Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

marek-81

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. marek-81 odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Nejsem vůbec, ale vůbec spokojený s novou app Můj Vodafone. Opravdu vůbec. Pořád raději používám tu původní, a ta taky není úplně skvělá, ale je lepší. V nové pořád chybí platba QR kódem, změna služeb není možná - zobrazí se bílá obrazovka, program Happy úplně zbytečný, ani se tam už nekoukám, celkově je app nepřehledná.
  2. Telefon je na splátky 24 měsíců a plus se slevou 2000 Kč.
  3. @paffko to mi chceš říct, že by mu nechali telefon zadarmo když má třeba splácet ještě rok a půl? To se mi nezdá. Podle mně by musel doplatit rozdíl.
  4. Zajímalo by mě, jak by odstoupení od smlouvy z důvodu zvýšení cen řešil zákazník, který má smlouvu s mobilním telefonem na splátky a minimálním plněním. To musí doplatit celý mobil bez kompenzace? (Když mu zdraží tarif i když s tím nesouhlasí?)
  5. @Komár to s Tebou souhlasím. Já taky přešel na paušál před cca 15 lety, ale to byla taky jiná doba. Neexistoval žádný smartphone, internet v mobilu byl úplně jiný, žádný WhatsApp, Messenger apod. Takže jsme museli opravdu jen volat nebo psát sms přes operátora, ale dnes to už není vůbec potřeba. Je jasné, že pokud bych denně provolal hodiny nebo propsal sms, tak si nechám paušál a neomezený tarif, ale když vše dělám přes WhatsApp, tak na co ho mám? Jak jsem psal, minulý měsíc jsem provolal 45 klasických minut. Už se pomalu dívám na predplacenky a na 90% přejdu.
  6. Proč by to měl být návrat do jeskyně? Předplacená služba je rovnocennou alternativou k paušálu. Třeba v Itálii má více lidí predplacenky než paušál, ale je pravda, že tam jsou taky výhodnější. Každopádně rozdíl je pouze ve formě placení. U jednoho kupuješ kredit předem a u druhého platíš zpětně. Ale obě služby jsou rovnocenné a pro koncového zákazníka se nic nemění, tedy využívá stejné služby jako u paušálu, jen s rozdílnou sazbou. Ale mě se třeba vyplatí více kredit než pevný paušál.
  7. @Technikus přesně tak. Ono nejde o těch 31 Kč samozřejmě, ale když si vezmeš součet všeho co platíme měsíčně, tak já platím oproti stejnému měsíci minulého roku o cca 700 víc a když srovnám předminulý rok tak je to už přes litr. Připočti potraviny, zvlášť já jsem gurmán a mám rád jídlo a kvalitní potraviny který nejsou samo o sobě levný a máš hned tisíce pryč. A to nepočítám bydlení, benzín apod. Se svojí prací jsem krásně vystačil a ještě jsem si dopřál, ale od cca 2022 to dávám tak tak. Takhle to prostě dál nejde. Každý nemůže byt ing, mudr, PhDr, mgr atd. Jsem tak přemýšlel, na co dnes člověk potřebuje neomezený volání. Na rychlý volání třeba k lékaři nebo na úřad stačí pár minut a na kecání stačí WhatsApp, Messenger apod. Jsem se teď dival a minulý měsíc jsem provolal 45 minut. Když dám krát 2 Kč tak by to bylo 90 Kč. Na to nepotřebuju neomezené volání za 400.
  8. U mě to dělá 31 Kč. Jako čert to vem, ale když takhle zdraží všechno, tak pak už to čert nebere. Vážně přemýšlím, jestli se po 15 letech nevrátím k předplacené službě. Nabiju jednou za tři měsíce pětikilo a hotovo.
  9. Oneplay má super přehrávač. Z pohledu uživatele bezkonkurenční. Je rychlý, pohodlný a intuitivní. Jediný menší zádrhel, když zapneš hlavní stranu, tak brouzdání je trošku pomalejší, ale to je nepatrný, já totiž vše dělám rychle. Jinak kvalita obrazu na OP je bezvadná. Telly jsem měl na zkoušku přes Idnes a vůbec se mi to nelíbilo. VDF tv už nemám, protože jsem to nedal. Pak jsem zkusil Lepší tv, taky dobrý, ale nejlepší je Oneplay když pripoctu k tomu, že má nejlepší obsah ve videotece (originály filmy apod)
  10. Ok, tak pro blbečky: pokud si někdo zaplatil HBO kvůli novému americkému hororovemu seriálu IT od Stephena Kinga, tak bude nejspíš zklamán, protože seriál se příliš dle mého vkusu nevyvedl. Pro ostatní pohotové a chytré platí předchozí můj post. Čest
  11. Jestli jste si objednali HBO kvůli IT seriálu, tak to je pěkná hovadina. Zklamaní.
  12. marek-81 odpověděl na téma uživateli dad18 v Vodafone TV
    Strašný. Nemám slov.
  13. Telka za 9 stovek? Tak to si za ty peníze radši koupím dvě kila svíčkové.
  14. marek-81 odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Nelze stáhnout faktura. Ale ve staré app můj Vodafone byl QR kód přímo v aplikaci.
  15. marek-81 odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Zdravím. Kde je v app QR kód pro placení přes Sazku? Proč pořád něco měníte??

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.