Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium

Doporučené odpovědi

Odesláno

Už vydrž, za chvilku to bude měsíc, takže z Vodafonu zase odejde informace o nastaveném předplatném do HBO a třeba to tentokrát klapne 😄

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

😂😂😂

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče
V 13. 11. 2025 v 13:32, brunilda74 napsal:

Tak když je to jen pár zákazníků, tak proč to 14 dní nejde, operátor nekomunikuje a nereaguje?!🤔 neodepisuje ani na písemné žádosti? Reklamace ani stížnosti?

Můžete mi prosím tedy říct jak dál?

Pěkný den, pokud jste nám posílal reklamaci nebo písemnou žádost, máte prosím číslo takové zprávy? Buď přijde do e-mailu, nebo je zobrazené v samoobsluze. Jinak nedokážu odpovědět, protože netuším s kým a kdy jste byl v kontaktu.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Dobrý den.....požadavek z 30.10. Číslo 1-30294313966, dále telefonní číslo zaměstnance 778 467 ***.

Upraveno uživatelem Ondra - Vodafone
Telefonní číslo částečně anonymizováno

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Autor
před 19 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

Pěkný den, pokud jste nám posílal reklamaci nebo písemnou žádost, máte prosím číslo takové zprávy? Buď přijde do e-mailu, nebo je zobrazené v samoobsluze. Jinak nedokážu odpovědět, protože netuším s kým a kdy jste byl v kontaktu.

já to řešil ,každý den pomalu .A stejně nic.Pořád v App Standard (Měsíčně)

Spravujte své předplatné a způsob platby ve svém účtu Vodafone.

  • Premium+
  • Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Sice HBO nemám, ale obecně.

Lze vůbec žádat nějakou kompenzaci za to, že to už bez pár dnů bude měsíc, co některým nejde změnit tarif HBO Max na Premium a zákazník přichází o výhody?

Nebo nenárokovatelné?

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha
Odesláno

Určitě lze žádat a platí se za služby, které nejdou....

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče
před 3 hodinami, brunilda74 napsal:

Dobrý den.....požadavek z 30.10. Číslo 1-30294313966, dále telefonní číslo zaměstnance 778 467 ***.

To číslo požadavku vypadá jako nekompletní, nicméně nejde o formát čísla, které by bylo spojené s písemnou komunikací. Pokud nemáte něco jiného, tak to nevypadá, že bychom od vás dostali nějaký e-mail, zprávu či reklamaci. Samozřejmě je možné, že to řešíte telefonicky. Pokud požadavek vidíte ve webové samoobsluze na https://www.vodafone.cz/pozadavky jako otevřený, tak bude v řešení a jakmile bude vše opraveno, kolegové vám dají vědět. Jestli nikde žádnou informaci o řešeném požadavku nemáte a máte pochybnosti, můžete se nám ozvat přes https://tam.je/forum a budeme moct zjistit víc.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Vážený pane Ondro,

Číslo požadavku jsem Vám poslal tak jak ho mám u sebe. Ano vše jsem několikrát řešil telefonicky a pokaždé s jinou osobou na zákaznické lince. Pokaždé s dodatkem že se na to podívají a že kdykoliv mohu nazpět odepsat na zaslané číslo. Dvakrát reagovali a následně už raději nereagují.

Na zákaznické lince buď neví o čem je řeč, nebo schválně z lidí dělají ovce.

Dokonce si jedna paní nechala zaslat i přes email veškerou dokumentaci k případu co požadovalo technické oddělení. Vždy udělám to co se po mě chce. I faktury platím.

Takže zkusím opět zavolat na zákaznickou linku a zeptat se proč se vlastně nic neděje....

Pak Vám opět mohu napsat další postřehy

Tak jen ať víte, teď jsem se bavil se zákaznickou linkou.....vím že pán na druhé straně straně za to nemůže, ale připadalo mi to jako bych se bavil s tím umělým co mi vše poradil a pak přepojil ještě na špatné oddělení.....

  1. Založený požadavek je v řešení

  2. Neví co s tím dělat

  3. Neví kdy to vyřeší

  4. Až to vyřeší tak dají vědět

  5. Reklamace bude řešena až se to vyřeší

Kdyby šla přiložit nahrávka tak se asi zasměje te taky. Je to opravdu smutné že ani další apel na nefunkčnost a reklamaci nechtějí řešit.

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@brunilda74 Věřím vám, že jste nám volal, jen k tomu nemohu nic konkrétního napsat, protože k tomu zde na fóru nemám k dispozici vůbec žádné informace. Číslo požadavku v tomto formátu opravdu není celé. Protože jste předtím zmínil, že vám neodpovídáme na e-mail či reklamaci, což mi přišlo zvláštní, tak jsem chtěl ověřit, co se v tomto případě stalo, ale podle všeho od vás žádný přijatý e-mail ani reklamaci nemáme (pokud byste posílal zprávu nějakému konkrétnímu zaměstnanci, tak o tom se nemám jak dozvědět).

Podle toho, co píšete nyní, jste s kolegy byl ve spojení a vše jste nám nahlásil, v tomto případě tedy prosím počkejte, jakmile s HBO příčinu odstraníme, budeme vás informovat.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 1

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.