Přejít na obsah

Modem Technicolor TC7200 - nejde priojit NB k WIFI


Návštěvník seanx

Doporučené příspěvky

6 hours ago, seanx said:

ping na seznam cz = Ping request could not find host seznam. cz

Z téhle odpovědi vyplývá, že nefunguje DNS. A jak píše sodekcz, z obrázku vyplývá, že NEMÁŠ automatické přidělování adresy přes DHCP, ale natvrdo zadanou adresu 192.168.011, i natvrdo zadané DNS servery. Kdyby byla nastavena automatika, všechna políčka s adresami by byla prázdná.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@marena Praveze podla toho ipconfigu, co postol na imgbb, tak ma zapnute DHCP a ma korektnu IP adresu, gw aj DNS servery UPC.. teda aspon na wifi adapter Intel 4965AGN.

@seanx Skus zadat do prikazoveho riadku "tracert 217.23.254.124", ci sa vobec dostanes von na DNS servery.. Technicolor (po resete) to nema dovod blokovat.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník seanx

Tu su posledne vypisy.

Su nastavene automaticke ziskania adresy, nic som nevyplnoval.

- ipconfig

- tracert

- v modeme je nastaveny kanal 5 /rezim b/g/g /pasmo 20MHz

 wpa2 /aes /kluc 3600

- vypis z modema

2019-01-17 12:07:47: [Minor] Improper Configuration File CVC Format
2019-01-17 12:07:45: [Info] TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=44:32:c8:73:94:cf;CMTS-MAC=0...
--- -- --:--:--: [Warn] DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response ;CM-MAC...
--- -- --:--:--: [Info] Honoring MDD; IP provisioning mode = IPv4
--- -- --:--:--: [Info] WiFi Interface [wl0] set to Channel 5 (Side-Band Channel:N/A)...
2019-01-14 12:25:42: [Major] Resetting the cable modem due to docsDevResetNow
2019-01-14 11:26:30: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=44:32:c8:73...
2019-01-14 11:25:51: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...
2019-01-14 11:25:36: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...
2019-01-14 11:25:32: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f...
2019-01-14 11:25:30: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...
2019-01-14 11:25:14: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un...
2019-01-14 11:25:14: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...
2019-01-14 11:25:04: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...
2019-01-14 11:24:57: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...
2019-01-13 01:44:43: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un...
2019-01-11 07:45:55: [Major] Resetting the cable modem due to docsDevResetNow
2019-01-10 15:53:05: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=44:32:c8:73...
2019-01-10 15:52:52: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...
2019-01-10 15:52:44: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f...
2019-01-10 15:52:42: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...
2019-01-10 15:52:40: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f...
2019-01-10 15:52:39: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...
2019-01-10 15:45:10: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un...
2019-01-10 15:45:10: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...
2019-01-10 15:45:09: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un...
2019-01-10 15:45:09: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...
2019-01-10 15:45:08: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un...
2019-01-10 15:45:08: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f...
2019-01-10 15:45:07: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un...
2019-01-10 15:45:06: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...
2019-01-10 15:45:04: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f...
 
 

 

 

awifi_ipconfig.thumb.jpg.2964f809f96e0b6463f0f7053d7828fb.jpg

wifi_tracert.jpg

Upraveno uživatelem seanx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník seanx

quadra

ine zariadenia na WIFI pripojim a pripojim sa normalne s NB aj na iu WIFI /telekom´/

 

sodekcz

nasatavil som

IP ziskat automaticky

DNS 8.8.8.8 / 8.8.4.4

 

Ziadne internetove pripojenie. Vas pocitac je v rezime offline. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybych to měl doma, tak bych z principu ještě zkoušel. Ale takhle na dálku kapitulace.... Nemáš někoho, kdy by ti půjčil jiný modem od UPC na vyzkoušení? Pravděpodobně tě nemine jedno z řešení - vlastní router s WiFinou (nebo vlastní WiFi accesspoint), jiný notebook.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych vzal ten notebook a zkusil se s ním připojit na několik dalších wifin, aby byla jistota kde je problém, jestli v notebooku nebo v modemu, pokud se ukáže že notebook je ok, tak si může zažádat o výměnu modemu za modernější Compal a modlit se aby to fungovalo. 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník seanx

Nemam moznost pozicat si druhy modem, ale zozeniem si druhy NB.

Ked to nepojde ani na nom, tak to bude chyba v modeme.

 

Mohli by ste mi este napisat podla toho ipconfig, co som sem dal, nastavenie protokolu?

IP adresa:

Maska podsiete:

Vych.brana:

Upred.server DNS:

Nahradny server DNS:

ci to nahodou zle nenastavujem.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nemáš nastavovat, to se načte samo přes DHCP.... Modem by to měl přiřadit každému zařízení. Jestli ty s tím neděláš nějaké kejkle 🙂

Kromě vlastní IP adresy (ta by měla končit na každém zařízení s jiným číslem na konci) by ty ostatní adresy měly být takové, jaké máš na obrázku na předchozí straně.

Taky bys mohl zavolat na technickou podporu a ověřit si adresy DNS serverů...

(když se odpojíš od WiFi a připojíš přes kabel, podívej se, co ti píše ipconfig /all. Mělo by to být stejné právě až na tu vlastní IP adresu. Tam bys měl mít na konci jiné číslo, než 11. A podívej se na kableu hlavně na ty DNS servery!)

Upraveno uživatelem sodekcz
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...