Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Jestli je problém jen na WiFi a přes UTP kabel to jede správně, tak s tím nikdo z UPC nic dělat nebude.

Zhoršení přenosu dat přes WiFi může spíš okolí, tj. jiné WiFi, které se s tvým hádá.

Standardní řešení je:

Zkontrolovat rychlost po kabelu.

Zjistit obsazenost kanálů (WiFi) a změnit si to na ten, kde bude víc volno.

 

Pokud problém bude i na kabelu, tak reklamovat .... prostě použít kontaktní formulář a to tak dlouho než to opraví. Následně chtít kompenzaci za dobu, kdy to nešlo rychlostí, kterou mají data "lítat".

Odesláno
Mám tarif Fiber Business 60/10. Před týdnem jel přes wifi 802.11a cca 45Mbps, teď jede cca 9 Mbps.

http://www.speedtest.net hlásí 45 Mbps, ale speedtest.cesnet.cz pouze 9 Mbps a stahování z mirror.karneval.cz jede 700 kB/s.

Aspoň ten upload jede na plné rychlosti.

 

Podle modemu mají na downstreamu jenom 4 kanály, takže posílení kapacity je jenom otázka zakoupení licence do CMTS od Cisca.

 

Pochybuji, že s tím budou v dohledné době něco dělat. Jsou to pěkní šmejdi!

4 kanály downstream snad ničemu nevadí. Tedy soudě dle toho, že mně na tom v pohodě běhá 120M. Modem Motorola.

Odesláno

> Jestli je problém jen na WiFi a přes UTP kabel to jede správně, tak s tím nikdo z UPC nic dělat nebude.

 

Samozřejmě že ve wifi problém není. Přes wifi hází speedtest.net 45Mbps kvůli priority v síti (oblbnutí zákazníků). Normální traffic jede přes tu samou wifi 9 Mpbs.

 

> Zhoršení přenosu dat přes WiFi může spíš okolí, tj. jiné WiFi, které se s tvým hádá.

Na 802.11a tady v okolí nikdo nic nemá. Proto používám 802.11a (5,4 GHz).

 

> 4 kanály downstream snad ničemu nevadí. Tedy soudě dle toho, že mně na tom v pohodě běhá 120M. Modem Motorola.

 

Samozřejmě vadí. V mé lokalitě je síť přetížená (ty 9 Mbps), takže by měli přidat kanály.

O ulici vedle mají 8 kanálů a tam jede UPC Business 80 na plnou pálku.

Odesláno

Tak u mne také jen 4 downstream kanály. Od listopadu co mám Kombi Komfort, tak se stále více objevují nepravidelnosti a poklesy.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • Modem Technicolor, 2x CA modul
  • Teplice
Odesláno

Myslím, že přetížení je provlém všude v síti UPC.

Když se podívám na agregované statistiky UPC v nixu, tal se tam zvýšení rychlosti UPC z 10 na 30 Mbps vůbec neprojevilo.

Vysvětlení grafu je jednoduché - kapacita přístupové rychlosti již dříve narazila na strop (docsis kanály jsou plně vytíženy), takže po papírovém zrychlení celková statistika neměla kam růst.

Dokud nebude vidět nárust trafficu z UPC přes NIX, dělají z nás blbce.

 

> Tak u mne také jen 4 downstream kanály. Od listopadu co mám Kombi Komfort, tak se stále více objevují nepravidelnosti a poklesy.

Odesláno

No jasne ze se to neprojevi ve statistikách - lidi kterym stacil 10Mb/s vetsi rychlost nevyuziji a funguji porad stejne, lidi kteří potrebovali vetsi rychlost takovou rychlost davno meli… Zadne zmeny v prenosech se konat nebudou...

Odesláno
> Jestli je problém jen na WiFi a přes UTP kabel to jede správně, tak s tím nikdo z UPC nic dělat nebude.

 

Samozřejmě že ve wifi problém není. Přes wifi hází speedtest.net 45Mbps kvůli priority v síti (oblbnutí zákazníků). Normální traffic jede přes tu samou wifi 9 Mpbs.

 

> Zhoršení přenosu dat přes WiFi může spíš okolí, tj. jiné WiFi, které se s tvým hádá.

Na 802.11a tady v okolí nikdo nic nemá. Proto používám 802.11a (5,4 GHz).

 

> 4 kanály downstream snad ničemu nevadí. Tedy soudě dle toho, že mně na tom v pohodě běhá 120M. Modem Motorola.

 

Samozřejmě vadí. V mé lokalitě je síť přetížená (ty 9 Mbps), takže by měli přidat kanály.

O ulici vedle mají 8 kanálů a tam jede UPC Business 80 na plnou pálku.

Je zajímavé že víš, že je v tvé lokalitě síť přetížená?! Já bydlím v centru města, kde jiný rychlý net, než UPC, není (a tudíž ho využívá značná část obyvatelstva) a síť je v pohodě. Chtělo by to zkusit přes kabel a ne přes Wi-Fi síť, která se ti sice může jevit jako volná, ale v reálu tomu tak být nemusí. Já tedy používám taky 802.11a v 5GHz a rychlost je max. 80Mbps (kabelem pak v pohodě těch 120Mbps).

Odesláno
mimochodem, všimli jste si, že internet se již nenabízí se žádnou slevou ? Plná palba od začátku...

http://www.upc.cz/internet/

Ale nabizi : http://www.upc.cz/internet/fiber-power-30/

 

No, to je spíš nějaký zapomenutý dokaz. Schválně, zkuste si na této stránce kliknout na objednat a podívat se na cenu...

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.