Odesláno 23. září 2019 5 let Dobrý den, neustále se mi po minutě odpojuje a připojuje WiFi 5G, modem mám Compal s posledním firmware CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p6-NOSH
Odesláno 24. září 2019 5 let Malo informaci, napis jak dlouho problem trva, jake k wifi pripojujes zarizeni a jestli to blne na vsech, jestli jsi zkousel restartovat modem, atd.... Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 9. listopadu 2019 5 let Dobrý den, mám CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p6-NOSH, a neustále se odpojují zařízení na wifi 5Ghz. Problém trvá od prázdnin. Volal jsem na podporu, bylo mi řečeno udělat tovární nastavení, provedeno. Problém trvá. Po zapnutí modemu mi píše telefon přístup k sítí byl zamítnut. To trvá asi hodinu. Pak se dívám wifi jede. 2,4 je vporádku, ale já kupoval modem pro 5GHz. Okolí čisté, je to jediné zařízení v okolí.
Odesláno 9. listopadu 2019 5 let Jestli to nebude problém s detekcí radaru, tam pomaha přepnout kanál u 5 GHz na kanál 36 až 48 , koukni se do logu modemu co se tam píše. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 17. ledna 2020 5 let Zdravím, U UPC jsem přes 2 týdny a neustále mě zlobí modem na 5GHz. S NB (HP 850 G3, Win10 1909) si vyjedná rychlost 866Mb/s a IPv4/6 přístup na internet - OK. Po nějaké době (den, dva) však IPv6 odpojí a vyjednaná rychlost spadne kolem 50Mb. Internet tak nejede placených 150Mb/s, ale do těch 50Mb spíše méně. Zkusil jsem vlastní nastavení kanálů a 802.11ac only, reset do defaultu přes web UI - stejně zlobí. Při zatížení na max. rychlost lehce píská. Do logu akorát vždy před tímto zapíše: Illegal - Dropped FORWARD packet: SRC=***MACovky***CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; Restart modemu to na chvíli opraví, stejně jako odpojení NB od WiFi a připojení zpět. Verze: CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p6-NOSH Děkuji za rady.
Odesláno 17. ledna 2020 5 let Jediná relevantní věc, jak řešit rychlost připojení k internetu, je přes kabel. Pokud chceš mít nějaké kvalitní výsledky, zkus v okamžiku, kdy máš pocit, že internet je pomalý, vypnout na NTB WiFinu, připojit NTB do modemu pouze kabelem a měřit rychlost, případně dostupnost protokolů přes kabel. Pokud máš někoho dalšího k dispozici s notebookem, vyzkoušejte na tvém připojení, zda se oba notebooky na tvé WiFi a tvém kabelu chovají v okamžiku problému stejně. Druhá věc je kvalita WiFi v modemu. Pokud si můžeš od někoho půjčit dočasně nějakou jinou ověřenou/spolehlivou WiFi, vypni WiFi na modemu, udělej si doma přístupový bod na té zapůjčené a uvidíš, jestli je problém v modemu. Pokud takovou možnost nemáš, pak zkus rovnou požádat o výměnu modemu. Pískat by modem nemusel. Myslím, že na pískání Compalu při 150Mb si tady nikdo nestěžoval. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 17. ledna 2020 5 let Kabel a 2,4GHz funguje bezvadně (ač jsem to dlouho nezkoušel, prioritou pro mě je 5GHz WiFi) i když 5GHz 802.11ac zrovna stávkuje, ale na 2,4GHz 802.11n nevymáčknu plných 150Mb/s což i chápu. Internet tedy šlape super, problém je v 5GHz spojení mezi NB a modemem, kdy se prostě dohodnou na strašně nízké rychlosti spojení (pod 50Mb) a proto to jede pomalu + vypadne IPv6. Ještě to testnu s telefonem (Oneplus 7), ale už mi to i na něm jednou zlobilo. Ještě to asi budu týden testovat a pak požádám o řešení UPC.
Odesláno 17. ledna 2020 5 let před 17 minutami, DanielseM napsal: Ještě to asi budu týden testovat a pak požádám o řešení UPC. Hahaha, tak hodne stesti pri tom žádání... Doporucuju se vybodnout na žádání UPC - protoze stejne nedosahnes NICEHO, nebot tam to nikdo nijak resit nebude... tak maximalne ti vymeni modem... kterej bude delat nemlich to samy - a radeji si usetrit casa namahu tim, ze si koupis svuj vlastni poradny router. Compal pak prepnes do bridge modu, zapojis za nej ten svuj router a mas vymalovano. Upraveno 17. ledna 2020 5 let uživatelem Evzen
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.