Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Technikus

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Dorazila další aktualizace v3.3.0 z popisu: • Novinky ve věrnostním programu Happy • Rozšířené filtry pro více než deset služeb • Snadná správa a nastavení GSM služeb • Další drobné úpravy a optimalizace pro lepší zážitek Co jsme opravili: • Přesnější zobrazení roamingu • Přehled čerpání dat, SMS a hovorů • Dokup dat a aktivaci datových balíčků • Rychlejší načítání dat • Snadnější odblokování SIM karty • Funkčnost odkazů v aplikaci
  2. Tady je to napsáno srozumitelně. Být trpělivý, čekat - řeší se to.
  3. Hlásím funkční (jsem přihlášen a bez problému si proklákám služby, vyúčtování): - app Můj Vodafone - app Můj Vodafone+ - webová Samoobsluha
  4. Jo to nevím. Nicméně "aktualizace cen" neprobíhá pouze u Vodafone. Takže by si člověk jinde moc nepomohl.
  5. Technikus odpověděl příspěvek k tématu v O Vodafonu
    A máš 60 nebo vyšší upload? A kolik teda platíš za pevný internet a kolik za mobil s jakým tarifem?
  6. Technikus odpověděl na téma uživateli marty2239 v O Vodafonu
    Zrovna v době všude probíhajících dnů Black Friday to není nic, co by nešlo řešit. Jen jsem napsal, že by to mohla být pro někoho taky cesta - mít TV bez kabelu, funkční na wifi. Stejně tak to lze provozovat i bez nějakých nutných výdajů, avšak se s sníženým komfortem sledování - např. na mobilu, tabletu, notebooku, PC s wifi kartou a dalších zařízení.
  7. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    O hodinkách tu už něco padlo?
  8. To by se mohlo projevit u ALLinONE nebo Cinema, ne? 🤪
  9. Technikus odpověděl na téma uživateli marty2239 v O Vodafonu
    A musí jít výhradně o set top box? Není možné sledovat na alternativních platformách? Apple TV, Android OS, Android TV, LG WebOS, Samsung Tizen, přes web, a další možnosti viz tady?
  10. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Za tu cenu je plno jiných možností. Už je akce i na listopad
  11. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Třeba je ještě nějaká další akce. Kor, pokud oslovují proaktivně zákazníky oni.
  12. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Hlavně si pak dát upomínku na eventuální zrušení 🤫 I když, třeba se to zalíbí a takto Vodafone získá další klienty, resp. ty už má, ale ti budou mít další služby 🤑
  13. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Provedené platby stále nevidím 😂 Jsou vůbec předávány zdejší zkušenosti do patřičných rukou, nebo padají do černé díry?
  14. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Vyšla aktualizace na v3.2.1. Tak co nám opravili z hlášených chyb?
  15. Tak já si neplatím nic, číslo hradí firma. A data nemám neomezená, ale FUP 14 GB.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.