Jump to content

Featured Replies

Posted

Dnes na TV Nově ve zprávách mluvili o tom, že vrácení STB technikovi nemusí být zárukou veškerého vyrovnání při ukončení smlouvy. Hovořilo se o tom, že mnoho uživatelů, kteří vrátili STB technikovi, že se dostalo do seznamu zatím nejmenované inkasní agentůře, která se hojila na neexistujícímu dluhu a požadovala o splacení interaktivního dluhu v desítkách tisíců korun. UPC raději vracet STB osobně! Asi se jedná o nepořádek v samotném UPC!

Nevim komu jinemu by se mely STB vracet osobne,

jedina moznost jak STB vratit je budto osobne technikovy (po predchozi domluve s UPC), nebo postou na adresu firmy Lica, jina moznost pokud vim neni.

 

Jinak zpravy z Novy je mozne zhlednout zde, reportaz je tam od 19:45 minuty:

http://voyo.nova.cz/televizni-noviny/

Edited by Guest

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Souhlasím ... asi doporučeně poštou, budete mít doklad o doručení.

Technik přece musí to potvrzení vypsat také. Doklad o vrácení musíte mít i vy.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Technik přece musí to potvrzení vypsat také. Doklad o vrácení musíte mít i vy.

 

http://voyo.nova.cz/televizni-noviny/

 

Zítra, dnešní TV Nova zprávy nejsou k dispozici :idea:

dle Obchodniho zakonniku jsou uživatel a věřitel nedílnou současí bla bla... takže každý KIOSK z logem UPC je oprávněn řešit Vaše vstahy jako věřitel .Takže vemte zařízení a bežte na kiosk z předavacím protokolem.když vám to nebude chtít vzít....věřitel porušil smluvní vztah a tudíž smlouva mezi Vámi a UPC je neplatná..nebo ne?

dle Obchodniho zakonniku jsou uživatel a věřitel nedílnou současí bla bla... takže každý KIOSK z logem UPC je oprávněn řešit Vaše vstahy jako věřitel .Takže vemte zařízení a bežte na kiosk z předavacím protokolem.když vám to nebude chtít vzít....věřitel porušil smluvní vztah a tudíž smlouva mezi Vámi a UPC je neplatná..nebo ne?

Na kiosku nemají žádné předávací protokoly a zařízení vyzvedávat nesmějí.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

technik po prevzeti modemu podepise "predavaci protokol". "Reportaz" jsem nevidel a nechapu co tu resite...

Když jsem ještě bydlel u rodičů, bylo s UPC sjednáno, že si pro modem přijde technik. Byl domluven konkrétní den i čas. Namísto technika přišel za pár měsíců dopis od úplně jiné firmy, co koupila dluh ve výši 5.000,-.

 

A ještě mám jednu výbornou historku o tom, jak jsme na začátku UPC prosili, aby nás připojili. Oni nás nepřipojili, nedalo se jim dovolat, ale posílali půl roku faktury. Na jejich infolince jsem osobně strávil tři hodiny (tedy 180min. - mnoho pokusů) čekání. Za 5,50 Kč/min. Jen abych odvrátil to, co si UPC tedy nakonec vzalo "až" při ukončení smlouvy.

 

No a když jsem se stěhoval od rodičů do vlastního, že nevíte co jsem zjistil? V mém novém bytě v novostavbě není společná televizní anténa, jen telefonní zásuvka a UPC. Satelit dle domovního řádu můj bezbalkonový byt mít nesmí a s O2 také nechci mít nic společného.

 

Tak jsem zase u UPC a připravuji si pevné nervy při případném stěhování. Jo a zjistil jsem, že dráty které přímo před oknem vidím jsou optické kabely pardubické edery, která ale kvůli jednomu bytu přípojku 20/20mbps zkrátka nezřídí. :-)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community