Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
před 34 minutami, Ondra - Vodafone napsal:

@PaegasRobin777Dobré odpoledne, Zrychlení na maximum je dostupné a funkční, jen je potřeba se v aplikaci nebo na webu přepnout na to telefonní číslo, ke kterému ho chcete využít. Návod najdete na https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/red-tarify/zrychleni-na-maximum/

Podrobný návod k tomu, jak si v aplikaci vybrat jiné číslo nebo službu, máme na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/.

Prostě přes Appku Můj Vodafone nejde. A nejsou tam dva balíčky na 3 dny a 7 dní zrychlení. U dokoupení dat se nic neděje.

IMG_8595.png

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Krucemburk
Odesláno
  • Centrum péče

@PaegasRobin777Z toho screenshotu nepoznám, jestli někde došlo k chybě a případně jaké. V každém případě to můžete zkusit také přes webovou samoobsluhu a v případě potřeby nám zavolejte na 800770077 a projdeme to s vámi.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
před 12 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

 

@CableG Pokud vám připojení nefunguje a chová se tak, jak popisujete, jde o technickou chybu, kterou můžete nahlásit kolegům na *77 (800770077) a požádáme o opravu.

@Ondra - Vodafone Jako by se stalo, ticket č. 1999996 z 02.08. 18:45, zatím bez reakce.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Tak kdy to přijde?

 

Vodafone chce lépe chránit údaje svých zákazníků a k přihlašování do samoobsluhy Můj Vodafone proto zavede povinné dvoufázové ověření. V těchto dnech se vyšší úroveň zabezpečení dostává do webové verze samoobsluhy, v budoucnu se bude týkat i mobilní aplikace Můj Vodafone. Zákazníci jsou o novince informováni prostřednictvím SMS a e-mailu.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Snad to nepřijde nikdy. Ale takhle zmrvenou samoobsluhu jsem opravdu nikdy nezažil. 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Osobně bych hlasoval pro verzi, ve které by to odešlo společně s tím člověkem, co to nasazoval.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Tak je to čerstvě nasazeno a jistě bude brzy nějaká odstávka Samoobsluhy, aby se to mohlo doladit.  

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

A mohla by být ta odstávka trvalá? Stejně většinu času na Samoobsluze něco nefunguje, tak je to vlastně jedno.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

To spíš ne. Komu nechodí třeba takové vyúčtování e-mailem, musí se k němu dostat přes Samoobsluhu. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

No kdyby mi vyúčtování nechodilo mailem, tak jsem teď u jedné smlouvy bez možnosti si ho stáhnout. Za UPC to šlo posílat mailem nebo poštou, jistě by to šlo i teď a bylo by to řádově spolehlivější než Samoobsluha. Ovšem asi by to chtělo outsourcovat, aby to nedělal nikdo z VF.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.