Přejít na obsah

to je vizitka!!!!!!


Návštěvník lukasnoe

Doporučené příspěvky

Jak už jsem několikrát psal, tím že si budeme tady mezi sebou stěžovat, tak se nic nevyřeší :!:

 

Je potřeba tyto problémy dostat do SVĚTA. :!:

 

Kdyby se toho chytlo pár internetových fór, tak to má větší dosah, něž, když jim budeme stále psát na ten jejich kontaktní formulář.

 

Pak se možná ledy hnou. :D

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Fingon1
Správně, musíš se ozvat. Oni sázejí na to, že 90% zákazníků ani netuší jestli jim to jede 2 mega nebo 10 mega a nepoznají to a neřeší to... takže když se ozveš ty, řeknou ti sice, že je problém u tebe, ale nečekaně za dva dny po restartu modemu budeš mít správnou rychlost... a černého petra zkusí dát někomu jinému, který se třeba neozve.

Smutná politika tak velké firmy. Lžou, kde se dá...

 

Presne tak o tom cernem petrovi jsem to chtel taky uz davno rict, to to vystihuje presne. :-D Asi se jim ozvu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Fingon1
Já nevím, asi někdo z nás neumí číst.

Proč Fingon1 říká, že se

...zavada v konfiguracnim souboru, ktera se 5 let pred tim nikdy neobjevila...

Když v odpovědi je jasně napsané

...závada je ve firmwaru nových zařízeních, které postupně vyměňujeme v rámci navyšování rychlostí...

 

Já to chápu tak, že:

Tedy není závada v "konfiguračním souboru pro modem", ale ve "firmware nových zařízení", takže konfigureční soubour nelze správně předat modemu.

 

Navíc netuším, proč by paní J. Horsáková měla hlát. Většinou "různě" vysvětlovat pravdu bývá v náplni obchodníků, případně PR oddělení.

 

Jezisi kriste asi neumis cist ty, akorat ze nikomu modem nevymenovali, jestli v nakym sokolove par lidem tak to je hezky, ale tohle je celorepublikova zalezitost, proboha. A je uplne jedno jakou srackou te odbyde, pokud tomu uveris, tak to svedci o tom ze sis asi neprocetl tohle forum, nebo si opravdu tak blbe naivni..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stále víc si myslím, že ty různé neduhy v kabelové síti jsou možná i důsledkem slátanosti sítě, která vznikala postupně slučováním různých operátorů. Nejede jen o Karneval a UPC, ale o předchůdce každé z nich. Jen u nás to byly TES Media, TES Litvínov, První sevorečeská kabelová společnost, Intercable, Dakr Most ....Ten poslední vlastně síť vybudoval. Bůh ví zda se to řádně přebíralo a a ví se co kde je. Když si to promítnu, že i jinde v republice to je podobné tak se nedivím, že to pak tak dopadá, Hlavně se cosi rychle naslibuje ale možnosti jsou asi jiné.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • Modem Technicolor, 2x CA modul
  • Teplice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku

2Fingon1:

Prosím zanech zas na chvíli výpadů a urážek. Já jsem jen rozporoval ten jasný nesmysl, na který ses nachytal.

Paní J. Horsáková ani já jsem nemluvil o výměně modemu. To jsis někde vycucal z prstu.

Kdyby sis to znovu a v klidu přečetl, tak bys na to možná i přišel.

Jinak já opravdu čtu toto fórum, ale i ostatní Tvá velmi odborná vyjádření např. na CzTorrentu. :)

Možná je to má chyba, ale věřím spíš těm, kteří se umí vyjádřit bez vulgarit i když třeba s pravopisnými chybami. Ovšem neznalost psaní vlastních jmen s počátečním velkým písmenem mě docela zaráží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník kofis
Navíc netuším, proč by paní J. Horsáková měla hlát. Většinou "různě" vysvětlovat pravdu bývá v náplni obchodníků, případně PR oddělení.

 

bohuzel te musim sklamat ale LHANI ZAMESTNANCU UPC se tyka i technickeho oddeleni. kdyz jsem je kontaktoval s problemem rychlosti a spatneho nacitani stranek (coz bylo tady na foru uvedeno jako dalsi syndrom pretizeni site pri navysovani) ja, tak mi prvni rekli ze:

 

1) "vse funguje podle parametru" takze si ty problemy ktere jsem jim presne technicky popsal, asi vymyslim vubec neexistuji.

2) pri 2. urgenci mi ten sami clovek napsal ze: "DVD PREHRAVAC JSEM UMISTIL MOC BLIZKO MODEMU A TEN MI TED RUSI SIGNAL", a v zadnem pripade se tak nejedna o chybu na jejich strane, mam si to vyresit asi sam ...

3) kdyz jsem po 3. urgoval moji stiznost a uvedl ze s zadnym prehravacem jsem nehybal a vse bezi uz 2 roky ve stejne pozici, tak mi byla nakonec sdelena tady na foru uvedena odpoved ze se jedna o problem prestavby site a podobne vymluvy. kdyz jsem mu teda odepsal jestli mam aspon narok na nejakou slevu tak uz mi NEODPOVED VUBEC! a musel jsem telefonovat na linku.

 

takze podle toho ze jsem jasne uvedl jak zavada vypada a podle toho ze si technik ocividne vymyslel lzi ohledne toho ze mi internetovy modem rusi blizko umisteny spotrebic (=LOL) a az pri urgenci se PRIZNAL, je jasne ze LZOU a lzou vsichni a zastavat se jich je tedy uplne bezpredmetne! jmeno cloveka ktery mi takto lhal uvadet nebudu, to neni dulezite.

 

taktika firmy UPC je: co nejmene momunikovat se zakaznika a ztizit jim komunikaci s firmou, lhat a nebo pri nejmensim mlzit o problemech a stavu, nedbat vlastnich smulvnich podminek, kde ma zakaznik jasne narok na slevu od dne nahlaseni technicke zavady do dne jeji odstraneni, a co nejvic ignorovat jakekoliv dotazy na slevu kvuli jejich chybe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku

2kofis:

No vidíš, a já s většinou toho co jsi napsal naprosto souhlasím.

Jen se mi nechce věřit, že by první a druhou odpověď psal technik. To psal podle mne velmi špatně informovaný člověk z KC. Tam podle mne, tedy podle většiny nesmyslných odpovědí, které jsem sám dostal, sedí naprosto neschopní lidé.

Vůbec si nepřečtou, co jim člověk píše a odpovídají úplně nesmyslně. Odpovědi podle mne mají připravené ze svého tiskového oddělení. A jsou to stejné nesmysly jako publikoval v únorovém UPC informuje pan Malina.

Jen tak mimochodem mě stále neodpověděli na digitální rádio Expres 7 na pozici 26 ve slovenském MUXu 2. Místo toho mi poslali seznam FM rádií s jejich frekvencí. :evil:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku

Já tuším čím to je. A myslím, že už jsi mi to někde psal.

Mě vadí, že neodpoví KC na dotaz a hlavně, že UPC nedokáže napravit nepořádek, který má v informacích, které poskytuje klientům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...