Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Technikus

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Já to našel v mailu s předmětem "Čas na co? Čas na vánoční telku!", tak třeba dorazí také 🙃
  2. V podpisu má Station s Wi-Fi 6, tzn. asi za 100 Kč
  3. Spíš mě zajímá, když změna nepomůže. Zase se bude měnit modem za nižší model, aby se neplatilo 120 Kč měsíčně za pronájem?
  4. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Kanály zdarma pod stromeček Zima nám pro vás zavála tenhle parádní dárek, tak posíláme dál. 🎁 Od 19. pro‍since do 6. le‍dna máte k dispozici i kanály, které jsou běžně součástí balíčků Sport a Family. Stačí, když máte obyč Vodafone TV, tu s pluskem nebo Lite & Sport. To nejlepší? Je to zadarmo! 🎄
  5. Automatickou změnu na jiný kanál bych očekával, pokud má někdo nastavené wifi modemu na automatiku. Ale pokud má někdo ručně nějaký kanál, i tak se na modemu mění dle nějakých podmínek?
  6. Jinak pro ty, kdo by si odkaz výše neotevřeli a nebo by nečetli ty příspěvky tam, tak Station s Wi-Fi 6 sice není uveden na webu u internetových služeb, ale dle tohoto o něj lze stále požádat.
  7. Muhehe, já si zas nevšiml, že jsi to tam psal taky ty 😂 Ale už to víme oba 😁
  8. To se ví už týden, viz zde
  9. A kdo má problém, podívá se do administrace modemu, uvidí tam wifi zřejmě na kanále 36 a to musí změnit? Nebo jaké to má řešení?
  10. Zprclá velikost obrázků se řeší tady. Router zkusit restartovat, když nepomůže, zkusit továrko. Když nepomůže, volat na Vodafone linku pro servis /výměnu modemu.
  11. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    To máš co dělat, protože naopak stará původní bez pluska už postupně přestává fungovat a bude tak funkční jen a pouze Můj Vodafone+. A zrovna dnes vyšla aktualizace • Nově můžete přidávat přezdívky ke svým službám • Menší opravy a vylepšení mobilní appky
  12. appka už jede
  13. Nemůže brát něco co není skladem k dispozici. A pokud by byl, tak ho nedají k internetu do domácnosti.
  14. Jako co. Že poprvé za cca 2 roky jeho působnosti, možná i o něco víc měl problém s 5 GHz wifi u některých uživatelů? No to je teda strašné, hned bych ho vyměnil za jiný 🤪 Nevím, jak je na tom Station 3.1, ale Station s Wi-Fi 6 je zatím můj nejspolehlivější router od Vodafone.
  15. Technikus odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Zdá se mi to, nebo je už nějaký ten den app na OS Tizen rychlejší a plynulejší? Verze 73.114.9 Uvádí aktualizace 14/4/2025, ale přijde mi, že musí jít o aktualizaci před pár dny.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.