Přejít na obsah

Hrozná zkušenost s objednáním internetu


Návštěvník tardio

Doporučené příspěvky

Návštěvník tardio

Zdravím všechny,

 

chci se podělit o aktuální zkušenost s UPC v Praze:

 

1. objednal jsem internet 25Mbit a měl mi volat operátor jestli si vezmu i televizi za 150kč. instalace domluvena za týden 11-13hod

 

2. za dva dny nikdo nevolal, tak volám já a operátorka na to "v současné chvíli nemůžeme do objednávek, nefunguje nám nový systém. O víkendu Vám potvrdíme přidání TV"

 

3. nikdo nevolal, tak v pondělí volám já a operátorka "teď už je pozdě, technik přinese jen modem a upřesňuji, že dorazí zítra 11-12h"

 

4. úterý 13h volá operátorka "tak už u Vás byl technik, tak domluvíme TV" ... TECHNIK U ME NEBYL!!! "aha, tak to nemůžeme nic domluvit - technika urguju - za pár minut bude u vás". Ve 14h jsem odjel do práce.... bez instalace....

 

5. úterý 10.5. 16h volá technik "v kolik vám řekli, že přijedu??? ahaaa, tak to spletli - jsem u vas pred barakem" ZAPOMEN!!! JSEM V PRACI! "dobrá budu u vás tedy až za hodinu" .... 16h: naninstalován modem ... INTERNET NEJDE ... "to je normální, registrace modemu trvá asi půl hodiny takže počkejte a já jedu..." Večer volám na UPC, proč to nejde??? "půjde Vám to až během 24h doběhne objednávka". :shock:

 

6. čtvrtek: volám na UPC, protože internet stále nejde... "restartujte modem..." JEŽIŠMARJA MODEM JE V PORÁDKU, VY JSTE MI NEZAREGISTROVALI MODEM!!! "já vás přepojím na technické oddělení..." Tam mi technik řekl, že mě a spoustu dalších lidí ještě automatický systém nezaregistroval a že do toho manuálně nemůžou... :grr:

 

7. neděle: opět volám na UPC, že to nejde, operátor slíbil, že mi během dvou hodin zavolá, ale že internet do večera půjde!!! Za 3 hodiny se omlouvá, že internet nepůjde dříve jak 18.5.!!! :shock:

 

8. přes formulář jsem podal výpověď, ale pořád nejde internet a ani se mi nikdo neozval!!!

 

Určitě máte někdo podobný problém... Jak by se dala tahle situace s UPC nejlépe vyřešit???

 

...teď jedu na sousedovo O2 přes wifi - tragédie :pozor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

V první řadě jsi měl trvat na zprovoznění netu, klidně i na zařízení technika. A pokud by to nezprovoznil, tak bych ho i s celou výbavičkou vyprovodil rychle ze dveří.

 

Objednání služeb je pak lepší řešit s nějakým obchoďákem, on má taky zájem aby ti to chodilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník tardio

Vim, že chvíli trvá zaregistrování modemu. technik nadiktoval MAC na centrálu a vše probíhalo standardně, neměl jsem nejmenší tušení, že maj novej systém a mohl by bejt problém... A objednávu jsem řešil na infolince...

 

Každopádně jak vyřešit stávající situaci, kdy nikdo nereaguje??!!??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus tam jeste jednou zavolat a se zeptat se jak to vlastne je,

oni to driv nebo pozdeji rozchodi a myslim ze nakonec budes se sluzbou spokojen, ale chapu ze je to o nervy a myslim ze na strane UPC z toho novyho systemu take nejsou zrovna nadseni.

 

Co se tyka odeslani vypovedi sluzeb, tak tady nikdy moc nespechaji s odpovedi.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...