanec.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Adolf.Shitler Thanks, Captain Obvious.

Ano, je to na firmě. Takže až tu někdo příště napíše "potřebuju připojení k práci", první odpověď nemusí znít "tak si máš zařídit business připojení", protože se nebavíme jen o lidech, kteří sami podnikají, ale právě i o zaměstnancích.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Kubayz Ale prd. Vždy se některé práce dělali i přes den. Když je třeba dělat úpravy v domě, tak asi nebudou ve 2 ráno něco demontovat, měnit atd. Někdy to ani není volba Vodafone či UPC. Často si nějaké družstvo či SVJ chce zateplit fasádu, renovovat chodby atd. a jelikož tam vedou rozvody, tak Vodafon na tom chce/musí participovat.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@ janmichaelvincent Když po mně bude zaměstnavatel vyžadovat home-office, tak mně také musí zajistit adekvátní internetové připojení a nespoléhat pouze na to, co mám doma za připojení vlastní. Nebo se prostě smíří s tím, že co mám, je bez garance a holt to nemusí být ideální.

Upraveno uživatelem Adolf.Shitler

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Ještě že u nás v podniku nemáme žádné takové sociální případy, které by chtěly všechno zařizovat.

Dost dobře si nedokážu představit, jak by zaměstnavatel zajišťoval někomu internet v nějakých koťehůrkách, kde je signál na bzum a lokální poskytovatel třeba 10/1 a nazdar.

By mu tam měl natáhnout kabel? Nastavím VPN, v nejhorším případě dostane zapůjčený noťas a to je všechno.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.