Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Mám problém i na Androidu. Tam není funkční Fastbox A Docubox -nejsou predplaceny a Fightbox, který je sice ba seznamu předplacených, ale při spuštění hlasi chybu. MV1803

  • 150 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • CAM
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@JPLI na tuto situaci se technici podívají, zprávu jsme předávali. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

A trochu dotaz mimo: 

to jako na truc byla ze STB odebrána aplikace pro VOYO, i když je tam např app na Amazon?

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Viz tady

Voyo přestává fungovat i jako samostatná aplikace v televizních set-top boxech od Vodafonu. „Z rozhodnutí Novy nebude aplikace Voyo nadále dostupná v Premium Vodafone TV boxu a ve Vodafone TV boxu, a to ani v aktualizované verzi. Do televizních boxů s operačním systémem Android (Vodafone TV3 a Vodafone TV Play) si můžete od 1. února 2025 stáhnout novou aplikaci Voyo. Je ale nutné starší aplikaci Voyo z TV boxu nejprve odebrat, a poté stáhnout novou,“ informoval Vodafone. Předplatné si musí zájemce uhradit napřímo prostřednictvím platebních kanálů TV Nova.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
před 5 hodinami, Marek-26 napsal:

Takže to vypadá na problém jen u Conaxu? Tedy CA moduly a boxy s kartou (Kaony, Handany...)? Nebo má někdo kombinaci funkční BBC a nefunkční Filmbox i na jiné "platformě"?

Nemyslím, že jen CA moduly. Já mám VTV 3 box, funkční vše kromě DocuBox, Fast & Fun Box a FightBox. Tak nevím, trochu se jim to tam sype...

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Praha
Odesláno
před 6 hodinami, Marek-26 napsal:

Takže to vypadá na problém jen u Conaxu? Tedy CA moduly a boxy s kartou (Kaony, Handany...)? Nebo má někdo kombinaci funkční BBC a nefunkční Filmbox i na jiné "platformě"?

Mám 3 CA moduly v TV a na všech tebou zmíněné programy fungují.

Tedy FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBoxStar, FilmBox Family, Fast&Funbox, Fightbox, Docubox a oba BBC.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Liberec
Odesláno

Tak to pak nechápu, v čem mají vlastně problém. Proč někomu to na těch CA modulech jde a někomu ne. 

Nebudí to moc důvěru.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • n/a
Odesláno

Problém je s balíčkem Family. Tam mají být nově Filmboxy a zatím nejdou.

  • Basic, Super
  • Super
  • Základní, Family
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno

Zrovna přišlo vyúčtování. Mám ho platit? Nebo mám počkat, až to opraví? 😆

  • -
  • -
  • -
  • -
  • n/a
Odesláno

Otázka kdy to opraví. Minimálně na aplikaci v Android by to měla být otázka minut. Stačí přece v databázi aktualizovat oprávnění všem uživatelům. Ale asi si to představuji moc jednoduše:-)

  • 150 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • CAM
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.