Přejít na obsah

Máte někdo už rychlost co UPC sliboval???


Návštěvník koubi1

Doporučené příspěvky

Návštěvník Fingon1
No hlavně by to chtělo ty výpovědi skutečně dávat a nejenom flamovat po fórech...

 

Zatim je to prvni den, dam jim na napravu nekolik dni. A s nikym tu neflamuju, tak pozor. 8)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Takže nejsem sam do má ten pro problém jako já.

UPC jste šmejdi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zítra příjíde maník na TV tak mu řeknu ať mě nesere ať mi už dá rychlost kterou si já platím! dám výpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tukancheez
...zítra příjíde maník na TV tak mu řeknu ať mě nesere ať mi už dá rychlost kterou si já platím! dám výpověď.

Ono ti to nebude nic platné, protože ten maník tě akorát přepojí maximálně na nějaký kontakt k UPC operátorům.

 

Většinou tady tyto opravy dělají externí firmy, ne přímo UPC zaměstnanci.

 

BTW: není potřeba tu vykřikovat takové rozhodnutí, když chceš dát výpověď tak jí dej, ale nemusíš tu ukazovat jak jsi naštvaný, zde na tomto fóru Tvůj problém nevyřešíme. :wink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ta poloviční rychlost je kvůli předělávání sítě. Taky jsem měl po několik málo dní poloviční rychlost vždy v určitý čas večer. Tohle by mi ani nevadilo, když opravují některé části z důvodu toho navyšování, tak to je asi na krátký čas nutné. To co mě neuvěřitelně štve je ale to, že se od nich člověk nedozví ani slovo. Netvrdím, že musí hned každému posílat e-mail kdy co kde vypadne, ale mohli by teda aspoň kdekoliv na svých stránkách zveřejnit co se to vůbec děje. To že jsou věrní zákazníci při navyšování nejvíc biti, to už jsem nějak překousnul (pokud se nepletu tak u O2 to probíhá stejným stylem), ale tady sakra nikdo neví co se vůbec bude dít. Jediné s čím se obtěžovali je nicneříkající e-mail, v kterém ještě lžou, že nás se vším důležitým včas seznámí (pro UPC asi ještě neskončil podzim). Pak teda ještě něco málo informací vypadne z pana mluvčího v jeho pořadu. Ve skutečnosti ale nikde není napsáno nic oficiálního. Hlavně, že nezapomněli sestavit reklamní kampaň o tom, jak UPC "opět vítězí nad O2". Klidně budeme dál do dubna (=půl roku) platit několikanásobně vyšší částky než noví zákazníci a upc se k tomu nevyjadřuje. U O2 zavedli aspoň portál zrychlujeme.cz, kde se každý může dozvědět maximum informací včetně toho, kdy pro něj navyšování nastane... Holt Česká republika. V Nizozemsku asi se zákazníky jednají trochu jinak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Vážený pane,

 

dovolte, abychom tímto reagovali na Váš e-mail ze dne 31.12.2008, týkající se žádosti o ukončení Smlouvy o dodávce služeb vysokorychlostního internetu UPC.

 

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte, prosím, tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na .

 

Vaše výpověď byla akceptována. Vzhledem k měsíční výpovědní lhůtě, která začíná plynout prvním dnem měsíce následujícího po měsíci v němž byla doručena Vaše písemná žádost, bude dodávka požadovaných služeb ukončena ke dni 31. 1. 2009. K tomuto dni bude také ukončeno účtování pravidelných měsíčních poplatků na Vaší smlouvě.

 

Dne 9.2.2009 Vás v rozmezí od 14:00 do 16:00 hodin navštíví technik naší společnosti a odebere od Vás zapůjčené zařízení. Žádáme Vás o přítomnost v bytě v tuto dobu. Pokud Vám tento termín nevyhovuje, kontaktujte prosím obratem Klientské centrum UPC na telefonním čísle 241 005 100.

 

Děkujeme Vám za dosavadní zájem o naše služby a budeme potěšeni, pokud

 

nám i nadále zachováte přízeň, či se v budoucnu rozhodnete pro

 

kterýkoliv z produktů společnosti UPC Česká republika, a. s.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

 

operátor klientského centra

 

www.upc.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Fingon1
Vážený pane,

 

dovolte, abychom tímto reagovali na Váš e-mail ze dne 31.12.2008, týkající se žádosti o ukončení Smlouvy o dodávce služeb vysokorychlostního internetu UPC.

 

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte, prosím, tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na .

 

Vaše výpověď byla akceptována. Vzhledem k měsíční výpovědní lhůtě, která začíná plynout prvním dnem měsíce následujícího po měsíci v němž byla doručena Vaše písemná žádost, bude dodávka požadovaných služeb ukončena ke dni 31. 1. 2009. K tomuto dni bude také ukončeno účtování pravidelných měsíčních poplatků na Vaší smlouvě.

 

Dne 9.2.2009 Vás v rozmezí od 14:00 do 16:00 hodin navštíví technik naší společnosti a odebere od Vás zapůjčené zařízení. Žádáme Vás o přítomnost v bytě v tuto dobu. Pokud Vám tento termín nevyhovuje, kontaktujte prosím obratem Klientské centrum UPC na telefonním čísle 241 005 100.

 

Děkujeme Vám za dosavadní zájem o naše služby a budeme potěšeni, pokud

 

nám i nadále zachováte přízeň, či se v budoucnu rozhodnete pro

 

kterýkoliv z produktů společnosti UPC Česká republika, a. s.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

 

operátor klientského centra

 

www.upc.cz

 

Co resis ty uz ses u Netboxu, lepe receno Master Internetu, pac Netbox je pres nej napojen na NIX.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Nevím co tu pořád řešíte a rozčilujete se.Já jim tam zavolal a řekl,že se mi nelíbí,že některým zákazníkům dávají slevu na net.Tak jsem si asi po 10 minutách vyřval slevu na internet a televizi.Platím pouze 700Kč za měsíc.A to mám light,standart+ HBO a telefón.A je celkem jasné,že stále probíhá upgrade sítě,poňevadž po nevém roku,začla rychlost netu kolísat a přes utorrent mi to často vyhazuje žlutý trojůhelník.Což mi přes svátky vůbec nedělalo.Já si jěště počkám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Hal
Co resis ty uz ses u Netboxu, lepe receno Master Internetu, pac Netbox je pres nej napojen na NIX.

 

Netbox neni pripojen pres Master Intenternet do NIX, sice u nej nejake sluzby vyuziva, ale hlavnim partnerem Netboxu je jaksi Dial Telecom. V Nixu je Netbox sam s dost slusnym peeringem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Fingon1
Co resis ty uz ses u Netboxu, lepe receno Master Internetu, pac Netbox je pres nej napojen na NIX.

 

Netbox neni pripojen pres Master Intenternet do NIX, sice u nej nejake sluzby vyuziva, ale hlavnim partnerem Netboxu je jaksi Dial Telecom. V Nixu je Netbox sam s dost slusnym peeringem.

 

Jo Dial Telecom ma 10Gb pripojkiu do NIXu ale Netbox neni do NIXu vubec pripojen. Je tam skrz nekoho. Ja sem hledal ve statistikach NIXu a zadnej Smart comp ani Netbox. Ale jinak jsou lepsi nez UPC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Hal

No teda nevim, chtelo by to navstivit ocniho lekare.

 

Starting traceroute to onix.netbox.cz (83.240.0.162):

hop ip host time

1 62.24.64.253 2hopsem-v11.dkm.cz 9.832 ms

CZ (CZECH REPUBLIC)

 

AS6830

 

UPC Ceska republika, a.s. - Broadband Internet II

 

2 213.46.172.201 cz-prg01a-ra3-ae1-v12.aorta.net 9.745 ms

NL (NETHERLANDS)

 

AS6830

 

AT-TELEKABEL-19991230

 

3 194.50.100.78 nix2.netbox.cz 9.387 ms

CZ (CZECH REPUBLIC)

 

 

NIX.CZ, exchange point

 

4 83.240.0.30 brn-pop-r2-vl3.netbox.cz 9.820 ms

CZ (CZECH REPUBLIC)

 

AS31246

 

NETBOX

 

5 83.240.0.162 onix.netbox.cz 9.121 ms

CZ (CZECH REPUBLIC)

 

AS31246

 

NETBOX

 

Hmm a ze Netbox neni v NIX :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...