Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Nebetyčný zmatek, vypadá to, že tam nikdo neví, co dělají druzí. Malý příklad: Přišel mi od UPC e-mail ve kterém bylo použito nejspíše špatné kódování písma, takže byl téměř nečitelný. Dalo se z něj pouze comýšlet, že se týká pevné IP adresy, kterou si platím. Napsal jsem dotaz KC s žádostí o opětovné zaslání e-mailu v čitelné podobě a dostal jsem odpověď, že žádný e-mail mi UPC neposílalo a že mou IP adresu mají evidovanou a neplánují s ní žádné změny. A ejhle: před několika dny jsem zaregistroval, že se má IP adresa změnila.

P.S. V dalším dopise jsem jim poslal kopii toho nečitelného e-mailu a na ten už raději nereagovali vůbec.

Z tohoto důvodu si myslím, že na UPC se nedá změnit nic, protože jakákoliv změna i k lepšímu bude vždy vykompenzována mnohonásobně větším zhoršením někde jinde.

Odesláno
1. komunikace na telefon = špatná, drahá

2. odborná rada - máte špatnou kabeláž=nepomůže to s problémem-ohraná písnička

3. nový setobox s vadným DO-jak to mohou distribuovat zákazníkům, když je tento problém znám

4. setobox KAON = mizerný přístroj

5. dotazníková komunikace = nedostatečná

6. vyřízení poždavků = nedostatečné

7. celková nespokojenost s přístupem k zákazníkovi

Nejsnažší cesta je zrušení služby a budeš spokojen.

Odesláno
1. komunikace na telefon = špatná, drahá

2. odborná rada - máte špatnou kabeláž=nepomůže to s problémem-ohraná písnička

3. nový setobox s vadným DO-jak to mohou distribuovat zákazníkům, když je tento problém znám

4. setobox KAON = mizerný přístroj

5. dotazníková komunikace = nedostatečná

6. vyřízení poždavků = nedostatečné

7. celková nespokojenost s přístupem k zákazníkovi

 

To máš pravdu dostal jsem setobox přesně dalkový ovladač kaput.Baterie vydrželi přesně 2 dny.Ještě ten Kaon má poškrabaný horní kryt.

  • po měsíci...
Odesláno

1. špatná komunikace

2. nepřizpůsobitelnost balíčků

3. neodborní

4. neochotní k dlouhodobým zákazníkům

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Už jsem své výtky vůči UPC psal, ale dnešek mne opět dostal.

A vede "KOMUNIKACE".

 

Taky jste dostali email z klientského centra "Nenechte si ujít programové tipy a soutěže od UPC!"?

 

Mimo jiné obsahuje:

"Soutěž UPC - POSLEDNÍ ŠANCE! Soutěž končí 30. 6. 2012 ve 23:59 hod! Stále máte ještě šanci vyhrát!"

"Bavte se s UPC! Přijďte v sobotu 30.6. na Ladronku v Praze 6! Těšit se můžete na ......"

 

No a teď to nejlepší. UPC ví že bydlím v Sokolově a do Prahy to nějakou hodinu trvá (a to bych prý měl zabalit i děti, aby se mohly projet na šlapacích kárách). Takže mi ten email do schránky na domovském serveru "karneval.cz" přišel v neděli 1. července v 5:57. :twisted: Skvělý servis, že?

 

Kdy jste email dostali vy?

Odesláno

Jaku: To jsou akce jen pro cajzly...(Pražáky), a co ostatní, třeba my z Brna? A ten email jsem nedostal.

Odesláno

To by nestihl žádný pražák, jsou jen dva co by to stihli, ale Chuck Norris ani Radek Hulán na takové akce nemají čas.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Mňa teda najviac štve ich slabá odbornosť a komunikácie.

Odesláno

Mně velice vadí "pouze" 3 věci:

 

a) celkově příšerná komunikace se zákazníky a příštup "mrtvého brouka" (pokud člověk sám nehledá, skoro nic se nedozví)

b) neinformovanost operátorů (kdykoliv se na něco zeptám, téměř nikdy nedostanu konkrétní odpověď a často si i pletou údaje)

g) dlouholetý zákazníci (5 let a více) nemají automaticky slevu

 

stim souhlasim prave duvody proc jsem odesel

 

navic jeste jsem v lokalite castych vypadku site a upc dela dle bodu a :D

 

1. špatná komunikace

2. nepřizpůsobitelnost balíčků

3. neodborní

4. neochotní k dlouhodobým zákazníkům

naprosty souhlas

Odesláno

A proč by měl mít někdo slevu automaticky? To by pak smysl slev poněkud postrádal smysl a mohl by se rovnou zrušit. Slevu měl navíc nepochybně každý nový zákazník, který uzavíral smlouvu, a to i před těmi X roky. Osobně bych ale celou tu tureckou tržnici zrušil, udělal atraktivní ceník a pro všechny stejný metr.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.