Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

@Slambale Vodafone nemá na cetinu symetrickou rychlost ze? Ale zase si polepšil cenou 😂👍víš jak to myslím 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Mobilní aplikace ČTÚ-NetTest na tabletu s OS Android a Wi-Fi 6

 

Screenshot_2024-08-15-21-47-51-747_cz.ctu.rmbt.android.prod-edit.jpg

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

@kautskymněkdo z centra péče tu řikal, že prej bude do pár tejdnů 🤔 ale o to nejde, mají ten internet 2/1, takže teoreticky by ke zhoršení dojít nemělo a hlavně zatim sem pořád ještě ve fázi ranýho zvažování a zjišťování, jenom si nejsem úplně jistej, jak to funguje, když využívají síť někoho jinýho 🤔 nebo teda odkud to začne bejt síť vodafonu 😀 protože když to tady teď vidim (i když je to třeba jenom pár procent lidí a ještě navíc na docsisu), tak mě to ve vzpomínkách docela vrací o 15 let zpátky, kdy sem měl internet od upc a co si budem povídat, nebyl to úplně výjimečnej stav, kdy to nejelo zrovna bezchybně 🤔 za těch posledních 15 let o internetu vůbec nevim, prostě jede, jak má 🤔 (s výjimkou jednoho tříměsíčního období temna, kdy to neschopný tataři odněkud támhle ze třince pod hlavičkou bejvalýho nej.cz totálně zprasili, že víc to zprasit ani nešlo, amatéři neschopný 🤐)

ve zkratce mi de o to, aby když změnim na stejný síti isp z o2 na vf, aby najednou nenastaly nějaký potíže s výpadkama, kolísáním rychlostí a kdo ví, čim ještě 🤔

ale jestli ve šplhání od září nebude nějakej zajímavej mobilní tarif (což je asi jedinej - premium 5g) za nějakou slušnou cenu, tak asi nic měnit nebudu, za to riziko by mi těch ušetřenejch pár stovek nestálo 🤔

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

@Slambta síť není nikdy Vodafone, vždycky je cetinu. Když je výpadek nebo cokoliv tak to těší Vodafone s cetinem. Tedy on je jen provozovatel sítě ale vůbec ji nevlastní a nikdy tedy jeho nebude 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

Vidím, že s tím nejsem sám.

Je třeba, abychom všichni na VF zatlačili. I když nevím, jestli to má cenu. Support je zcela na houby, Pouze stížnosti přijímají a pak to jde do stoupy,  Vždy jen pošlou sms, že se do 24 hodin ozvou, nebo operátor pošle sms, na kterou se má do 7 dnů odpovědět, pokud problém přetrvává. Ale nikdy se nikdo neozve, řešení se nedozvíte, s techniky napřímo mluvit nesmíte. Je to jen bariéra, která chrání manyžerstvo před nespokojenými zákazníky. Jiný smysl nemá, a je to tak bohužel ve všech korporátech.

Je třeba pohrozit ČTU. A dělejte si certifikovaná měření ČTU, třeba každý den, ať nemají výmluvy na momentální výkyvy.

https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-pevny-internet1/

https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/

https://nettest.ctu.gov.cz/cs/CertMeasurement?step1

 

brozuraplattezaskutecnourychlost.pdf

Upraveno uživatelem bnone

  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV
Odesláno
  • Centrum péče

@bnonePěkný den, pokud nejste s řešením spokojený, máme samozřejmě možnost podat oficiální stížnost, a to písemně na adresu našeho sídla v Praze a nebo můžete také využít našeho on-line formuláře https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Případně napište přímo nám, a to přes https://tam.je/forum. Na vše se podíváme. 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

@Veronika - Vodafonetak to jsem prave udelal a cca po tydnu jsem dostal fundovanou odpoved, ze mam restartovat modem. Pry se ma restartovat kazdy mesic a podle jejich diagnostiky na dalku jsem ho jiz vic jak mesic nerestartoval. No, serioznost teto rady/vytky nabourava trochu to, ze nam tu asi pred 14dny pri nejake bource totalne vypadl proud...takze se restartovalo totalne vsechno v domacnosti 🙂. Jinak Vase vserikajici " na vse se podivame " vypada v praxi asi tak, ze mozna mi nekdy nekdo zavola. Proc uz v prvopocatku problem neresi technik, ale zrejme slecna u telefonu?

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

Tady jsou body, co zkusit a udělat.

 

Jinak slečna na telefonu bude zřejmě k dispozici na běžné Vodafone lince.

Technické řešení, nedostupnost, problémy apod. se řeší přepojením na technickou podporu (je i přímá volba v hlasovém automatu) a tam jsem se setkal s pány. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

@Technikusnevim kam vede odkaz.../pece/formulare-reklamace. Predpokladal bych, ze nevede ke slecne na bezne Vodafone lince.

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

No, na reklamaci je běžně i 30d, přitom při zavolání na podporu mohl být technik na místě dle dostupných termínů klidně už i za dva, tři dny. Mohla se provézt kontrola prvků v domě/bytě, modemu, eventuálně jeho výměna apod.  

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.