kautskym Posted August 15 Share Posted August 15 @Slambale Vodafone nemá na cetinu symetrickou rychlost ze? Ale zase si polepšil cenou 😂👍víš jak to myslím Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted August 15 Share Posted August 15 Mobilní aplikace ČTÚ-NetTest na tabletu s OS Android a Wi-Fi 6 Quote Premium - Základní, Cinema Vodafone Station WiFi 6 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slamb Posted August 15 Share Posted August 15 @kautskymněkdo z centra péče tu řikal, že prej bude do pár tejdnů 🤔 ale o to nejde, mají ten internet 2/1, takže teoreticky by ke zhoršení dojít nemělo a hlavně zatim sem pořád ještě ve fázi ranýho zvažování a zjišťování, jenom si nejsem úplně jistej, jak to funguje, když využívají síť někoho jinýho 🤔 nebo teda odkud to začne bejt síť vodafonu 😀 protože když to tady teď vidim (i když je to třeba jenom pár procent lidí a ještě navíc na docsisu), tak mě to ve vzpomínkách docela vrací o 15 let zpátky, kdy sem měl internet od upc a co si budem povídat, nebyl to úplně výjimečnej stav, kdy to nejelo zrovna bezchybně 🤔 za těch posledních 15 let o internetu vůbec nevim, prostě jede, jak má 🤔 (s výjimkou jednoho tříměsíčního období temna, kdy to neschopný tataři odněkud támhle ze třince pod hlavičkou bejvalýho nej.cz totálně zprasili, že víc to zprasit ani nešlo, amatéři neschopný 🤐) ve zkratce mi de o to, aby když změnim na stejný síti isp z o2 na vf, aby najednou nenastaly nějaký potíže s výpadkama, kolísáním rychlostí a kdo ví, čim ještě 🤔 ale jestli ve šplhání od září nebude nějakej zajímavej mobilní tarif (což je asi jedinej - premium 5g) za nějakou slušnou cenu, tak asi nic měnit nebudu, za to riziko by mi těch ušetřenejch pár stovek nestálo 🤔 1 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted August 15 Share Posted August 15 @Slambta síť není nikdy Vodafone, vždycky je cetinu. Když je výpadek nebo cokoliv tak to těší Vodafone s cetinem. Tedy on je jen provozovatel sítě ale vůbec ji nevlastní a nikdy tedy jeho nebude 2 Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
bnone Posted August 16 Author Share Posted August 16 (edited) Vidím, že s tím nejsem sám. Je třeba, abychom všichni na VF zatlačili. I když nevím, jestli to má cenu. Support je zcela na houby, Pouze stížnosti přijímají a pak to jde do stoupy, Vždy jen pošlou sms, že se do 24 hodin ozvou, nebo operátor pošle sms, na kterou se má do 7 dnů odpovědět, pokud problém přetrvává. Ale nikdy se nikdo neozve, řešení se nedozvíte, s techniky napřímo mluvit nesmíte. Je to jen bariéra, která chrání manyžerstvo před nespokojenými zákazníky. Jiný smysl nemá, a je to tak bohužel ve všech korporátech. Je třeba pohrozit ČTU. A dělejte si certifikovaná měření ČTU, třeba každý den, ať nemají výmluvy na momentální výkyvy. https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-pevny-internet1/ https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ https://nettest.ctu.gov.cz/cs/CertMeasurement?step1 brozuraplattezaskutecnourychlost.pdf Edited August 16 by bnone Quote Super Super Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul OV Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted August 16 Help center Share Posted August 16 @bnonePěkný den, pokud nejste s řešením spokojený, máme samozřejmě možnost podat oficiální stížnost, a to písemně na adresu našeho sídla v Praze a nebo můžete také využít našeho on-line formuláře https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Případně napište přímo nám, a to přes https://tam.je/forum. Na vše se podíváme. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
homberg Posted August 16 Share Posted August 16 @Veronika - Vodafonetak to jsem prave udelal a cca po tydnu jsem dostal fundovanou odpoved, ze mam restartovat modem. Pry se ma restartovat kazdy mesic a podle jejich diagnostiky na dalku jsem ho jiz vic jak mesic nerestartoval. No, serioznost teto rady/vytky nabourava trochu to, ze nam tu asi pred 14dny pri nejake bource totalne vypadl proud...takze se restartovalo totalne vsechno v domacnosti 🙂. Jinak Vase vserikajici " na vse se podivame " vypada v praxi asi tak, ze mozna mi nekdy nekdo zavola. Proc uz v prvopocatku problem neresi technik, ale zrejme slecna u telefonu? 1 Quote Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted August 16 Share Posted August 16 (edited) Tady jsou body, co zkusit a udělat. Jinak slečna na telefonu bude zřejmě k dispozici na běžné Vodafone lince. Technické řešení, nedostupnost, problémy apod. se řeší přepojením na technickou podporu (je i přímá volba v hlasovém automatu) a tam jsem se setkal s pány. Edited August 16 by Technikus Quote Premium - Základní, Cinema Vodafone Station WiFi 6 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
homberg Posted August 16 Share Posted August 16 @Technikusnevim kam vede odkaz.../pece/formulare-reklamace. Predpokladal bych, ze nevede ke slecne na bezne Vodafone lince. Quote Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted August 16 Share Posted August 16 (edited) No, na reklamaci je běžně i 30d, přitom při zavolání na podporu mohl být technik na místě dle dostupných termínů klidně už i za dva, tři dny. Mohla se provézt kontrola prvků v domě/bytě, modemu, eventuálně jeho výměna apod. Edited August 16 by Technikus Quote Premium - Základní, Cinema Vodafone Station WiFi 6 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.