Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobré odpoledne všem, už 3. Týden řeším změnu tarifů (4čísla) a ze strany Vodafone neustále s něčím problém. Nejdříve je problém když slíbí že se někdo od nich ozve do určité doby - typicky do 24h. Tohle jim zatím nevyšlo ani jednou. Pak když už se to teda podařilo a domluvily se tarify, které měly fungovat do 24h od vytvoření požadavku, to bylo od 3.5 tak ještě dnes 7.5 nefunguje nic z toho a opět od Vodafone sliby že se někdo ozve. To takto funguje tahle síť normálně nebo mám prostě fakt velkou smůlu? Má někdo podobnou zkušenost?

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Ostrava
Odesláno

Počkej si až se tady ukáže oficiální zástupce Vodafone. On to pak prověří jestli jak a kde je nějaký problém a pomůže ti s jeho řešením.

Já mám zas zkušenost obrácenou, ale ani podle mě nebo tebe nejde soudit.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

No, tady se nic konkrétního k jeho smlouvám/číslům nedozví.

Zkusit lze třeba tam.je/forum, Vodafone linku, prodejny apod.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Tady sice ne, ale když už sem napsal tak by měl počkat na nějakého oficiála... Já bych si od nějakého blonďáčka s patkou a v červeném tričku radit nenechal.😀

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

Tak tam zavolej znovu a řekni že chceš dát výpověď a přejít k jinému operátorovi a že potřebuješ OKU kód pro přenos telefonního čísla, nebo jdi aspoň na webu do Můj Vodafone a tam si ten OKU kód u všech čísel zobraz a uvidíš jak rychle to najednou půjde.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

No jsem docela zvědav, jestli se k tomu někdo od Vodafone vyjádří, ale nejspíš zase něco ve smyslu: kolega/kolegyně se vám ozve a pokusí se to s vámi vyřešit. Poslední takový slib z infolinky trvá 4.den.. Jinak jsem samozřejmě zkoušel zobrazit OKU kódy na přes webovou aplikaci a bezúspěšně, ani na infolince *77 je nesdělí, pouze že to předají na jiné oddělení a někdo se ozve.. ještě zkusím prodejnu, snad tam by mohlo být vstřícní..

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Ostrava
Odesláno

OKU kody se na Muj Vodafone zobrazi bez problemu, jestli s ti mate problem, bude neco spatne na vasi strane...

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community