Odesláno 11. února 2022 3 roky Zarušený OFDM kanál či slabý signál. Já měl občas 10-15% ztrátovost packetů, přijel technik, poladil nastavení modemu, vyměnil jednu zásuvku a jednu propojku v bytě a: Ultra Fibre Premium Základní - localhost
Odesláno 11. února 2022 3 roky U mně to začalo až po Novém roce, když pak technici něco nastavili, tak na pár dnů to běželo, ale typicky o víkendu je to špatné. 2 dny mám 590. Jen párkrát za ten rok jsem viděl víc. Jo, tohle je rychlost z Turrisu na Netmeter, pravidelně měření. Upraveno 11. února 2022 3 roky uživatelem vpa Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul Hradec Králové
Odesláno 11. února 2022 3 roky @vpa Objednat znovu technika na servis. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 19. února 2022 3 roky Hodíte mi sem někdo screenshot z Vodafone Station ze sekce "DOCSIS Status"? Zejména jaké máte Rx Power a SNR na OFDM? Ultra Fibre Premium Základní - localhost
Odesláno 19. února 2022 3 roky Tady si něco v minulosti řešilo https://www.techforum.cz/topic/41453-vodafone-spustil-1-gbs-internet/?do=findComment&comment=443028 Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 19. února 2022 3 roky Od SNR zavisi kodovanie pri OFDM.. pre QAM 1024 potrebujes minimalne 36 dB, QAM 2048 39 dB a QAM 4096 42 dB (modem to vie prepinat na zaklade monitoringu kvality kanalu zo strany CMTS), samozrejme nesmie byt ziadne (alebo minimalne) rusenie nosnych v celom rozsahu kanalu (64 alebo 96 MHz, neviem aky pouziva VF CZ). Super - Základní - Bratislava
Odesláno 20. února 2022 3 roky SNR na 42 teda určitě nemám, na OFDM s QAM 4096 mám 39 dB a běží to teda stabilně. Jen mne zajímalo, co tam máte vy.. Ultra Fibre Premium Základní - localhost
Odesláno 20. února 2022 3 roky V 11. 2. 2022 v 19:17, vpa napsal: U mně to začalo až po Novém roce, když pak technici něco nastavili, tak na pár dnů to běželo, ale typicky o víkendu je to špatné. 2 dny mám 590. Jen párkrát za ten rok jsem viděl víc. Jo, tohle je rychlost z Turrisu na Netmeter, pravidelně měření. Nemůže to byt tím ze rychlost je garantovaná přes kabel a ne přes Wi-Fi ? Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 21. února 2022 3 roky Autor Prosím pěkně, z důvodu nějakého navícsmyslu mi něco řeklo podívat se do Vodadafone Station (od prapůvodu nastaven na Bridge). Mám tam FW: 01.02.068.13.EURO.SIP předchozí nevím. Nicméně se modem tváří jako router, zmizela mi možnost přepínání modem/router. V administraci se to tváří, že mám Bridge vypnuté, nicméně zatím se to chvá jeko Bridge. Až se bojím restartu. Víte někdo důvod? Či máte někdo zkušenost? 1000 Mb/s - - Vodafone StationDOCSIS 3.1 Severočech
Odesláno 21. února 2022 3 roky @Ritchy Byl proveden rollback firmware, který vykazoval chyby. Proto nejde měnit v administraci bridge/router. Pokud byl nastaven bridge, nastavení zůstalo a i po restartu se nezmění (na serveru je nastavený konfigurační soubor), ale pokud je nastaven router režim, nejde přepnout v administraci na bridge. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.