Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravim, má někdo podobný problém s Vodafone TV/Android TV?  (Philips 907)

 

cca od 19.30 - 20.00 večer začne padat obraz, problikává černá, je to každej večer, na Nova/Prima/čt24 apod...

Díky

Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, @petr76, zkuste v první řadě aplikaci přeinstalovat. Když to nepomůže, zavolejte nám na 800 77 77 31 nebo napište přes https://tam.je/forum/, podíváme se na to s našimi techniky. 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
  • po 2 týdnech...
Odesláno

tak jsem po delší době chtěl pustil Vodafone TV na Android TV a nefungovala, na telefonu nefungovala, na PC nefungovala, ale alespoň hlásila chybu WV1862, v jiným vlákně jsem se dozvěděl, že prý vadí google DNS (proč?), tak jsem nechal router používat DNS, který si zjistí od poskytovatele tj. 31.30.90.11 a 31.30.90.12 všechno restartoval (i když by to nemělo mít vliv) a pořád Vodafone TV nikde nefunguje a na PC hlásí stejnou chybu WV1862. Před časem to normálně fungovalo. Nemám čas ani chuť něco dalšího zjišťovat, na netu jsem nic nenašel, opravte to.

Upraveno uživatelem novcze

  • Basic
  • -
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno

Používám 8.8.8.8 a 1.1.1.1 a s tím to jede. Je ale pravdou, že nepoužívám VF připojení.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

vpn ani proxy nepoužívám, nastavení firewallu je pořád stejné, nesoulad s geolokací je nesmysl, mám pevný net od Vodafonu ... nicméně dnes už to jede, včera jsem tam nechal DNS server od CZ.NIC 

 

  • Basic
  • -
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno

tak dnes to zase nejede, stejná chyba WV1862 a nic jsem v nastavení nezměnil, asi by s tím měl Vodafone fakt něco dělat

  • Basic
  • -
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno

Tak jsem to nyní zkusil na Chromecast 4 HD s Android 12 jede mi online vysílání i zpětné. 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

nikdo netvrdí, že to globálně nejede, jen mají nějaké divné požadavky a to jen někdy, protože jindy to zase jede, nevím co přesně WV1862 znamená, ale ať už hlídají cokoliv, tak ať to dělají jinak, všechny ostatní streamovací věci u mě fungují na 100%

  • Basic
  • -
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno

Můžete někdo na iPadu zkusit z Videotéky spustit seriál Největší záhady historie? Hned od začátku vypadávají úseky zvuku, čímž se obraz začne oproti zvuku zpožďovat. Zkusil jsem první dva díly, v obou je to stejné. Ověřoval jsem to na boxu a tam je to ok.

A možná není potřeba se omezovat na tenhle seriál. Teď jsem si pustil zkušebně Vratné lahve a je tam stejný problém.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.