Odesláno 5. března 2014 11 let Ty, které uvádím, pouze net 5 M. Cena 582,-Kč, nově to mělo být kolem 660,-Kč.
Odesláno 15. března 2014 11 let Je zde někdo, komu již volali ohledně potvrzení zrušení služby k 31.3.2014? Od posledního kontaktu - viz výše mě nikdo nevolal. Mám čekat nebo si zavolat na ZL, aby mi podali informace k zrušení - potvrzení toho data a podrobnosti k vrácení STB.
Odesláno 15. března 2014 11 let Uváděl jsem, KDO PRÁVĚ RUŠÍ. Tak jestli má informace. Snad do diskuzního fóra, které byť není oficiální od UPC mohu položit dotaz? V tom případě mohou zrušit i třeba populární Mobilmanii. Vše najdeme v návodech, VOP nebo na sociálních sítích a u operátora. Délku výpovědní lhůty znám a dokonce i seznam příslušenství. Dokonce mám i vytištěný protokol na vrácení STB... http://www.upc.cz/pdf/VOP_UPC.pdf ALE jaksi POPRVÉ za dobu cca 10 let něco u firmy ruším, tak mě zajímá praxe a od toho snad diskuze jsou.
Odesláno 16. března 2014 11 let Domnívám se dle dnešního telefonátu, tak ukončení služeb k 31/3. Jejich nabídka: 10 Mb + Starter+Relax + Telefon 100 + STB + wifi modem = 480,-Kč. S díky jsem ji odmítl. Takže nyní doufám už bude volat výpovědní a sdělí mi ukončení služeb + informace k poslední poměrové faktuře za TV a doufám, že se to bude počítat z původní ceny za TV a ne z nové. Což jsem i takto uvedl té paní. UPC má nějaký výpovědní oddělení? Nikdy jsem o něm neslyšel. Ale je to možný. Každopádně když dáš výpověď, tak tě nikdo z UPC vůbec kontaktovat nemusí. Prostě ti běží výpovědní lhůta a po jejím skončení se ukončí i smluvní vztah, vrátíš všechna zařízení v majetku poskytovatele a finito.
Odesláno 18. března 2014 11 let Chci se zeptat jestli někdo s výpovědí smlouvy řešíte i to že po Vás chce UPC peníze za služby i po odeslání modemu a settopboxu? Zvažuji hromadnou žalobu.přidáte se?? Nedovolené obohacování a pod....
Odesláno 18. března 2014 11 let No modem a STB můžeš odeslat do 7 dnů po skončení služby, tak v čem je problém? Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
Odesláno 19. března 2014 11 let Momentálně jsem ve fázi, že se služba zruší k 22/3. Včera přišel dopis, já si dneska zavolal ještě na to číslo v tom dopise, abych si to prověřil, že tomu tak skutečně bude + co dodat k STB, abych to měl i od nich sdělené. Takže defacto, co se týká účtování služeb, mají v dopise uvedené, že změna v dalším ZO. U UPC mi zůstává Telefon a Net. Vracet budu STB včetně příslušenství. S tím odesláním je to sporné, v dopise a na ZL 14 dní. Ve VOP 7 dní. Každopádně já osobně s tím nebudu otálet a pošlu to 24/3. Nač se s tím zdržovat, když to nebudu potřebovat. Výhoda je, že jsou pošty i v OC, kdo je v dosahu. Kdo má poštu na vesnici a v práci se nemá, jak dostat a zároveň nemá koho poslat na poštu, ti to mají složitější, ale bohužel. Musíme akceptovat UPC... K dotazu výše - výpovědní oddělení, tak mi to sdělila na ZL. Předpokládám, že se jedná o retenční oddělení, ti defacto řeší ukončování služeb. Každý tomu říká jinak.
Odesláno 19. března 2014 11 let 7 nebo 14 dni, to je jedno, staci to poslat behem jednoho mesice a nikdo vas za to hubovat nebude, az po mesici se posila upominka. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.