Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ja jsem z cely tyhle anabaze jak Alenka v risi divu, takze ted se moje nazory na Telecom a docela i ADSL jeste vyhrotily. Kdyz jsem se jeste dozvedel jak resi agregaci Telenor, tak proti tomu jsou zlutaci v telekomunikacnim praveku.

Ale mas pravdu, ze na nenarocny browseni a semtam neco stahnuti to staci -> z cehoz bych udelal zaver : kde je vyuzivana/nevyhnutelna tel. linka nebo nedostupna kabelovka, tak je adsl jako docela rozumna alternativa. Ale kdyz to jde tak urcite Karneval / UPC ... :wink:

Odesláno

Zdravim,

 

Stanislav Švec: no spíš osobní zkušenosti, ale pro příště nech moje nebohé ego napokoji :D

Ano, jako rychlejší náhražka modemu skutečně ADSL může fungovat a pro nenáročného uživatele být i výhodnější, tedy za předpokladu, že se kolem něj nerozmnoží další uživatelé a nebudou zatěžovat dslam :) Snad to vydrží, já každopádně se k ADSL určitě nevrátím, mně už to stačilo...

Ale doufám, že se pevné připojení k netu rozmnoží, protože IP telefonie rules :)

Problém je ale v tom,ž e člověk si brzo na tu rychlost zvykne a začne ji používat víc a co pak dál? Taky příjdeš na to, že internetové radio má neporovnatelně lepší výběry písniček než ty české paskvily :?

Ano Karneval light je takový rozporuplný produkt a výhodný bude spíš jen při absenci pevné linky. Ale myslím, že to ví i karneval a něco se s tím snad ještě provede.

 

toť asi tak vše..

 

Derek: a to jsem ještě nepovídal o tom, že při rozhovoru s technikem co mi ADSL zřizoval jsem zjistil, že toho vím víc :D což mě teda taky nepříjemně překvapilo... a reklamace snad už fungujou v pořádku...

 

btw. můžete mi někdo projet smlouvu a zjistit, jestli pořád u ADSL je reklamovatelný až výpadek 3 dny v kuse? :?: to mě tenkrát taky pobavilo...

Odesláno

jo to předchozí jsem psal já...

 

tak pánové MEGALOL :D

 

smluvní podmínky Internet Express:

 

článek 10, odstavec 11:

Při přerušení poskytování Služeb z důvodu závady trvající nepřetržitě déle než 5 dní, pokud za závadu Uživatel neodpovídá, sníží Poskytovatel v rámci reklamačního řízení stálou měsíční cenu za poskytování Služeb o 1/30 za každý den přerušení poskytování. Předpokladem je, že Uživatel bez zbytečného odkladu uvědomí Poskytovatele o vzniku závady, nebo se Poskytovatel o jejím vzniku dozví jinak a Uživatel poskytne nezbytnou součinnost při odstraňování takové závady.

 

 

hmmm opravdu, od telecomu ruce pryč... stačí jednou za 5 dní jeden paket :D

Odesláno

Hehehe, tak to je sila, BTW jak je na tom Karneval?

 

Nik

Odesláno

+ ještě tohle mě dostalo:

 

4.2: ....... Poskytovatel není odpovědný za 100% dostupnost ke službě

 

:D ghuh :o)

Odesláno

Ve smlouvě od Volný je těch 5 dní (120hodin) také. Paragraf, že poskytovatel není odpovědný za 100% dostupnost ke službě jsem tam však nenašel.

 

Standa

Odesláno

nikes:

Karneval:

9:1: Poskytovatel odpovídá za rozsah, cenu a kvylitu těch sjednaných Služeb, které poskytuje jako konečný dodavatel

9:2 Není-li možné Službu zákazníkovi poskytnout z důvodu závady, je odpovědnost Poskytovatele omezena na povinnost odstranit závadu v nejkratším možném čase, nejpozději do 2 pracovních dnů. Pokud není Služba Poskytovatelem poskytována po dobu delší než 2 pracovní dny, zavazuje se Poskytovatel vrátit zákazníkovi poměrnou část poplatku na základě písemné žádosti zákazníka.

 

no čte se to mnohem líp, den dva si nechává každej a není tam to slovo nepřetržitě..

Odesláno

Stanislav Švec: já se díval přímo na telecom na Internet Express jako příklad.

 

to jsou ty drobnůstky, ale tak ve skutečnosti takový výpadky jsem měl jenom jednou a to hned teda přes týden + dovolená, ale to bylo na začátku.. ale i tak to vypovídá o přístupu poskytovatelů...

Odesláno

vzhledem k tomu, ze ma karneval site na Praze 8 a 9...muze myslim zustat zatim v klidu...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.