Jump to content

Problém s rychlostí internetu


bnone
Go to solution Solved by bnone,

Recommended Posts

@kautskymněkdo z centra péče tu řikal, že prej bude do pár tejdnů 🤔 ale o to nejde, mají ten internet 2/1, takže teoreticky by ke zhoršení dojít nemělo a hlavně zatim sem pořád ještě ve fázi ranýho zvažování a zjišťování, jenom si nejsem úplně jistej, jak to funguje, když využívají síť někoho jinýho 🤔 nebo teda odkud to začne bejt síť vodafonu 😀 protože když to tady teď vidim (i když je to třeba jenom pár procent lidí a ještě navíc na docsisu), tak mě to ve vzpomínkách docela vrací o 15 let zpátky, kdy sem měl internet od upc a co si budem povídat, nebyl to úplně výjimečnej stav, kdy to nejelo zrovna bezchybně 🤔 za těch posledních 15 let o internetu vůbec nevim, prostě jede, jak má 🤔 (s výjimkou jednoho tříměsíčního období temna, kdy to neschopný tataři odněkud támhle ze třince pod hlavičkou bejvalýho nej.cz totálně zprasili, že víc to zprasit ani nešlo, amatéři neschopný 🤐)

ve zkratce mi de o to, aby když změnim na stejný síti isp z o2 na vf, aby najednou nenastaly nějaký potíže s výpadkama, kolísáním rychlostí a kdo ví, čim ještě 🤔

ale jestli ve šplhání od září nebude nějakej zajímavej mobilní tarif (což je asi jedinej - premium 5g) za nějakou slušnou cenu, tak asi nic měnit nebudu, za to riziko by mi těch ušetřenejch pár stovek nestálo 🤔

  • Like it 1
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

@Slambta síť není nikdy Vodafone, vždycky je cetinu. Když je výpadek nebo cokoliv tak to těší Vodafone s cetinem. Tedy on je jen provozovatel sítě ale vůbec ji nevlastní a nikdy tedy jeho nebude 

  • Thanks 2
  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Vidím, že s tím nejsem sám.

Je třeba, abychom všichni na VF zatlačili. I když nevím, jestli to má cenu. Support je zcela na houby, Pouze stížnosti přijímají a pak to jde do stoupy,  Vždy jen pošlou sms, že se do 24 hodin ozvou, nebo operátor pošle sms, na kterou se má do 7 dnů odpovědět, pokud problém přetrvává. Ale nikdy se nikdo neozve, řešení se nedozvíte, s techniky napřímo mluvit nesmíte. Je to jen bariéra, která chrání manyžerstvo před nespokojenými zákazníky. Jiný smysl nemá, a je to tak bohužel ve všech korporátech.

Je třeba pohrozit ČTU. A dělejte si certifikovaná měření ČTU, třeba každý den, ať nemají výmluvy na momentální výkyvy.

https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-pevny-internet1/

https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/

https://nettest.ctu.gov.cz/cs/CertMeasurement?step1

 

brozuraplattezaskutecnourychlost.pdf

Edited by bnone
  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@bnonePěkný den, pokud nejste s řešením spokojený, máme samozřejmě možnost podat oficiální stížnost, a to písemně na adresu našeho sídla v Praze a nebo můžete také využít našeho on-line formuláře https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Případně napište přímo nám, a to přes https://tam.je/forum. Na vše se podíváme. 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

@Veronika - Vodafonetak to jsem prave udelal a cca po tydnu jsem dostal fundovanou odpoved, ze mam restartovat modem. Pry se ma restartovat kazdy mesic a podle jejich diagnostiky na dalku jsem ho jiz vic jak mesic nerestartoval. No, serioznost teto rady/vytky nabourava trochu to, ze nam tu asi pred 14dny pri nejake bource totalne vypadl proud...takze se restartovalo totalne vsechno v domacnosti 🙂. Jinak Vase vserikajici " na vse se podivame " vypada v praxi asi tak, ze mozna mi nekdy nekdo zavola. Proc uz v prvopocatku problem neresi technik, ale zrejme slecna u telefonu?

  • Agree 1
  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Tady jsou body, co zkusit a udělat.

 

Jinak slečna na telefonu bude zřejmě k dispozici na běžné Vodafone lince.

Technické řešení, nedostupnost, problémy apod. se řeší přepojením na technickou podporu (je i přímá volba v hlasovém automatu) a tam jsem se setkal s pány. 

Edited by Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

No, na reklamaci je běžně i 30d, přitom při zavolání na podporu mohl být technik na místě dle dostupných termínů klidně už i za dva, tři dny. Mohla se provézt kontrola prvků v domě/bytě, modemu, eventuálně jeho výměna apod.  

Edited by Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...