-
Vodafone: Vše pro Vaši spokojenost
Aha, tak asi ano. 2.7. byla provedena změna internetu z 1000/100 na 1000/200. Ale řekl bych, že je v té zpětné vazbě víc otázek na TV jak na ten internet. 😆
-
Vodafone: Vše pro Vaši spokojenost
Netuším, jakou moc má ten dotazník něco ovlivnit, nicméně když to přišlo, proč to nevyplnit dle reality. Přišlo vám to také? Nebo třeba už i dřív? Možná to posílají postupně...
-
Technikus začal sledovat Vodafone: Vše pro Vaši spokojenost
-
Vodafone: Vše pro Vaši spokojenost
Zrovna mi přišel e-mail na hodnocení spokojenosti se službami Vodafone. Jistě se může kde kdo angažovat a ohodnotit to tak, jak to cítíte. Zrovna třeba na tyto otázky a další otázky. Tak s chutí do toho. Já mám hotovo
-
Vodafone TV 3, 4K Android set-top box
To chápu. Nejen ty, ale i my všichni. Ale budeme si na to ještě muset nějakou dobu počkat.
-
Vodafone TV 3, 4K Android set-top box
Ta je ale taková, jaká je už roky, ne? Nevím, kdy se naposledy změnila... Navíc skutečně není jenom pro ČR, ale pro i další státy a tak to tu Vodafone ČR vyčítáme tak trošku mylně, když je to mezinárodní korporát.
-
Vodafone TV 3, 4K Android set-top box
Předpokládám, že platforma je společná i pro kdejaké okolní státy, kde je Vodafone a TV. A jelikož se o tom nepíše ani jinde, zřejmě to někdo vypustil do světa moc brzy a my nedočkaví jen čekáme a ptáme se. Ale ono to zřejmě ještě nějakou chvíli potrvá.
-
Učet převeden manželky na mě
Na faktuře vidím, že je pro reklamaci nutné psát písemně. Skutečně nelze reklamovat vyúčtování i třeba po telefonu? Nebo elektronicky třeba přes tam.je/forum?
-
Podivny odhad ceny ve vyúčtování
Nechť to ofic. podpora Vodafone vysvětlí vám, proč tak lítá ten odhad ceny v průběhu měsíce. Přece pokud nečerpáte nic placeného, nemůže se tam objevit z ničeho nic 1421 Kč a měla by tam být stále částka 738 Kč, jestli ji platíš každý měsíc. Já to mám fixní a v pořádku. A přeplatek mám 102 Kč. 😉 Je možné, že Samoosbluha ukazuje nějaké nesrovnalosti, ale s vyúčtováním se to shodne na správné částce. V mobilní aplikaci ti to zobrazuje co? Já v menu Vyúčtování to tam vidím takto
-
Podivny odhad ceny ve vyúčtování
Nastaveno to tak určitě nemají u všech. Jinak bych já viděl v tom menu "Příští měsíc budete platit" v průběhu měsíce různé částky. Ale vidím trvale stále těch samých 415 Kč. Ale opakuji - nemám žádné SIM služby, mám jen TV a internet, pronájem modemu. Tzn u Vašich služeb, pokud se částka denně resp. několikrát měsíčně mění a nečerpají se nějaké placené služby, je někde nějaká chyba.
-
Podivny odhad ceny ve vyúčtování
Ano, u tebe vidím rozdíl, 738 Kč posl. faktura a na další období se předběžně zobrazuje 769 Kč. A já píšu, že měsíčně dostávám faktury na 415,25 Kč a co vidím na https://www.vodafone.cz/muj/vyuctovani je, Příští měsíc budete platit 415 Kč. Zobrazení horní části máme jiný zřejmě tím, že jí platím kartou - svítí u mě přeplatek a u tebe je SIPO. Proč máš vyšší spodní část netuším. Neposlal jsi nějakou MMS, nějaké SMS placené služby jako jízdenky apod. nad rámec paušálu?
-
Podivny odhad ceny ve vyúčtování
Moje horní část by tě akorát zmátla, protože nemám Inkaso ani Sipo a kartou neplatím přesnou částku - provádím několik plateb kartou (min 120 Kč) a vzniká většinou přeplatek. To proč to dělám takto je to, že mám více bankovních účtů a některé pro fungování a splnění podmínek potřebují nějaké počty úhrad kartou. To co ty máš v horní části jako "vyúčtování za červenec", jsi ode mně dostal včetně dvou posledních faktur... U mě tak sedí to, co ukazuje kolik budu platit příští měsíc s tím, co mám následně ve faktuře.
-
Podivny odhad ceny ve vyúčtování
Proč lidem nevěříš? Faktura Datum vystavení 04.09.2025 Zúčtované období 04.08.2025 – 03.09.2025 ...o měsíc dřív z faktury Možná je to tím, že nemám hlasové služby a tak víceméně nehrozí nějaké zvýšení faktury? Jako jo, mohl bych si na měsíc ze Samoobsluhy aktivovat třeba nějaký TV balíček...
-
Podivny odhad ceny ve vyúčtování
Já mám v menu Vyúčtování / Moje vyúčtování / "Příští měsíc budete platit" takovou částku, kolik mě stojí všechny služby - pevný internet, pronájem modemu a TV (nemám v pronájmu set top box). Částka se mi vlastně nemění, je stejná a je taková, jakou mám i na faktuře (po všech slevách apod.).
-
Potíže s aplikací Můj Vodafone
Z toho chápu, že jde o chybu a změna výchozí služby by měla fungovat dále?
-
RCS na iPhone s iOS 18(+)
RCS zprávy na iPhonu budou realitou. Už od pondělí společně s iOS 26 Jen to nebude u Vodafone 🙃