Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Každý náš operátor myslí především na své bankovní konto. Tady jsme na fóru, které má blízko k Vodafone, tak se tady propírá Vodafone. Ale jinak zas až tak velké rozdíly u našich operátorů nevidím. Přes všechny ty marketinkové kecy nás berou na hůl. Stačí se podívat kolem sebe a trošku pocestovat po světě.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Pokud člověk cestuje po světě, tak musí pak srovnávat všechno u dané destinace a nejenom ceny za mobilní služby. Např. v Egyptě se volá za pár šupů, taxíky stojí plivnutí do vody, ale trvale by tam asi sotva kdo ze zdejších chtěl žít. Oni jsou Čecháčci moc vypečení a zapomínají, kolik stály mobilní služby před pár roky a kolik stojí dneska, a to ještě dneska mají podstatně větší příjem, než měli kdysi.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Já mám od UPC/Vodafone, vyjma mobilu, vše. Komplet TV, internet, 2x set-top-box ("cihlička" + malý Kaon). Před pár lety jsem se takto domluvil s jedním oddělením na UPC a dohodli jsme si cenu něco málo přes 1300.- Kč. 

Mobil mám od O2 (už od dob Eurotelu), neb to jediné kabelovka UPC nenabízela. Po převzetí Vodafonem se logicky naskytla možnost k tomu připojit i ten mobil. Jenže k té dosavadní ceně přilepit navrch 800.- Kč ….. to je pro mě neakceptovatelné. Dostal bych se nad 2 000.- Kč. A protože platím nájem, inkaso, pojištění, jídlo, podporuji syna na studiích, ….. a zároveň jsme všichni na této planetě na krátké návštěvě (nikdo tu nebudeme věčně), máme 21. století a život zajisté chceme prožít a ne přežít ….. tak holt s tím mobilem nadále setrvám u O2. 

Tím nekritizuji onu cenu. Pro někoho to bude perfektní cena, pro někoho nikoli.  Holt, život jde dál.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno
před 3 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

Pokud člověk cestuje po světě, tak musí pak srovnávat všechno u dané destinace a nejenom ceny za mobilní služby. Např. v Egyptě se volá za pár šupů, taxíky stojí plivnutí do vody, ale trvale by tam asi sotva kdo ze zdejších chtěl žít. Oni jsou Čecháčci moc vypečení a zapomínají, kolik stály mobilní služby před pár roky a kolik stojí dneska, a to ještě dneska mají podstatně větší příjem, než měli kdysi.

Srovnávám s vyspělejšími zeměmi. Není to o vypečenosti. Kolik co stálo u nás před pár roky je irelevantní. Jen proto že dnes je o fous lépe přece nebudu z piety držet hubu a nechat se holit. S takovou na operátory nezatlačíme a utáhnou nás na vařené nudli.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
před 19 hodinami, Petr.Janik napsal:

Pokud klient UPC zruší, tak o cenové zvýhodnění přijde. Přirovnal bych to k Magente od T-mobile. Tam to máte podobně. 

Toz to ani omylem. Klient, ktery uz ma za nejake roky nejaky "lepsi" tarif u nejakeho operatora urcite pujde k jinemu, jenom aby mel vse na jednom papiru.

Nehlede na to, jaka palka z toho pak bude, po "odejiti" od UPC? Diky, ale takovouhle vazanost vseho na jednoho, ne opravdu diky 😉

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

@sodekcz Soustavné srovnávání s jinými státy je prostě mimo a nelze nás ani srovnávat se státy vyspělejšími, které mají výkonnější ekonomiku a větší životní úroveň. Ani s těmi všude omílanými Poláky ne, protože těch je zase podstatně víc co se týká počtu obyvatel a tudíž úplně jiná situace.
Srovnávat lze pouze co bylo tady kdysi a co je dnes. A když se na to člověk podívá, tak zatímco všechno a všude zdražuje při stejné kvalitě, tak v telekomunikacích naopak dochází ke zlevnění při kvalitě vyšší. Což logicky nelze dělat donekonečna, dřív nebo později se objeví dno, pod které už jít nelze. Pokud má někdo z lidí životní priority být všude on-line, tak holt musí sáhnout do peněženky a tento svůj koníček zaplatit. Stejně jako ten, který potřebuje celý den s někým vykecávat na cestách nebo vypisovat stovky SMS denně.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Adolf.Shitler to napisal velmi dobre. Treba si uvedomit, ze pri cenotvorbe vela zavysi od jednotkovych nakladov. Jednoduchy priklad - v CZ moze mat operator milion zakaznikov, ked za ustrednu zaplati 300 mega a mesacne bude platit za licencie % z tej ceny, tak su to naklady 300 + % mesacne. Ak ma v PL operator 5 milionov zakaznikov, cena ustredne nebude 5x vyssia, ale napr. 350 mega = 70 + % mesacne na zakaznika. A teda aj ceny pre zakaznika mozu byt inde. Nie vzdy teda musi ist o zdieranie zakaznika, ale jednoducho mala krajina = vyssie naklady na poskytovanie sluzby.

Toto neplati iba pri technologiach, ale aj vsetkych sluzbach ktore operator musi realizovat aby mohol poskytovat telefon / internet / TV...

A to este mozete byt radi ako to mate v CZ, v SK sice mame 4 mobilnych operatorov, ale nie je to ziadna slava.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Bratislava
Odesláno

Chlapci, vy mě dojímáte. Já si snad začnu myslet, že naši operátoři jsou vlastně chudáci a měl bych jim projevit nějakou solidaritu😉.

Kolik stojí taková ústředna a služby s ní spojené v zemi jiné než CZ/SK s podobnými ekonomickými výsledky? Případně proč bych měl jakou soukromá osoba tak výrazně doplácet na tarify nějaké cizí firmy? To jsou všechno do určité míry bláboly a museli bychom zabřednout daleko hlouběji, abychom to rozlouskli.

Stále jsem přesvědčen, že slušné a dlouhodobé obchodní vztahy by v našich vodách mohly vypadat trošku jinak. (Přiměřený zisk nikomu neupírám, ani nejsem žádná socka, která by musela obracet každou korunu).

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Je tady nabídka a zákazník ji buď akceptuje nebo ne, to fakt není povinnost :-)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
před 4 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

v telekomunikacích naopak dochází ke zlevnění při kvalitě vyšší

jestli zpomalování internetu na nepoužitelnou úroveň je zvyšování kvality, tim si nejsem úplně jistej 🤔 ale je fakt, že teď si každej aspoň může vybrat, jestli chce bejt omezovanej na rychlosti nebo na množství přenášenejch dat 🙄

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.