Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
No ja myslim ze taky zalezi na tom jakym zpusobem si o to zazadal.Podle zdejsich reakci mam pocit ze nejrychlejsi prekvaltovani je po telefonicke objednavce a nejpomalejsi pres web formularLudek

 

Neřekl bych, že to záleží zrovna na tom. A ani reakce tady v tomto vláknu tomu neodpovídají. Já jsem si například zažádal přes webový formulář a byl jsem přehozen na nový tarif za tři dny a jsou tady jiní, co si zatelefonovali a čekali mnohem déle.

Mají ale napsáno, že změna proběhne v průběhu jednoho měsíce, ale tak dlouho myslím nikdo nečekal. Snaží se to přehodit co nejdříve.

Odesláno

Tak já se přeobjednával Tarif turbo 5000 na Clasic, za 3 dny došlo potvzení objednávky, s tím že během několika dní mě přepojí, No nakonec to dopadlo tak že mě nový tarif zapojili 1 den před zúčtovacím období, čehož jsem využil a stáhl s novou rychlostí(8000/1024 kbps+60GB FUP) 15 GB dat, druhý den (1.den účtovacího období)se FUP počítadlo vynulovalo, takže škodný jsem na tom nebyl.

Odesláno

Vcera mi pul dne nesel net, tak sem si myslel ze me konecne prepojujou na Extreme. Ted to zapnu a zjistuju, ze furt jedu 7Mb :roll:

Jedina zmena ktera se udala je, ze mi v profilu u objednanych sluzeb vsechno zmizelo :shock: Ani tam neni kolik mi zbejva vycerpat dat atd. Vypada to, ze se mi pokouseli prepojit na novou sluzbu, ale z nejakyho duvodu se jim to nepovedlo, tak me hodily zpatky na 7Mb :?

Odesláno

Me vcera taky nejel a taky tam nic nemam ...

Odesláno
Me vcera taky nejel a taky tam nic nemam ...

A taky sis obednaval novou sluzbu? btw: sem z Plzne

Odesláno

KUFI: Já jsem si objednával přechod z Turbo 2000 na Light v pátek a včera od cca 22:00 hod. do dnes cca 10:00 hod. taky bez netu. Taky jsem z Plzně. :?

Odesláno

Ja jsem z Brna a nic jsem si nepreobjednaval, ale chystam se na to

Odesláno

Me net funguje, ale v tom profilu na home.karneval.cz mi taky vse zmizelo. (zmena tarifu uz byla davno provedena)

Odesláno

Tak udaje mi opet naskocily zpatky (opet T7000), ale speedtest mi tedka ukazuje 12-13Mb. Coz je super, ale trosku horsi uz je fakt, ze mi to ve skutecnosti porad jede tech 7Mb :?

Odesláno

Ten speedtest na home.karneval.cz snad nidky neukazoval spravne :) Teda aspon v mym pripade.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community