Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Technikus

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Je správně, že pokud mám app Můj Vodafone+ na zařízení, které nemá otisk prstu (Android tablet), ale na zamykání obrazovky je k dispozici pin, gesto, heslo nebo obličej, že po odemknutí obrazovky lze vstoupit do Můj Vodafone+ naprosto bez ničeho a jsem uvnitř aplikace? Takový telefon odemknu prstem a i tak chce po mně Můj Vodafone+ opět otisk.
  2. Technikus odpověděl na téma uživateli homberg v Vodafone TV
    Možná pro zákazníky zmatečné, když je zde název bez pluska. A to nejspodnější je zákazníkovo pojmenování služby. Snad to má aspoň na faktuře správně, Vodafone TV+. Dívám se do aplikace Můj Vodafone+ a pokud má zákazník Vodafone TV bez pluska, není možnost u TV služby v menu Aplikace / Balíčky si uhradit Prima+. @homberg Pokud si platíš Prima+, snad ji aspoň využíváš. Nebo začneš 🙃
  3. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Tohle je fakt komedie. Sledujte čas, datum a procenta baterie v horním řádku 9:55 se přihlásím, jsou tam 2 nové zprávy. Obě si rozkliknu a v nepřečtené není nic. Obě jsou v přečtené. Počkám, dělám něco dalšího a v 10h se opět podívám do aplikace. Opět svítí 2 nové zprávy. A jsou opět nepřečtené.
  4. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Ivo Mašek když se do aplikace podíváš dnes, máš zprávy stále přečtené, nebo tam opět svítí dvojka? Mně se včera na tabletu podařilo obě zprávy přesunout do Přečtené, nesvítilo číslo a dnes jsem opět tam, kde předtím. Zase svítí dvě nepřečtené zprávy.
  5. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Mám v3.1.0 a teda stále přetrvává: Anglické pokyny na otisk prstu Dvě nepřečtené zprávy
  6. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Má cenu se v Google Play přidat do testování beta verze, nebo ne? Komu se to pak hlásí, udělá se s tím něco dřív než to psát sem a to se pak předává dál? P.S. Zprávy mám už dokonce dvě. Nově je tam Roaming na den.
  7. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Já si poslední fakturu otevřu v původní starší aplikaci i v nové. QR tam však nevidím. Zřejmě tím, že mám přeplatek.
  8. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Když přišla e-mailem faktura s vyúčtováním, tam není QR? Nebo v aplikaci / na webu po rozkliknutí faktury s vyúčtováním?
  9. Technikus odpověděl na téma uživateli rolfen v Vodafone TV
    Můj Google Chromecast HD má 1,5 GB RAM a rozhodně to není žádný rychlík. RAM nikdy není dost. Čím více, tím lépe. Zmíněný - viz téma Xiaomi TV Stick 4K (2nd Gen) má 2 GB RAM a tak to bude lepší.
  10. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Přišla mi SMS na používání Můj Vodafone+.
  11. Technikus odpověděl na téma uživateli rolfen v Vodafone TV
    Je to Android TV / Google TV, nikoliv Android OS, proto tam je takto řešený ten Obchod Play. A proč není app Vodafone TV v té nabídce aplikací, která se nabízí ve výchozím stavu, kdo ví. V tomto případě, jak je uvedeno výše, je app Vodafone TV v Obchodu Play.
  12. app Můj Vodafone+ / Úvod / dole Může se hodit - Měření rychlosti app Můj Vodafone / hlavní stránka / dole Stav sítě - Měření rychlosti
  13. Technikus odpověděl na téma uživateli rolfen v Vodafone TV
    Zkusil bych podobné kroky jako tady.
  14. Technikus odpověděl na téma uživateli olse v Vodafone TV
    Vyhledávání "Homatics" našlo i zde na fóru nějaké výsledky, ale zkušenosti spíš ne. Nutno koupit z eshopu a zkusit, kdyby nevyhovovalo, ať to lze případně jednoduše vrátit, resp. odstoupit od kupní smlouvy uzavřené na dálku.
  15. Taky nikdo nikoho nenutí si vybrat k používání zrovna Vodafone. Je možné služby kombinovat apod. V dnešní době je veliký výběr všeho. Mobilních služeb, pevného internetu, TV a dalších. Taky není problém služby či operátory měnit.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.