Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, už mi 3-4 týdny nejede na telefonu iOS aplikace Vodafone TV. Vždycky naběhne, všechno se tváří v pohodě, ale když chci pustit stanici živě, nebo ze záznamu, tak po chvilce vyskočí tato chyba. Už toho mám fakt plné zuby a čekám jen na vypršení slev do prosince abych utekl, neví někdo co s tím? Vodafone se mi snažil pomoct, jako kdyby se bavil s babičkou, která volá servis internetu, ale nejede jí počítač.

IMG_1269.png

  • Super DSL
  • Super
  • Sport
  • Zyxel VMG8623-T50B
  • Krumvir

Vyřešil LukasG

Přejít na řešení
  • tomus změnil název na Nefunkční aplikace Vodafone TV na iOS
Odesláno
  • Autor

Nemám nic, ani zapnutý ten iCloud+ cosi, zkoušel jsem absolutně všechno a nic prostě. Vodafone má do háje vedět co s tím, když je to jejich aplikace a musí na vývoji vědět co je ten chybový kód. Začalo to na iPhone 14 Pro Max zničeho nic. Teď mám 16 Pro Max a furt stejný. Dokonce už byla nějaká aktualizace appky a já jsem dělal aktualizaci na iOS 26, pořád nic prostě. Před tím jsem měl ještě iPhone XS a z něj jsem dělal zálohu a obnovu 1:1 na ten 14 Pro Max kde to první týden fungovalo. Na XS ta appka jede furt ale na 16 prostě nic.

Nejde mi o to, že za to může VF, což asi může když mi fungují 2 konkurenti na IPTV, Netflix, Apple TV apod., žádná jiná appka mi prostě z mých asi 5 ploch plných aplikací neblbne, ale jde mi o to aby mi řekli čím to je. VF TV mám jen kvůli F1 a nejvíc se dívám na telefonu, protože jsem pořád někde pryč nebo nechci otravovat rodinu, kterou to nezajímá.

  • Super DSL
  • Super
  • Sport
  • Zyxel VMG8623-T50B
  • Krumvir
Odesláno

Není to tím iOS 26? S paranoiou VF bych se ani nedivil, kdyby to měli za nepodporovaný systém.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
  • Autor

Neslo to uz na ios 18.5, prestalo to prave fungovat uz tam a je to stejna chybova hlaska

Upraveno uživatelem LukasG

  • Super DSL
  • Super
  • Sport
  • Zyxel VMG8623-T50B
  • Krumvir
Odesláno

Vyzkoušel jsem teď ipad i iphone (obojí SW 18.5) a přehrávání pořadů mi funguje. Zkoušel jsi i přehrávání přes jiné připojení (mobilní data, hotspot, jiná wifi)? Už se mi v minulosti několikrát stalo, že mi přestala fungovat Vodafone TV přes domácí wifi a pomohl až restart modemu, i když připojení jinak normálně fungovalo.

  • Super 500 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • Compal, 4 x CA modul
  • Brno - Žabovřesky
Odesláno
  • Autor
  • Řešení

Zkoušel jsem fakt všechno co mě jako IT člověka napadlo. Různé typy sítí, vypnul jsem private relay od Apple páč to nekomu delalo podobny chybovy kod, zkontroloval jsem jestli ma appka všechny oprávnění, zkusil jsem změnit region, jazyk, restarty, reinstalaci, vpnky, downgrade appky a ja nevim co. Už jsem fakt bez nápadu. Snažil jsem se vrátit i nejake nastaveni a vymazat appky protoze to prestalo fungovat z niceho nic v průběhu jednoho dne, jako fakt nevim a stve me ze bez VF nebo nekoho se stejným problémem to asi nevyřešíme.

Dalsi pruser je ze je to fakt nejaky fuckup VF protoze me fakt vsechno krome jejich appky jede. OnePlay jsem zkousel jede, Sledovani TV jede, Netflix, Disney, Apple TV, Youtube, prostě všechno kde jede nejaky stream. Tak ja nevim co s cim ta appka ma problem, na co ty chybove kody jsou? Aby si prisel na problem např. nedojde dotaz az k serveru VF nebo ja nevim.

Zázrak!!! Našel jsem řešení na obdobě tohoto fóra v Německu. https://forum.vodafone.de/t5/GigaTV-App/Abspielfehler-Fehler-MV-1821/td-p/3226572/page/4

Odinstalovat aplikaci -> Vypnout a zapnout telefon -> V Můj Vodafone pod nastavením služby vymazat spárované zařízení -> nainstalovat a přihlásit-> HOTOVO

  • Super DSL
  • Super
  • Sport
  • Zyxel VMG8623-T50B
  • Krumvir
Odesláno
před 23 hodinami, LukasG napsal:

Zdravím, už mi 3-4 týdny nejede na telefonu iOS aplikace Vodafone TV. Vždycky naběhne, všechno se tváří v pohodě, ale když chci pustit stanici živě, nebo ze záznamu, tak po chvilce vyskočí tato chyba. Už toho mám fakt plné zuby a čekám jen na vypršení slev do prosince abych utekl, neví někdo co s tím? Vodafone se mi snažil pomoct, jako kdyby se bavil s babičkou, která volá servis internetu, ale nejede jí počítač.

IMG_1269.png

mám stejný problém na iPhone 15 Pro

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

Tak řešení máš napsaný

  • Super DSL
  • Super
  • Sport
  • Zyxel VMG8623-T50B
  • Krumvir
  • po měsíci...
Odesláno

Postup jsem zkoušel a stejně mi to nefunguje. Chyba MV1821 a šlus.

#iPhone 15 pro max

  • Premium
  • -
  • Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Kolín

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.