Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Samozřejmě to mám zapojené každé zvlášť. Tv do tv a internet do data zdířky...

Odesláno

Nemas v PC nejakou TV kartu, nebo ho nejak propojeny s TV, ci STB ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Televize šíleně kostičkuje, zasekává se a objevuje se „Není signál“, zkoušel jsem vyměnit kabely a všechno možné, pořád nic...nekoukatelné...pak jsem přišel na to, že když mám zapojený i internet a je používaný, televize kostičkuje, pokud ho ale vypnu, obraz je v pořádku a vše funguje. Nějaká rada co s tím? A myslím, že vypínat internet kvůli obrazu na tv je blbost, žejo... (internet i tv od UPC samozřejmě).

Díky za rekce

 

Zdravím! Brno jih, stejný problém u digitální televize (čt1, čt2, nova), u analog to nedělá!!!! Problém trvá asi 1 týden!!!!

Odesláno

Pokud jste proverili kabelaz a mate to spravne zapojene, viz. moje prispevky vyse, tak kontaktujte UPC a domluvte si navstevu technika.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tak u prvniho muxu (čt1, čt2, nova..) byl udajne problem na hlavni stanici pro digital, ktery byl dnes opraven, takze uz to kostickovani pry melo byt OK.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zajimalo by me, jak UPC doslo k tomu, ze objevilo problem na hlavni statnici. Maji nejake kontrolni mechanismy? Nebo cekaji az se sejde dostatecny pocet reklamaci zoufalych zakazniku (kterym doporucuji davno proverene kontroly kabelaze v byte) a pak se tedy na tu hlavni stanici podivaji?

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

Pry byl vadny zdroj pro distribuci signalu z CT, ktery postupne daval stale nizsi napeti.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Ahojte,

 

Chci se zeptat na problem, ktery se objevil ted navecer kolem pul 8...TV Fanda se mi "kouse",cca 2 vterinove vypadky :roll::roll: ,i kdyz predtim jel v pohode. A co se tyce sport kanalu tak ty se mi radeji nezobrazuji vubec..ukazuje mi to zakodovany kanal?!?

Na tom Fandovi strasne vykyvy signalu z 60 na 7 procent, kabely v pohode..Technik tu uz byl a zminil,ze pouze slovenske programy by mely zlobit...Nevite nekdo,co za tim muze byt? Brno- Židenice

 

Diky za odpoved.H.

Odesláno

No, pokud lita signal, tak bude nekde problem, budto u tebe doma, nebo nekde po ceste k tobe.

U toho sportu nevim, zalezi na signalu, pokud je OK, pakmuze byt problem s predplatnym.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Dnes 28.9. to kostičkuje jak o život. Nechápu, jak je to možné. S ničím se nehýbe, kabeláž stále stejná, nikdo se v ničem nevrtá. A dnes se na to skoro nedá koukat. Barrandov exceluje, ct1 jakbysmet. Ať mi nikdo nevykládá,že když měsíce vše funguje bez problémů, že je chyba u mě doma. Asi marťani..... :(

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.