Odesláno 22. srpna 2018 6 let Dobrý den, Poslední dobou jsou na mojí adrese neustálé celodenní výpadky začínající ráno a končící večer. Během těchto výpadků internet po celou dobu vůbec nefunguje. K výpadkům dochází tak na 3+ dny v týdnu a trvá to již několik týdnů. Tak se chci zeptat - připadá vám to normální? Pokud jsou takovéto pravidelné problémy na síti, vyřešíte to konečně nějak, nebo prostě každý týden na tři dny vypnete internet a pořád dokola do zblbnutí? V dnešní době, kdy je například pro IT práce na tzv. Home Office naprosto běžná věc, jsou takovéto výpadky neskutečně omezující. Nabídnete mi tedy nějakou náhradu škodu nebo alespoň slevu na měsíčním poplatku? To je v tomhle kocourkově asi scifi, co... Opravdu nedovedu pochopit, jak může dojít k situaci, že takovou věc neřešíte komplexně a tak, aby se už neopakovala, a místo toho umožníte takovouto neustálou nestabilitu. Jediná věc, na kterou se dá u vás spolehnout, je, že vyúčtování přijde vždycky včas. Děkuji za vysvětlení a informaci, kdy dojde ke konečnému vyřešení. Jan Hlavinka
Odesláno 22. srpna 2018 6 let Poohlédni se po nějaké alternativě. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 22. srpna 2018 6 let 2 hours ago, sodekcz said: Poohlédni se po nějaké alternativě. To udělám, už jenom proto, že se budu stěhovat a na nové adrese naštěstí UPC ani nenabízí. Ale o to teď nejde. Jde spíš o ten princip, jestli lidem z UPC přijde normální a únosné, že 3 dny v týdnu nejde internet, za který platím přes 500 měsíčně a ještě to má být jakási sleva ve věrnostním období.
Odesláno 22. srpna 2018 6 let Můžete si požádat o reklamaci a nárokovat slevu. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 28. srpna 2018 6 let Když si přečteš obchodní podmínky, tak s nadsázkou zjistíš, že jim musíš platit, i kdyby ti nic nefungovalo celý měsíc. Ale opovaž se s platbou opozdit, to uvidíš jak rychle se umí ohánět. UPC je nespolehlivá firma. Pokud chceš stabilitu, tak přejdi ke konkurenci. Já jsem u UPC, protože nic podobně rychlého tu není, jinak už bych byl pryč.
Odesláno 28. srpna 2018 6 let Ač jsem sám relativně spokojeným klientem UPC ještě neznamená, že nemůžu druhému poradit, aby se poohlédl po nějaké jiné alternativě, když je nespokojený. Takže děkuji ctěným kolegům zde na fóru za předchozí negativní hodnocení..... Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 31. srpna 2018 6 let Ak nemas garantovane pripojenie, tak sa zbytocne stazovat. Nie je mozne narokovat nic. Operator je opravneny v objektivnych pripadoch pozastavit poskytovanie sluzieb na cas nevyhnutny pre odstranovanie uporuchy. Mozes si napisat ziadost o znizenie mesacnej faktury a mozno ti vyhoveju. Ale pri negarantovanom pripojeni nemas v podstate narok na nic. Neviem ako je to u vas v CR, ale na SR je narok na kompenzaciu po 5-tich dnoch neodstranenej poruchy na strane poskytovatela. Treba precitat VOP. Mimochodom, za sluzby som im platil 40-50EUR mesacne a tiez nemam garant, takze pri tvojich necelych 20EUR sa tvojej staznosti nezlaknu. Upraveno 31. srpna 2018 6 let uživatelem marosf
Odesláno 3. září 2018 6 let Tak dnes již druhý výpadek TV i internetu.Na stránkách samozřejmě nic není napsáno(Brno-Líšeň). 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň
Odesláno 7. září 2018 6 let Mně v Bystrci taky už druhý den každou chvilku televize píše, že není signál. Basic, Super Red Basic Lite Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Brno
Odesláno 26. listopadu 2019 5 let Dobrý den včera mi přišel email že bude nějaká oprava a chci jen zeptat jak dlouho trvá výpadek
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.