Odesláno 13. listopadu13. lis Cca 15 min se už pokouším přihlásit do Vodafonu a je jedno jak. Zkoušeny obě aplikace i Internet 😒 Upraveno 28. listopadu28. lis uživatelem Ondra - Vodafone Nadpis upraven Super+ Red Basic Lite Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Praha 10 - Vršovice
Odesláno 13. listopadu13. lis Jo, už od včerejška to blbne.Mě tam visí jedna změna služby už skoro 24 hodin a nemohu nic měnit.. A nejsou to na infolince ani schopní zrušit :( Ultra Fibre Maxi Základní - localhost
Odesláno 13. listopadu13. lis Řešení Hlásím funkční (jsem přihlášen a bez problému si proklákám služby, vyúčtování):- app Můj Vodafone- app Můj Vodafone+ - webová Samoobsluha Premium+ - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Praha
Odesláno 13. listopadu13. lis Autor Ano, už se taky povedlo. Jen jsem už zapomněl co jsem tam potřeboval 😂 Super+ Red Basic Lite Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Praha 10 - Vršovice
Odesláno 13. listopadu13. lis Centrum péče Pěkný den, máme potvrzený výpadek přihlašování, omlouvám se za komplikace :( Nyní jsem se v pořádku přihlásila, tak snad už to bude v pořádku... Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 13. listopadu13. lis No, já i po 26 hodinách mám v samoobsluze toto a nikdo z VF to není schopen řešit, aka smazat. To není moc hezká funkčnost systémů :( Ultra Fibre Maxi Základní - localhost
Odesláno 13. listopadu13. lis Centrum péče @Vulva Pěkný den, podle hlášky se jedná o nedokončenou objednávku. Napište nám prosím tedy přes https://tam.je/dotaz, ať to můžeme prověřit. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 14. listopadu14. lis @Veronika - Vodafone bohužel, vaše neschopost pokračuje už třetím dnem a stále nejsem schopen změnit cokoliv v Samoobsluze. To tam fakt nemáte člověka, co je schopen stisknout na klávesnici klávesu Delete na tom požadavku a odblokovat to? Upraveno 14. listopadu14. lis uživatelem Vulva Ultra Fibre Maxi Základní - localhost
Odesláno 14. listopadu14. lis Centrum péče Kontaktoval jste nás přes formulář, který jsem vám poslala? Pokud ne, určitě tak udělejte a přiložte prosím i screenshoty. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 14. listopadu14. lis @Veronika - Vodafone jj, kontaktoval, a stejně jako infolinka to nejste schopni řešit. Už mám v hlavě jen proud sprostých slov, ;) Nemohu si vůbec nic změnit v samoobsluze již třetí den.. Jediné co jsem si ve středu kliknul bylo "Posílat SMS i na OneNumber číslo" a od té doby je vše blokováno, protože tato změna se "zpracovává". A NIKDO to neumí vyřešit, či aspoň tu změnu zastavit. Upraveno 14. listopadu14. lis uživatelem Vulva Ultra Fibre Maxi Základní - localhost
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.