McVitas Posted September 23 Share Posted September 23 Zdravím. něco jste s tím provedli a tuto možnost za boha nemůžu najít. Bylo to vždycky hned v první nabídce. 5x zrychlení dat za měsíc. Kde to je? Quote Premium Super - Vodafone Station WiFi 6 Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted September 23 Share Posted September 23 Ta aplikace je naprostý nefunkční šrot, to by snad líp naprogramoval i student prvního semestru VUT, než ti patláci, co to dělali pro VF. Mně tam třeba soustavně svítí jakási nepřečtená zpráva z ledna 2024 o Androidu, a když ji chci přečíst, tak mě to přesměruje kamsi na mobilní data a abych se znovu přihlásil. To samozřejmě udělám, ale pak to nahlásí chybu a abych vymazal mezipaměť a nakonec "Nepodařilo se zpracovat váš požadavek. Opakujte požadavek později" a tím to končí. Lepší tu appku vykopnout pryč, než si tím svinit telefon. 4 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted September 23 Share Posted September 23 Ano, tu nepřečtenou zprávu které se nedá zbavit tam mám taky, už by to mohl někdo smazat 🤔 2 Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Solution Veronika - Vodafone Posted September 23 Help center Solution Share Posted September 23 @McVitasPěkné odpoledne, je to stále na stejném místě. Je potřeba se však v Můj Vodafone přepnout na správné telefonní číslo. Postup najdete na stránce: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
McVitas Posted September 23 Author Share Posted September 23 (edited) fajn, přes samoobsluhu jsem to změnil. Proč to ale roky fungovalo a teď najednou se mi to samo od sebe někam přepnulo a musím to spravovat? Postup přepnutí čísla v mobilní aplikaci je velmi neintuitivní! V sekci "Můj účet" je moje číslo a vedle něj šipka - logicky očekávám že když tapnu na šipku tak se zobrazí hned seznam mých dalších čísel, ale ne - objevím se v obrazovce "přepnout účet" a číslo zmizí a vidím pouze svoje jméno a pod tím že jsem Administrátor. Vedle fajfka a červený zobák. Když tapnu na zobák, tak najednou vidím seznam čísel a můžu si vybrat! Sorry ale tohle je zmatek. Všechny pravidla správného UI říkají, že pokud je někde vybírací seznam, tak právě zvolená aktivní položka by měla být zobrazena! Červený zobák > obvykle neoznačuje že prvek je rozbalovacím seznamem. Správně a obvykle tam bývá ikonka ve tvaru v. Prosím předejte programátorům Edited September 23 by McVitas 1 Quote Premium Super - Vodafone Station WiFi 6 Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted September 24 Share Posted September 24 (edited) Ještě je jedno krkolomné řešení a sice, že se v samoobsluze vytvoří účet uživatele (ne admina) pro dané telefonní číslo a takto se pak člověk přihlašuje v mobilu. Potom je už volba zrychlení dat hned na úvodní obrazovce. Kdo nepotřebuje přes mobil správu více čísel nebo služeb, ale stačí mu jedno jediné, tak to může řešit tímto způsobem. Edited September 24 by Adolf.Shitler 4 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted September 24 Help center Share Posted September 24 @McVitasJeště je další varianta - nastavte si telefonní číslo, na kterém využíváte Zrychlení na maximum, jako výchozí službu po přihlášení do Můj Vodafone. Postup najdete zde: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/ Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
McVitas Posted September 27 Author Share Posted September 27 (edited) OK. Teď jsem si všiml že v profil / zprávy z Vodafonu mám taky něo nepřečteného o verzi Android a když na to tapnu tak "pro zobrazení čerpání dat se nejprve přihlašte", takže se podruhé přihlašuji a jsem opět na domovské obrazovce a zpráva stále nepřečtená :-] Co kdybyste to smazali ať to tam na nás nesvítí? 😉 Edited September 27 by McVitas Quote Premium Super - Vodafone Station WiFi 6 Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparrow Posted September 27 Share Posted September 27 To je totiž nezničitelná zpráva. Máme jí všichni a už nám zůstane, protože je vypálená na plotně disku v serverovně Vodafone a nikomu se nechce hledat na jakém disku to je 😄 🤣 2 Quote Super Red Basic Základní Compal CH7465, CA modul Praha 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted September 27 Share Posted September 27 Mě tahle stará zpráva dokáže dokonce shodit celou aplikaci Můj Vodafone a opravdu se jí nedá zbavit, takže by bylo dobré aby se tím konečně někde začal zabývat a smazal jí, už se tady na to upozorňovalo. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.