Odesláno 13. dubna 2011 14 let Taky se mi povedla nahrávka kriminálky Anděl 6min. a jiného pořadu 3min. Přehrát to nešlo, ale týkalo se to předminulého dílu.....
Odesláno 14. dubna 2011 14 let Tomus:není nahráno nic,,je to tím krámem.Už jsem si s ním užil fakt dost...Nejvíc mě ale vytáčí neustálé zamrzávání obrazu a následný restart.Např.během hokeje to fakt potěší. Upraveno 14. dubna 2011 14 let uživatelem Návštěvník 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň
Odesláno 14. dubna 2011 14 let vito:jasně,že to vím,ale aspoň je budu neustále otravovat a stále vyžadovat výměnu.Platím každý měsíc 150 Kč za něco,co je v podstatě nepoužitelné, protože nesplňuje vlastnosti,které uvádí.A když nás bude víc,třeba vyvinou větší tlak na výrobce,třeba přes centrálu UPC(ta česká nikoho nezajímá). 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň
Odesláno 23. dubna 2011 14 let Takže včera technik přivezl nový STB,je to trochu jiný typ,menší,začínající číslicí 4.Funkčně dle technika stejný.Takže uvidím,jestli to bude změna k lepšímu. 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň
Odesláno 7. května 2011 14 let Zdravím, včera se podařilo, že mi spadnul ovladač od Kaona na zem tak šikovně, že se skoro rozloupl. Již delší dobu v něm něco chrastilo (kousek ulomeného plastu, jak s ním dítko mlátí), tak jsem si řekl, že ho otevřu úplně a vyčistím ho. Překvapení ale bylo, že vysílací diody jsou dvě, ale úplně největší překvapení, že byly vyhnuté mimo prohlubně (muselo být již z výroby), kde je jejich místo. Byly vyhnuty skoro o 45° doprava. Po jejich narovnání a zaklapnutí hlásím lepší ovládání a dokonce i z hodně velkého úhlu. Doporučuji kontrolu kdo má s ovládáním problémy Super - ALLinONE Vodafone TV Premium box, Compal CH7465 Pardubice
Odesláno 8. května 2011 14 let Takže včera technik přivezl nový STB,je to trochu jiný typ,menší,začínající číslicí 4.Funkčně dle technika stejný.Takže uvidím,jestli to bude změna k lepšímu. Ahoj, na koho přesně jsi se u UPC obrátil s požadavkem na výměnu septoboxu? Mně to začlo hlásit, že HDD je vadný, kapacita 0kB, provedťe kontrolu. Nepomohlo ani formátování. Občas se sám restartuje.....
Odesláno 8. května 2011 14 let Takže včera technik přivezl nový STB,je to trochu jiný typ,menší,začínající číslicí 4.Funkčně dle technika stejný.Takže uvidím,jestli to bude změna k lepšímu. Ahoj, na koho přesně jsi se u UPC obrátil s požadavkem na výměnu septoboxu? Mně to začlo hlásit, že HDD je vadný, kapacita 0kB, provedťe kontrolu. Nepomohlo ani formátování. Občas se sám restartuje..... Normálně přes formulář na webu,druhý den mi volali. 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň
Odesláno 10. května 2011 14 let Tak já jsem v neděli vyplnil kontaktní formulář na technické problémy a dosud se nikdo neozval.....
Odesláno 11. května 2011 14 let Zdravím, cca před týdnem mne odešel Kaon KCF-B3000. Začal se po zapnutí restartovat - boot-init a furt dokola. Vyměnili mne ho z UPC za jiny a tam po aktualizaci fimware co se dělá z kabelu automaticky ... mne furt vypadává signál s HDMI ( napíše to není signál ) Tak jsem dnes volal na UPC ... ten pán na kterého se to přepojilo po 15 minutách -- tak asi ho to moc v práci nebaví -asi. Začal stím standartem... co mají naučené ( vnutich chybu - problem na uživatele ) zda jsem měnil kabel, atd. když jsem mu vysvětlil že u předcházejícího přístroje jsem neměl ani jeden výpadek signálu , a že jsem i prohodil HDMI kabel ..a dělá to furt... tak že pošle technika na nejaký den ( to jsem se sním domluvil na termínu ) a když jsem mu chcel vysvetlit že chci výměnu za "nový" ne za repasovaný ...a že když technik příde .. že to není možné nasimulovat ... protože se to projevuje nepravidelne , tak mne jen upozornil že abych byl hlavně doma , jinak si to zaplatím...... položil telefon ( ukončil komunikaci ) je škoda že toto fórum "nečtou" pracovnící, technici UPC.... protože jinak by to nemohlo dojít do ztakového stavu .. jaký je . tak uvidím za týden... dřív není možné technika na výměnu dostat.... asi tých problémov je více než tých pozitív a kvalit s ktěrími se chluběj na UPC info kanálu. A hlavne .. je nej problem že se nemáte kde odvolat .. komunikace přeš nejaké formuláře je oničem... protože je to stejné jak když se vám podaří dovola na telefonu... mají tam naučené fráze - odpovědi a máte smůlu. Jsem uživatelem UPC ... (kabelové TV) ješte od doby kdy to poskytoval Karneval.. nebo co bylo před ním .. ale takto se snad nechovala žádná kabelovka vůči klientům. tak to je vše.... PS: jinak asi ten Kaon KCF-B3000 a aktualizace stojej fakt za prd ( ale asi záleží od kusu ) ... snad si vydobiji lepší ... budu je otravovat .. i kdyby měl jezdit technik co týden .... když si za neco platím tak chci aby to fungovalo ...
Odesláno 12. května 2011 14 let Tak jelikož se nikdo na základě kontaktního formuláře neozval, musel jsem to také vzít přes telefon. Na spojení jsem čekal cca 5min. Pak následovalo několik standardních dotazů a upozornění. U mne je porucha evidentní, takže "odpor" byl minimální. Technik přijde v pátek a jde o to, co přinese za mašinu.....
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.