Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium

Doporučené odpovědi

Odesláno

To je zvláštní, po mně nic takového nechtějí, jen si ověřili účet, pod kterým jsem v HBO zaregistrovaný. Zřejmě jim trochu kulhá vnitřní komunikace. V SMSce mi napsali, že předpokládají vyřešení do 5. listopadu, ale to je asi spíš jen zbožné přání.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
  • Centrum péče

@Honza333 Pěkný den, neznám sice detaily, ale je zvláštní, že byste musel do prodejny, k tomu nevidím důvod. Prosím, pošlete nám popis situace, klidně i se screeny, přes https://tam.je/forum, ověříme, jak to je řešené, případně předáme k řešení.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

To mi povídejte že mám jít na prodejnu, ten človíček má naučený odpovědi a já to beru jako zoufalost protože nemůže říct prostě nám to nefunguje....... protože mi nikdo nevěří že to nefunguje tak aby se na prodejně podívali že nekecám, já mám opravdu jiný starosti než chodit na prodejnu protože vám to nejde myslím Vodafone. Fotky jsem poslal ale to je to samý já už to neřeším prostě to nejde a konec, hlavně to chce začít dávat užasný reklamy na Vodafone na to peníze jsou ale dát funkční službu to je asi složitý, ono to opravdu je složitý ale když něco neumím tak se do toho nedrápu. Do světa se pouští věci otestovaný a funkční, opakuji není to jednoduchý ale na to má firma odborníky aby to chodilo

před 2 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

@Honza333 Pěkný den, neznám sice detaily, ale je zvláštní, že byste musel do prodejny, k tomu nevidím důvod. Prosím, pošlete nám popis situace, klidně i se screeny, přes https://tam.je/forum, ověříme, jak to je řešené, případně předáme k řešení.

Děkuji na nabídku ale je to nahlášený a furt to řeší a nic, opravdu mě se nechce se v tom matlat, pouze to ukazuje zoufalost firmy, nejsem sám komu to nejde jen lituji ty operátory co si asi musí vyslechnout..............

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec
Odesláno

Už nechtějí ani komunikovat 😂 nereagují na opětovné SMS. Kdykoliv odepište a ozveme se.

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 1

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.