Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Technikus

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Tak jak tedy? 🤔
  2. Kabel natáhnout nelze? Nebo řešit nějakým jiným způsobem? Přiblížit modem/wifi, APčko, zesilovač wifi apod.
  3. Kde se to u Stationu mění - vypíná/zapíná?
  4. Ještě bych neházel flintu do žita. Zkusit to co máš aktuálně přes kabel, zda to pomůže. Píšeš, že ten jiný model - "Homatics Box R Plus 4K" máš připojen kabelem a tam Vodafone TV snad funguje. Já mám Chromecast 4 HD s 1,5 GB RAM a je trošku znát, že je to prostě málo. Ani nevím, když jsou televize s integrovaným systémem Android TV, ty mívají jaký počet RAM?
  5. S těmi boxy je to dost pokus omyl. O tom tady je už hodně témat. Ověřené jsou snad nějaké Xiaomi Stick a pak různé verze Google Chromecastů.
  6. Ten "Homatics Box HD" podle webu má i port pro RJ45. Lze ho tak zkusit připojit někde poblíž modemu, nebo jinde, kde je TV a vyveden kabel z modemu? Ale troufám si říct, že signálem to nebude. Má aktuální aktualizace, firmware apod.?
  7. A IPv6 je ve výchozím nastavení po továrku modemu zapnuté? Že továrko modemu bylo snad jedním z prvních rad, co jsi tu dostal, ne?
  8. Technikus odpověděl na téma uživateli Slamb v O všem ostatním
    Jo, to nevím. A to Jablko ti úplně nesedlo, nebo jsi se stále nerozhodl a stále se koukáš, co je kde k dispozici?
  9. Technikus odpověděl na téma uživateli Sparrow v O Techforu
    Tohle je JPG a to je zřejmě taky dobře - velké, ostré. Nicméně plno z nás udělá otisk obrazovky / výstřižek a plácne to sem a očividně se ve výchozím stavu vkládá PNG, u kterého je rozkydlá zmenšenina.
  10. Technikus odpověděl na téma uživateli Sparrow v O Techforu
    To je fakt. Zbytek vypadá na PNG
  11. Technikus odpověděl na téma uživateli Sparrow v O Techforu
    A to se ti povedlo jak? Vždyť se nikde nic nevybírá, že bys jeden obrázek chtěl nahrát tak a jiný jinak. Prostě dáš nejspíš CTRL V a ono to samo jeden povolí i v původní velikosti, ale většina dnešních testovaných je nepoužitelná zmenšenina.
  12. Technikus odpověděl na téma uživateli Sparrow v O Techforu
    No to tvoje je sice větší, ale taky mi nelze přiblížit / zaostřit.
  13. Technikus odpověděl na téma uživateli Sparrow v O Techforu
    Zkouška po smazání doč. souborů v Chrome Tak na toto to nezabralo.
  14. Technikus odpověděl na téma uživateli Sparrow v O Techforu
    Neproběhl tehdy nějaký patch, update zdejšího fóra?
  15. Technikus odpověděl na téma uživateli Sparrow v O Techforu
    No proto je zde jistě toto téma, že se na to narazilo a hledá se příčina.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.