Posted May 25, 201113 yr Zdravím všechny, chci se podělit o aktuální zkušenost s UPC v Praze: 1. objednal jsem internet 25Mbit a měl mi volat operátor jestli si vezmu i televizi za 150kč. instalace domluvena za týden 11-13hod 2. za dva dny nikdo nevolal, tak volám já a operátorka na to "v současné chvíli nemůžeme do objednávek, nefunguje nám nový systém. O víkendu Vám potvrdíme přidání TV" 3. nikdo nevolal, tak v pondělí volám já a operátorka "teď už je pozdě, technik přinese jen modem a upřesňuji, že dorazí zítra 11-12h" 4. úterý 13h volá operátorka "tak už u Vás byl technik, tak domluvíme TV" ... TECHNIK U ME NEBYL!!! "aha, tak to nemůžeme nic domluvit - technika urguju - za pár minut bude u vás". Ve 14h jsem odjel do práce.... bez instalace.... 5. úterý 10.5. 16h volá technik "v kolik vám řekli, že přijedu??? ahaaa, tak to spletli - jsem u vas pred barakem" ZAPOMEN!!! JSEM V PRACI! "dobrá budu u vás tedy až za hodinu" .... 16h: naninstalován modem ... INTERNET NEJDE ... "to je normální, registrace modemu trvá asi půl hodiny takže počkejte a já jedu..." Večer volám na UPC, proč to nejde??? "půjde Vám to až během 24h doběhne objednávka". 6. čtvrtek: volám na UPC, protože internet stále nejde... "restartujte modem..." JEŽIŠMARJA MODEM JE V PORÁDKU, VY JSTE MI NEZAREGISTROVALI MODEM!!! "já vás přepojím na technické oddělení..." Tam mi technik řekl, že mě a spoustu dalších lidí ještě automatický systém nezaregistroval a že do toho manuálně nemůžou... :grr: 7. neděle: opět volám na UPC, že to nejde, operátor slíbil, že mi během dvou hodin zavolá, ale že internet do večera půjde!!! Za 3 hodiny se omlouvá, že internet nepůjde dříve jak 18.5.!!! 8. přes formulář jsem podal výpověď, ale pořád nejde internet a ani se mi nikdo neozval!!! Určitě máte někdo podobný problém... Jak by se dala tahle situace s UPC nejlépe vyřešit??? ...teď jedu na sousedovo O2 přes wifi - tragédie :pozor
May 25, 201113 yr V první řadě jsi měl trvat na zprovoznění netu, klidně i na zařízení technika. A pokud by to nezprovoznil, tak bych ho i s celou výbavičkou vyprovodil rychle ze dveří. Objednání služeb je pak lepší řešit s nějakým obchoďákem, on má taky zájem aby ti to chodilo.
May 25, 201113 yr Vim, že chvíli trvá zaregistrování modemu. technik nadiktoval MAC na centrálu a vše probíhalo standardně, neměl jsem nejmenší tušení, že maj novej systém a mohl by bejt problém... A objednávu jsem řešil na infolince... Každopádně jak vyřešit stávající situaci, kdy nikdo nereaguje??!!??
May 25, 201113 yr Vůbec bych se nedivil kdyby ještě poslali fakturu za odebírané služby . .Je vidět že hold někdy humanoid s humanoidem nedomluví . Basic - Základní, Family Vodafone TV Standard box, CA modul, Compal CH7465 Plzeň
May 25, 201113 yr Volal jsem tam už milionkrát... Nikdy nemluvím s nikým kompetentním! Jak tohle vyřešit???
May 25, 201113 yr Bohuzel, oni tam maji nejaky novy system se kterym jsou problemy a obcas registrace novych modemu trva velmi dlouho a to i nekolik dni, nejsi prvni kdo si zde stezuje. Nezbyva nez pockat. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
May 26, 201113 yr Zkus tam jeste jednou zavolat a se zeptat se jak to vlastne je, oni to driv nebo pozdeji rozchodi a myslim ze nakonec budes se sluzbou spokojen, ale chapu ze je to o nervy a myslim ze na strane UPC z toho novyho systemu take nejsou zrovna nadseni. Co se tyka odeslani vypovedi sluzeb, tak tady nikdy moc nespechaji s odpovedi. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.