Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tak já jsem zatím na jedné smlouvě ve fázi podpisu dohody o pronájmu, na druhé smlouvě zatím končím tiketem „Chybná objednávka“, tak snad se i tam posunu do fáze výměny... Ale je to teda proces, to musím říct - hele, jen tak mezi náma - vy někdo těm smskám, co posílá VF s žádostí potvrzení změny služby, rozumíte? Jako najít smlouvu, kterou podepisuji, je zjevně nad moje mozkové buňky, a teď, kdy mám na jednom přihlášení v Můj Vodafone víc smluv, to dostalo úplně novej level.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
V 2. 9. 2025 v 14:19, Ondra - Vodafone napsal:

@zajdee Přesné postupy kolegů z linky neznám, ale můžeme na to případně kouknout - stačí nám napsat přes https://tam.je/forum :)

Díky, napsal jsem.

  • -
  • -
  • -
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha
Odesláno

Tak mně prvně bylo taky na lince řečeno, že je to pouze pro firemní zákazníky. Pak jsem paní přesvědčoval, že tomu tak není a odkazoval ji sem na fórum - a opravdu, podívala se na nějaká nová aktualizovaná pravidla a najednou to šlo... :-)

Ale stejně jsem si při té příležitosti domluvil upgrade na 2000/400 za 390+20 měsíčně nafurt. Celkem fajn na to, že to nešlo přes retenční. Asi by šli i níž, ale neměl jsem zrovna náladu smlouvat.

Upraveno uživatelem DiDiDi

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Start
  • Vodafone Station / TG3442DE
  • Brno
Odesláno

Termín výměny na jedné smlouvě domluven na zítra, druhá smlouva stále visí ve stavu Chybná objednávka. Ale prej to taky jednou přijde, povídala paní, co se mnou domlouvala termín 🙂

Normálně se těším - vzhledem k tomu, že když byl nějaký problém, tak první rada je vyresetovat modem (což teď znamenalo reset, najít něco, čím se připojím na jeho wifinu, najdu heslo, přepnu to do bridge), tak teď to bude skoro radost něco takového dělat 🙃 No a navíc ten Station v racku vypadá fakt jako něco, co tam být nemá 😀

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 3

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.