Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Hele, mě to funguje. Je myšleno takové to vpravo dole, že kliknu na můj účet a tam kliknu vedle čísla služby a přepnu na jiný účet/jiné služby?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@Marek-26ano přesně tak, ale už to zase funguje 😮😄 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

@Iceman06 @kautskymVypadá to, že šlo o chvilkový problém, vše jsme hlásili a aktuálně mi to už také jde 🙂

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
V 26. 8. 2024 v 13:48, Ondra - Vodafone napsal:

Ten postup s přidáním dalšího zákaznického účtu ke stávajícímu e-mailovému přihlašování je zcela veřejný a oficiální 🙂 Najdete ho v návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zmena-prihlasovani/ (červený bod číslo 2).

@VulvaTechnický důvod tam je, protože toto technické řešení (přihlašování e-mailem s 2fázovým ověřením) se používá ve více zemích, kde Vodafone působí. 

@MausDobré odpoledne, e-mailové adresy, které zákazníci používají pro přihlašování e-mailem, určitě neposkytujeme třetím stranám, aby vás spamovaly. S tím to souviset nebude.

Mailová adresa která je pouze na faktury od Vodafone celou dobu zela prázdnotou.

Od doby kdy se s ní "ověřuji" je plná sra**k

  • Premium
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium
  • Praha
  • po 2 týdnech...
Odesláno

rád bych se zeptal - po aktualizaci aplikace Můj Vodafone mně z úvodní obrazovky zmizela položka 'Měření rychlosti. namísto toho se mi zduplikovala dlaždice 'Nabídky Vodafone'. jde o chybu u mně nebo k této úpravě opravdu takto došlo? Díky 

  • Super
  • Super
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

Tak jsem to chtěl vyzkoušel, ale nebylo mi dopřáno 😄

 Screenshot_2024-09-05-07-27-48-364_com.zentity.vodafone.thumb.jpg.264928c708c44d307261d7e76ec1ade5.jpg

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
Odesláno
  • Centrum péče

@Firevibe24Jde o dočasnou úpravu, ale je to tak, měření rychlosti teď v Android verzi není. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Dobrý den, nedávno jsem si chtěla v samoobsluze zaplatit fakturu za telefon, ale systém mě tam nepouštěl, jen mě stále nutil k nějakému dvoufázovému ověření. Sice nerada, ale provedla jsem ho. 

Brala jsem tuto technickou otravnost za vyřízenou.

Tento měsíc jsem šla zaplatit fakturu a začalo to samé. Divila jsem se, že mi to telefon nenechal uložené jako vše ostatní, a zdlouhavě jsem vše vyplnila znovu. Načež mi řekl, že mám již na tento email heslo vytvořené. Zadala jsem ho, ale nic, stále mi chodily kódy na sms a na email, já vše potvrzovala dle instrukcí, stále dokola. Vůbec mě to do samoobsluhy nepustilo, ač mám hesla správně .... nemohu provést vyúčtování, něco, co jindy zabralo 60 - 90 vteřin, dnes zabralo 20 minut a bez výsledku. Bude se toto opakovat každý měsíc? Je to nějaká otravná novinka od vodafone? 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Nepolisy
Odesláno
  • Centrum péče

@JanaPěkné ráno, přihlášení funguje stejně jako předtím, pouze při prvním přihlášení místo číselných údajů používáte svůj e-mail a heslo a pro příště si můžete zapnout trvalé přihlášení biometrikou.  Aplikaci prosím ideálně odinstalujte, telefon vypněte a zapněte proveďte prosím novou instalaci aplikace a následně se přihlaste přímo do aplikace e-mailovou adresou a heslem, které jste si nastavila. Pokud využíváte správce hesel, nezapomeňte si upravit nebo smazat původní přihlašovací údaje, aby se vám nepředvyplňovaly neplatné údaje pro přihlášení.

 

 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Děkuji za přidání nastavení výchozí služby 😊👍 ale opět nejde díky této změně přecházet na jin účet , jen to problikne v appce, web je v pořádku 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.