Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

přepínání služeb mi funguje, jen neukazuje relevantní informace...... u datového tarifu nejsou data..... 🤧😰

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
Odesláno

Při ztrátě telefonu se teď do Můj Vodafone nedostanu(!)

• Dříve, když jsem ztratil telefon, přihlásil jsem se na web a zablokoval SIM. Pokud se našel, zase jsem ji oddblokoval.

• Nyní potřebuji zjistit PUK, chtěl jsem se tedy, jako dříve, přihlásit do Můj Vodafone, kde je k nalezení.

Ale ouha, ztratíte-li telefon nyní, do Můj Vodafone se nepřihlásíte, protože si na ztraceném telefonu nepřečtete SMS ověřovací kód.

 

Závěr: Samoobsluha Můj Vodafone přišla o dost důležitou funkci, když se do ní bez telefonu (nebo při zablokované SIM) nedostanete.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Hradec Králové
Odesláno
V 28. 6. 2024 v 9:26, Ondra - Vodafone napsal:

@Led20en24

Dobrý den, rozumím vaší připomínce, takové situace skutečně při dvoufázovém přihlašování mohou nastat, nicméně vyvažují to bezpečnostní výhody, které dvoufázové přihlašování přináší. A věřím, že to především nebude tak častá situace a setkáme se s ní jen výjimečně. I v případě, kdy ztratíte SIM kartu, máte možnosti, jak vše řešit. Například můžete využít mobilní aplikaci Můj Vodafone (pokud máte funkční mobil a používáte trvalé přihlášení s biometrikou), případně nám můžete bezplatně zavolat na Linku péče o zákazníky (800770077) a vše vám pomůžeme dořešit telefonicky.

tady píšou, že to není problém! máte si zavolat na infolinku.... 🙄 

proč dělat věci jednoduše, že ?  to jsou ty případy, co tu Vodafone bagatelizoval a ouha ....

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
Odesláno

Kdyby tam alespoň byla možnost "zapamatovat na tomto počítači", jako to většinou u MFA přihlášení bývá, tak by to bylo o dost méně otravné a řešilo by to i přihlášení při ztrátě telefonu (přihlášení alespoň na svém PC).

  • Premium Fibre
  • -
  • Základní
  • -
  • Praha
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Milý Vodafone,

opravdu musí uživatelé neustále dokola týden co týden sledovat na svých telefonech tuto hlášku o nemožnosti vstupu do aplikace Můj Vodafone? Nebo jen testujete klienty, co všechno vydrží a co si nechají líbit? ....

IMG_20241002_131113.jpg

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
Odesláno

Potvrzuji, že od rána se tam taky nemůžu dostat a včera odpoledne až na několikátý pokus z mobilu v apce. Na compu přes web to jde.

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Android 14  a app Můj Vodafone v5.25.0 a jsem tam napoprvé. 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

mě přihlášení funguje app v iOS i Android 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Tento problém s přihlášením se objevuje dlouhodobě a víceméně nahodile většinou jen u části uživatelů bez ohledu na konfiguraci koncového zařízení (verze Android či app) 🤨 příčina bude tedy zjevně na vstupu ......

 

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
Odesláno
V 22. 9. 2024 v 13:42, Iceman06 napsal:

tady píšou, že to není problém! máte si zavolat na infolinku.... 🙄 

proč dělat věci jednoduše, že ?  to jsou ty případy, co tu Vodafone bagatelizoval a ouha ....

No to byste se ale museli na tu linku taky dovolat .... někdy visím i 54 minut to dřív dojedu na pobočku .

  • Premium
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.