Přejít na obsah

Rozpadání obrazu


Návštěvník hlavsar

Doporučené příspěvky

  • po 2 týdnech...

tak asi dnes mě UPC dost vytočilo .Technik tady byl měřil signál podle něho je to v pořádku.Závada se pořád opakuje .Tak jsem měl telefonát s technickou podporou ,prý musí přijít technik znova .To nechápu proč?????Co tady budu dělat ???Podle technika žádná ztrátovost signálu není ani zarušení .Nic už nejde dělat.Kde hledat problém neví .A nejsem tu kuli UPC pořád.Programy multiplexu 16 ,zvuk pořád zlobí.Říkal že si to nerozumí s LG televizí to je dost blbost.

 

Když služba nefunguje a nikdo neví kde je problém co s tím .Slevu nebo zrušení bez sankcí.

  • Premium
  • -
  • -, Základní, Family, Sport, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohužel problém se signálem je pořád.Bohužel někdo neví,kde hledat problém na technické podpoře pořád stejný odpovědi.Kabel ,rozbočovač ,musím mít dvě zásuvky.Podle UPC multiplex 16 je pořádku ale já mam  pokaždé jinou závady na multiplexu.Jednou je to rozpad obrazu pak šedivá obrazovka včera .Nebo nepravidelné výpadky zvuku hlavně na programech co je zvuk v DD jenom na multiplexu 16. Ostatní programy v ,kde je zvuk v DD pořádku. Už mě to dost štve jednou jsem si koupil lepší televizi LG OLED55B8PLA. Bohužel problém jak na cihle tak na zasunutém CA Modulu v televizi.

 

PS:většinou to dělá večer po 18 hodině .Hodně málo to dělá někdy odpoledne.Technik v bytě nikde problém nenašel .Říkal kabely jsou výborné kvality ,kvalitní koncovky .Podle měřáku signálu je signál v pořádku.Co dál,se dá dělat když už UPC neví kde hledat problém???

  • Premium
  • -
  • -, Základní, Family, Sport, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Evzen

A ten technik tam byl vecer po 18. hodine, nebo dopoledne/odpoledne, kdyz se problem neprojevuje?!
Ja to vidim na nejake ruseni od sousedu - vecer nekdo neco zapne (TV, pocitac, apod.) a to zpusobuje ruseni. Nota bene, jestli je to jen na urcite frekvenci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zrovna ,když tu byl technik byl problém se zvukem .Byl tady v úterý ve 12 hodin.Problém viděl na vlastní oči. Jediné co mě zaráží je pokaždý jiný problém s multiplex  16. 

Upraveno uživatelem Pavel m
  • Premium
  • -
  • -, Základní, Family, Sport, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 25. 6. 2019 v 4:13 PM, tomus napsal:

Každý televizor umí změřit kvalitu a úroveň přijímaného signálu, některé televizory měří i chybovost, Tak si to tam někde v menu Najdi a mrkni na to co to ukazuje.

Tedy pokud přijímáš tv signál přes CA modul. 

Na ty hodnoty které naměří televizor ses díval?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pomálu to trvalo 1 měsíc ,ale problém s programy multiplexu  16 jsou pryč  všechno funguje.Je zajímavé nic jsem v bytě nedělal.To bylo dennodenní psaní na technickou podporu. To bylo řečí to máte určitě v bytě.

  • Premium
  • -
  • -, Základní, Family, Sport, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...