Řešení
-
Technikus: příspěvek v tématu SMS nefungují při vypnutých datech byl označen jako odpověďStačilo být ve výtahu nebo v garáži a hned je tam prodleva
A s takovou situací jsem se setkal nejednou, RCS zprávy tak mám vypnuté.
-
Technikus: příspěvek v tématu Vodafone TV na smart televizi byl označen jako odpověď@Martin - Vodafone Pěkný den, ano, už jsem vyplnil podklady a odeslal k opravě Samoobsluhy, aby šlo používat Vodafone TV regulérně i bez set top boxu, tedy byla možná administrace až 10ti zařízení. Děkuji vám
@Marek-26 Nestraš, snad to nebude tak hrozný.
-
Technikus: příspěvek v tématu Obtěžující SMS od Vodafonu byl označen jako odpověďV SMS vidím odkaz https://tam.je/os ale chápu, že se tam už neklient nepřihlásí.
No SMS resp. odesílatele lze zablokovat v telefonu, nebo by mohlo stačit se třeba zastavit na nějaké prodejně/stánku Vodafone a tam by to číslo snad mohli zrušit z databáze.
-
Technikus: příspěvek v tématu Compal nerespektuje manualne nastaveny kanal 36 byl označen jako odpověď6.6 Podpora optimálního fungování Wi-Fi sítě
Pro větší komfort při využívání naší služby pevného připojení je součástí služby doplňková služba aktivního dohledu zařízení za účelem zajištění optimálního fungování vaší Wi-Fi sítě. Pokud vám tato doplňková služba nebude vyhovovat, můžete nás požádat o její deaktivaci, a to prostřednictvím standardních komunikačních kanálů. Tuto doplňkovou službu můžeme poskytnout pouze u zařízení dodávaných společností Vodafone. Veškeré informace o zpracování osobních údajů ve společnosti Vodafone naleznete na zde https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/.
-
Technikus: příspěvek v tématu Operátor chtěl provést reset admin hesla byl označen jako odpověďHovor se mohl ukončit, že si zařídí reset číselného hesla sama a ať zavolají později. Pak už diktuje náhodné pořadí 2 čísel z celého číselného hesla.
Proč vlastně heslo neznala? Znalostí by si ušetřila ty kroky a případné obavy.
Varianty resetu jsou tady, je tam i ta SMS. Způsobů na reset číselného hesla je tam několik.